"Yeonjun! Ahahahha cidden ibne misin lan?"
"..."
"Bir turda beni eğlendirsene."
"Bana takılan ibne oluyor yavru."İmalı bir ses tonuyla söylediklerinin ardından orta parmağını kaldırarak yanlarından ayrılıyordu. En azından ayrılmaya yeltenmişti.
Ah evet, sonunda okulları açılmış ve her biri sınıflarına kurulmuştu. Bir yaş daha büyük hissetmeliler miydi acaba? Sanırım şuan Yeonjun'un başında bu düşüncelerden daha büyük bir sorun var."Nereye gidiyorsun Junie~"
"Ocakta Soobinim kalmış kusura bakma."Ellerinden kurtulduğu gibi hızla uzaklaşmıştı. Bahanesinin mükemmelliğine gülmeden edemiyordu. Kesinlikle kendisini taktir etmeli. Her neyse, şuan farklı bir mevzu var. Düşünmeden kaçıyordu resmen. Tek yumrukta bayar mıydı onları? Kesinlikle! Ama Yeonjun'un onlara vurması demek onların Soobin'e bulaşması anlamına geldiğinden hiç uğramamıştı. Şuan da ise doğruca Soobin'e koşuyordu.
"Manitam da manitam!"
Evet, aynen öyle diyerek sarılmıştı sevgilisine. Sevgilisi onda bir haller olduğunu fark etse de kendisine sarılan beden ile yumuşamıştı. Eh biraz da işine geliyordu.
"Yeonjun ne oldu?"
"Manitaya sarılmak için sebep mi gerekiyor?"
"Yok canım öyle değil de... Sen bana böyle koşarak ilk sarıldığında bir şeylerden kaçıyordun."
"Ha... O mevzu. Çok karıştırma aşkım."
"Jun!"
"Adamlar taşak geçerken Junie diyor benim manita Yeonjun, jun diyor. Böyle vaziyetin içine sokim."
"Yavrum, Yeonjunum, Juniem, bebeğim kimden kaçıyordun aşkım."
"He hiçkimse ya. Bana ibne dediler biraz da abartmay-"
"Sana bir şey mi yaptılar yoksa!?"
"Hayır Soobin, bana takılan ibne oluyor dedim gidiyordum tuttular bende kaçtım."
"Jun neden böylesin bebeğim? Of..."Sevgilisine kızmak istiyordu ama ona koyamıyordu hiç. O an için her şeyi boşverip sevgilisini kolları arasına almıştı. Yeonjun ise hiç rahat durmak istemiyordu.
"Yeonjun-ah!"
Göğsünü tutarak Yeonjundan uzaklaşmış şaşkınca bakıyordu. Ne yaptı o öyle?
"Tadın güzelmiş bebek."
Dudaklarını yalayarak söylediği cümlesine Soobin şaşırarak bir yandan da sanki açıkta kalan yerlerini kapatırmış gibi kollarını bedenine dolayarak dinliyordu. Sevgilisi çok arsız.
"Çok arsızsın Yeonjun!"
"Sevgilimin göğsünü ısıramayacaksam niye sevgilim?!"
"Bu ne biçim istek be!"
"Hiç sevmiyorsun beni."
"Of Yeonjun..."**
Yormayın ayakta zor duruyorum
Yeonjun
SOOBİN BENİ SEVMEDİĞİNİ SÖYLEDİSoobin
NE ALAKA YAJay
Yer yerinden oynar agaaaJake
Dualarım mu kabul olduSunoo
Bana aşık olduğun dualar mıJake
Babanın amına koyim SunooYeonjun
BURDA ÖNEMLİ BİR KONU VAR SONRA KOYUN KİME KOYUYORSANIZ!!Soobin
Jun saçmalama sadece göğsümü ısıramazsın dedimYeonjun
AYNI ŞEYJungwon
İnanamıyorum Soobin
Yeonjun isterse götünü açmak zorundasın ve ve sen ısırmasına izin vermedin mi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlar Senin Gözlerin //YEONBİN
Fiksi PenggemarSoobin: Çok güzel dans ediyor... Bir tanrıdan farksız oluşu haksızlık değil mi? Her hareketi kusursuz, her adımı mükemmel...