"Tanrı aşkına rahat dur Yeonjun! Sadece fotoğraf!"
"İstemiyorum!!!"
"Riki tut onu!"
"Hyung özür dilerim..."
Riki bacaklarından tutmuş Yeonjun'u zapt etmeye çalışıyordu. A burada neler mi oluyor? Çok bir şey değil aslında. Son olaylardan sonra yaklaşık 3 hafta geçmişti ve Yeonjun artık bu 11 adamla daha yakındı. Tabi bu 3 hafta içerisinde sürekli Jungwon, Yeonjun'un ne kadar güzel göründüğünden bahsedince Sunoo fotoğraf çekme fikrini öne sürmüştü. Yeonjun'un da razı olacağını düşünüyorlardı saflar. Nerden bilebilirderdi Yeonjun'un işi zora sokacağını?"Riki bırak!"
"Hyung bu nasıl bir güç? Oha!"
Riki yere düştüğünde Sunoo sinirlenmiş sabrı taşmıştı artık. Yeonjun'un bacaklarının üzerine hızlıca oturup elindeki telefonu ona yöneltmişti.
"İstemiyorum! JAKE BİR ŞEY YAPSANA GÜLME! BEOMGYU İMDAT!"
O sırada yardım istediği ikili sesini bile duyamıyordu, gülmekten yerde yuvarlanmakla meşgullerdi.
"Tamam, tamam!! İzin vereceğim, bırakın beni!"
"Söz ver!"
"Sözünü sikim Soobin! Yeonjun sözü! Bırak beni!!"
Soobin ellerini bırakmış gülümseyerek bakıyordu. Sunoo istediğini elde ettiği için böbürlenirken Soobin Yeonjun'un bilekleriyle ilgileniyordu. Çok sıktığını düşünüyordu ne kadae Yeonjun aksini söylese de."Sana instagram da açalım! İlk gönderin için fotoğrafı da çekeriz hem biz. Kırmayacaksın değil mi beni?"
"Pekala... Sizden başka kimseyi takip etmem ama!"
"Hyung birde seni bizim gruba aldık mı tamamdır."
Yeonjun bıkkınlıkla nefes verdikten sonra Riki'ye dönerek evet anlamında kafa sallamıştı.
...
Okul çıkışında dışarıda çekmişlerdi fotoğrafları. Tek sorunları Sunoo, Jay ve Beomgyu üçlüsünün fotoğraflarda sürekli bir kusur bulması..
" Lütfen artık seçin!"
"Zorlama Soobin, hepsi çirkin olunca güzelini bulmak zor gelmiştir."
"Oha Yeonjun hyung! Gözlerim kamaşıyor burada ne çirkinliğini?!"
"Riki haklı ve sen muazzamsın!"
"Yeonjun sana zahmet bir bakar mısın. Şu ikisi olur gibi?"
Yeonjun ona seslenen Beomgyu'nun yanına giderek bahsettiği fotoğraflara bakıyordu. Gerçekten güzel çekmişler... İçinden geçirdiği cümlenin sebebinin aslında kendi güzelliğinden kaynaklı olduğunu bir bilse...**
Yormayın ayakta zor duruyorum
Soobin, Yeonjun kişisini ekledi
Riki
HYUNG!Soobin
Eveeeett buralar ahırdan farksız ama seversin umarım YeonjunHyuka
Ahır olmaması için seni atmalıyız SooSoobin
Babanı skerim KaiTae
Ayıp amkJungwon
Yeonjun hyung?Yeonjun
EfendimJungwon
Hesap açtın mı?Yeonjun
Aslında evet açtımSoobin
Hemen hesap ismi alalımYeonjun
@\choiyjunSunoo
HESABA BASKIN!**
(Kaydırmalı)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlar Senin Gözlerin //YEONBİN
FanfictionSoobin: Çok güzel dans ediyor... Bir tanrıdan farksız oluşu haksızlık değil mi? Her hareketi kusursuz, her adımı mükemmel...