Son

103 8 13
                                    

"Amına kodumun rahatsızı adamı sikti attı şimdi zevkten kuduruyor."
"Muazzam bir zevk. Tavsiye ederim."
"Kodumun manyağı!"
"Uğraşma sevgilimle! Çokta iyi yaptı bebeğim, daha onunla ilgilenmiyorlar. Hahah!!"
"Oh sevgilim beni destekliyor, bok ye Jay."
"Ağzına sıçim Yeonjun.."

Jay Yeonjun ile atışıp dururken diğerleri gülüyor hatta Jungwon da Yeonjun'u destekliyordu. Soobin sevgilisinin ensesindeki saçlarla oynuyor bir yandan da dinliyordu sevgilisinin tatlı atışmasını. Sunoo Niki ile uğraşıyor, Jay ile atışıyor bir yandan da Jake ile konuşuyordu. Her şeyi aynı anda yaparken zorlanıyor mu? Zorlanır mı hiç?! Sunoo için basit bir iş.

"Aga onu bunu geçin de baya baya artık korkuyorlar. Aferim lan yusufi!"
"Beomgyu canım sende korkmalısın benden."
"Şakacı seniii!"

Beomgyu onunla şakalaşırken hepsi gayet mutluydu. Ve evet, uzun bir zaman geçmişti son yaşananların üzerinden. Her şeyin düzelmiş olması insanlar için kötü olsa bu bizim aptallar içim heeer şey mükemmeldi. Yeonjun sevgilisi ile mutlu, Jay onlara musallat oluyor, Sunoo yine kendisini övüyor...

"Hepsini geçin de, hepiniz beni seviyorsunuz. BANA AŞIKSINIZ AGAA!"
"Siktir et onları ben aşığım sana"
"Sen sus Riki."
"Seni ne sevcem be itoğlu it BEN BİR JUNGWON'U SEVİYORUM"
"Sus aslında bana aşıksın sen."
"Beni yorma Soobin harici ilgimi çekmiyor."
"Kes kes keeess hepiniz bana aşıksınız. Bu kadaaar."

Evet Sunoo yine bildiğimiz gibi. Halen kendisini övüyor, herkesin kendisine aşık olduğunu iddia ediyor. Ah her şey cidden muazzam oldu. Ne de güzel yaşadılar her şeyi.
Her şeylerin en iyisine layık olduklarını hep biliyorduk. İki yılda çokça zorluk yaşasalar da her şeyleri hallettiler. Kalpleri temiz çocuklar, naif, saf ruhlarını temiz tutmayı başarıyorlar. Ah tabi Yeonjun'un değişimi gözlerini doldurup onları şok etmeye devam edecek. Bu bir kesinlik. Yeonjun tanıştıklarında hayır demeye aciz birisi iken şuanda zorbasını ezecek konuma geldi. Soobin onu iyileştirdiğini fark ettiği her vakit zırıl zırıl ağlıyor, sevgilisini öpüp darlıyordu. Niki Yeonjun'dan dans öğrenmek için çalışıyor, Niki ile birlikte diğerleri de öğreniyordu.

**

Sssoobch: TANRIM MANİTAMA BAKIN HAHHAYYT BU VELET BENİM MANİTAM YA ŞUNUN PEMBE KAFASINA BAKIN BEEEE PAMUK ŞEKER MİSALİ

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sssoobch: TANRIM MANİTAMA BAKIN HAHHAYYT BU VELET BENİM MANİTAM YA ŞUNUN PEMBE KAFASINA BAKIN BEEEE PAMUK ŞEKER MİSALİ

gyubchoi:  ıy pis aşık uzak dur benden
  \Sssoobch: 🖕🏻

Choiyjun: koca adamı bebek diye seviyorum tanrım bu aşk ne sikim sonik bir şey
  \jayyp: kedi diye seviyorum bende birisini aşk bi garip be Jun
  \choiyjun: Jay gel ağlayalım birlikte
  \jayyp: çok aşığız lanet olsun

Choiyjun: koca adamı bebek diye seviyorum tanrım bu aşk ne sikim sonik bir şey  \jayyp: kedi diye seviyorum bende birisini aşk bi garip be Jun  \choiyjun: Jay gel ağlayalım birlikte  \jayyp: çok aşığız lanet olsun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Choiyjum: Benim soulöate biraz şey... Yapışkan? Ama seviyorum 🤟

Hoonpark: Yeonjun'un fem enerji Soobin'e geçmiş fotoğrafta
   \sssoobch: manita istesin en femboy ben olurum aşkoo 💅

Sunooshine: bana aşıklar bana
   \rikiniki: bilgi çok yanlış SANA Bİ TEK BEN AŞIĞIM
   \sunooshine: bende sana aşığım zaten
   \rikiniki: bana bi fenalık geliyor

************************
Eveeeet seriyi bu gölümle birlikte bitiyorum. Aslında uzataxaktım ama hiç keyfim yok. Gerel duymuyorum. Burada bitirip yeri seri başlayacağım. Ya minsung ya da hyunlix başlarım. Şuan karar vermedim neye başlayacağıma.

Yıldızlar Senin Gözlerin //YEONBİN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin