Selamm:)
Bu bölüm artık hikayemize iyice giriş yapacağız:))
Oy vermeyi ve bol bol yorum yapmayı unutmayalım:)
Keyifli okumalar<3
🌓
5.Bölüm-Kitaplar
Gözlerimi açtığımda havanın hafif karardığını fark ettim. Telefonumu çıkarıp saate baktım. Akşam altıyı çeyrek geçiyordu. Yattığım yerden doğrulup oturur pozisyona geçmemle kapı tıklatıldı.
"Gel."diye seslendim.
Kapı aralandığında Simgeyi gördüm. "Arya hanım, bende sizi uyandıracaktım. Yemek hazır. Ayaz bey aşağıda sizi bekliyor."dedi Simge.
"Tamam geliyorum hemen." dedim.Simge Kapıyı tekrar kapattığında yerimden kalktım ve bu kattaki banyoya ilerledim. Ayılmak için yüzüme biraz soğuk su çarptım. Aynadaki yansımamla göz göze geldim. Berbat görünüyordum.
Üstümde hâla dünden kalan elbiselerim vardı ve çok uyumaktan olsa gerek gözlerim hafif kızarmıştı.Acilen eve gitmem gerekiyordu çünkü burada tek bir eşyam bile yoktu.
Ama öncesinde karnımı doyurmam gerekiyordu. Çok acıkmıştım.Yüzümü, kenarda duran havluyla kurulayıp aşağıya indim ve oturma odasına geçtim. Yemek masasının Baş köşesinde takım elbisesiyle oturan Ayaz vardı ve telefonuyla uğraşarak beni bekliyordu. Geldiğimi fark etiğinde telefonunu kapattı ve bakışlarını bana çevirdi.
"Hoşgeldin, geç otur."
"Teşekkür ederim."dedim ve tam karşısına geçip oturdum.
Simge yemekleri getirdiğinde beklemeden önümdeki etten bir parça kestim ve ağzıma attım.Gerçekten çok acıkmıştım.
"Hafta sonu için elbise almaya gitmemişsin?"dedi Ayaz sorar gibi.
"Var benim evde Elbisem ayarlarım onu ama benim acilen eve gitmem lazım, burada hiç eşyam yok."
"Bende onu söyleyecektim. Yemekten sonra gideriz, alırsın ne lazımsa."
"Tamam." dedim ve yemeğime devam ettim.Yemeğimi yemeye devam ederken aklıma bundan sonra ne olacağıyla alakalı sorular üşüşmeye başlıyordu.
Mesela..
Hafta sonu davete gideceğiz, birlikte görüntüleneceğiz falan filan tamam ama ondan sonra ne olacaktı?Adam karşında oturuyor, kendi kendine düşüneceğine sorsana.
Mantıklı.
"Bişey soracağım."
"Sor."dedi.
"Hafta sonu davete gideceğiz falan ama ondan sonra ne olacak? Ne yapacağız yani?"dedim.
"Oyuncular, ünlüler, bizim gibi iş insanları magazinlerde nasıl partnerleriyle yakalanıyorsa bizde bilerek aynı şekilerde yakalanacağız."diye açıkladı Ayaz.
"Mesela?"
"Mesela... Sahilde gezerken, restoranlarda yemek yerken, eğlence mekanlarında veya güya bir yerlerde tatil yaparken...Bunlar dışardan bakıldığında halk birlikte olduğumuza inansın diye. Çok daha önemlisi operasyonlara birlikte gideceğiz ve şirket işlerindede birlik olacağız, çünkü bu birlikteliğe asıl inanması gerekenler düşmanlarımız."
"Anladımda... operasyonlara birlikte gitmemiz yeterli olacak mı?"
Ayaz derin bir nefes verdi. "Aslında hayır. Yani hem şirketin hemde diğer illegal işlerin yemeklerine birlikte gitmemiz geriyor. Şirket yemekleri kolay, onda bir sıkıntı yok ama 'diğer işlerin' görüşmeleri fazla tehlikeli. Açıkçası oralara seninle birlikte gitmek istemiyorum ama işte, bakacağız bir çaresine."
"Neden birlikte gitmemizi istemiyorsun, anlamadım?"
"Dedim ya, fazla tehlikeli."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Görevim İntikam +18
Ação"Baba senin yapamadığını ben nasıl yapayım?" "Sen yaparsın kızım.Bir yolunu bul ve o adamın işini bitir! Görevin intikam!" Görevim intikam. Görevim intikam. Görevim intikam... 1 Cümle 2 Kelime 14 Harf. Hayatımın devamı artık tamamen bundan ibaretti...