Selamm:)
Bir süredir üzerinde çalıştığım "Görevim İntikam"'ın Tanıtım bölümüyle karşınızdayım...Bol bol yorum yapmayı ve yıldızımızı parlatmayı unutmayın:)
İyi okumalar<3
🌓
Silah sesleri,çatışmalar yabancı olduğum şeyler değildi fakat bu sefer başrolde ben vardım.
Kendi başıma bir işe kalkışmıştım ve şuan sonuçlarına katlanmak zorundaydım.
Bu işin sonunda zaferle eve mi gidecektim?Bilmiyordum.
Peki bu işin sonunda tam karşımda duran adamın elindeki silahla öldürülecek miydim? Muhtemelen.Dışardan gelen silah seslerine ve bağırışmalara odaklandım.Elimdeki silah benden yarım metre uzağa sürüklenmişti, ulaşıp önümde duran adamı vurmam imkansızdı.Yüzüne bir yumruk geçirip onu kendi silahıyla vursam?Benden fazla uzaktaydı.Yaklaşmaya kalktığım anda tetiği çekerdi.
Bütün ihtimalleri düşünürken sonumun geldiğini anladım.
Bitmişti.Buraya kadardı.Gözlerimi kapatıp ölümü beklemekten başka bir çarem yoktu.Başaramamıştım.
Görevimi yerine getirememiştim...
Gözlerimi kapattım.
Bir silah patladı.
Bir beden titreyerek yere devrildi.
Kanlar içinde...
Bir hayat gözler önünde bitti.Ama bu kişi ben değildim.
Arkamdan patlayan bir silahın kurşunu önümdeki adamın tam anlına isabet etmişti.Bir el kolumu kavrayıp beni kendine doğru döndürdü.Diğer elindeki silahı kapıya doğru doğrultuyordu.Bir bana bir kapıya bakarak "iyi misin?"diye sordu.Ben hâlâ olayı kavramaya çalışıyordum.Ölmemiştim. Kurtulmuştum.
Ama kim kurtarmıştı beni?
Kimdi bu adam?Bir kaç saniye yüzüme bakıp "iyisin.Hemen dışarı çık!Kapıda bir araba bekliyor seni eve götürecek.Hadi!" dedi.
"Sen kimsin?" diye bağırarak,dışarıdan gelen ve çoğalmaya başlayan silah seslerine rağmen kendi sesimi duyurmaya çalıştım.
"Sana dışarı çık dedim!Ölmek mi istiyorsun?!" diye bağırarak, karşılık verdi.Ben tam bir şey diyecekken, başka bir adam kapıdan adımını atığı anda onu göğüsünden vurdu."Bu böyle olmayacak."diyip, benimle birlikte kapıya doğru yürüdü.Beni kapının yanındaki duvarın dibine yani arkasına alarak kafasını kapıdan dışarı uzattı.Islık çalıp "Faruk!"diye birine seslendi.
Saniyeler sonra yanımıza bir adam geldiğinde önümüzde durup "Buyur abi."dedi. "Hanımefendiyi aşağıya götür."diyip adamın kulağına doğru yaklaştı."Kılına zarar gelirse gebertirim.Dikkatli ol!" dedi.
Muhtemelen duymayacağımı düşünmüştü ama silah sesleri gitgide azaldığı için duymuştum.
Neden kılıma bir zarar gelmeyecekti ki?
Kimdi bu adam?Benimle ne gibi bir bağlantısı olabilirdi?Emanet edildiğim adamla kafasını aşağa yukarı sallayarak onayladıktan sonra birlikte kaçak göçek dışarı çıkabilmiştik.Siyah bir minibüsün önünde durduğumuzda kapımı açıp "Buyurun."dedi. Tedirginlikle etrafıma baktım.
Binmeli miydim?Arkadaki silah sesleri gittikçe azalıyordu ama asla durmuyordu.Koca üç katlı binaya baktım.Yanımda gelen adamların çoğu vurulmuştu gelirken görmüştüm.Başka çarem yoktu,binmek zorundaydım aksi taktirde burda can verirdim.Nefes vererek arabaya bindim.Ben bişey söylemeden hareket ettiğimize göre nereye gideceğimi biliyor olmalılardı.Camdan dışarı bakarak düşünmeye devam ettim.Kafamdaki soru işaretleri gittikçe çoğalıyordu ama en büyük soru işaretleri 'Bu adam kim?' ve 'onunla ne gibi bir bağlantımız var?' idi.
Babamla bir alakası olabilir miydi?
Evin önünde durduğumuzda adı Faruk olan adam kapımı açtı. İnmemi bekleyip "Kapınızda çocuklar nöbet tutacak, içiniz rahat olsun."dedi.
"Kimsiniz siz?"diye sordum.
"Neden bana yardım ettiniz ve güvenliğimi sağlamaya çalışıyorsunuz?" diye devam ettim.
"Bunların cevabını verecek kişi ben değilim.Abim size en yakın zamanda durumu izah eder.İyi geceler."diyip,bir cevap vermeme müsade etmeden arkasını dönüp arabaya bindi.Harika değil mi?
Kim olduğunu bilmediğim biri bana yardım ediyor ve bana açıklama yapma tenezzülünde bile bulunmuyor,şahane!
Kafayı yiyeceğim gerçekten!En iyisi kafayı yemeden önce hiç bişey düşünmeden gidip yatıp yarını beklemekti.
Öylede yaptım.
O gün belki haberim yoktu ama Babam öldüğünde başladığını sandığım yeni hayatım aslında tamda o an başlamıştı.
Bu hikayenin bir diğer baş rolüyle tanışmamla...
Belki onunda haberi yoktu ama onunda yeni hayatı o gün başlamıştı.Artık birbirimizin hayatında vardık.Geri dönüşü yoktu.
O gün geri dönüşü olmayan bir yolculuğun ilk adımını attık.Yolun devamında bataklıkta çıksa geri dönüşü yoktu.Peki bu yolculuk boyunca neler olacaktı?
Kim bilir?...🌓
Tanıtım bölümünü nasıl buldunuz?
Umarım hoşunuza gitmiştir:)
En kısa zamanda ilk bölümde görüşmek dileği ile...
Hoşçakalın:)
İg: bir1_okur
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Görevim İntikam +18
Acción"Baba senin yapamadığını ben nasıl yapayım?" "Sen yaparsın kızım.Bir yolunu bul ve o adamın işini bitir! Görevin intikam!" Görevim intikam. Görevim intikam. Görevim intikam... 1 Cümle 2 Kelime 14 Harf. Hayatımın devamı artık tamamen bundan ibaretti...