4.Bölüm-Kabul

40 5 80
                                    

Selamm:)

Fazla uzatmadan bölüme geçmek istiyorum...

Yorumlarınız benim için çok önemli, bölüm boyunca ve bölümün sonunda fikirlerinizi belirtirseniz çok sevinirim:)

Oy vermeyide unutmayın<3

Keyifli okumalar❣️

🌓

4.Bölüm-Kabul

"Benimle evlenmeni istedi."

Olduğun yerden milim kıpırdayamıyordum.
Ağzımı açıp tek kelime edemiyordum. Bundan tam bir sene önceki planım; doktor olup kendi hayatımı kurmaktı. Belkide o hayatı bir başkasıyla paylaşacaktım diğer çoğu normal insan gibi. Sevdiğim biri ile evelenecektim belki.

Fakat öyle olmamıştı.

Planım değişmişti; tek başıma girdiğim bu yoldan tek başıma çıkacaktım. Ölüm beni bu işten ayırana kadar tek başıma yaşayacaktım. Başka kimseyi kendi pisliğime bulaştırmayacaktım.

Peki ya şimdi ?

Anlaşılan Babamın benim hakımdaki planları bambaşkaydı. Onun planı; tanımadığım bir adamla onun intikamını almak uğruna evlenmemdi.

Fakat buna izin verecek halim yoktu.

"Ne?"diyebildim şaşkınlığımı üstümden atığımda.
"Doğru duydun."dedi Ayaz.
Odayı kahkaha seslerim doldurduğunda Ayaz bana neye güldüğümü sorgular gibi bakıyordu.
Gülerek "Ben? Seninle? Görevimi yerine getirebilmek için evleneceğim öyle mi?"dedim.
"Deli saçması olduğunu bende biliyorum ama komik olan ne anlamadım?"dedi.
"Ya sen iyi misin? Ciddi ciddi kabul edeceğimi falan mı düşündün?"dedim. Hâla gülüyordum.
"Sana kabul ediyor musun diye sormadım, buda bir teklif falan değildi. Salim abi böyle istedi."
"Babamın bu isteği umrumda bile değil. Ben kendimi koruyabilirim, yani seninde görevini yerine getirmene falan gerek yok, intikamımıda kendim, tek başıma alırım sıkıntı yok."dedim sertçe.
"Kendini koruyabilirsin öyle mi?"dedi alay eder gibi.
"Evet!"dedim ve ekledim "Şimdiye kadar kendimi nasıl koruduysam bundan sonrada yapabilirim!"
"Şimdiye kadar kendini nasıl koruduysan? Sen  şimdiye kadar hiç kendini korumak adına bir eylem yaptın mı?"dedi.
"Ne saçmalıyorsun sen ya?"
"Diyorum ki..."dedi düşünceli bir sesle.
"Mesela... Okan'ı hatırlıyor musun?"dedi.
Kaşlarım çatıldı. Evet hatırlıyordum. Bir gece yarısı olduğum mekana saldırı düzenlemişti.
"Hatırlıyorsun...O gün sen nasıl vurulmadan kurtuldun?"dedi.
İçerideki bir adam önüme atlamış ve vurulmuştu. Neden tanımadığı birinin önüne atladığını hiç bir zaman anlamamıştım.

Bir saniye...
O adam kimdi?

"Önüme atlayan adam kimdi?"diye sordum. "Heh, tam üstüne bastın! Önünüze atlayan adam benim adamımdı sevgili kendini koruyabildiğini düşünen Arya hanım. O gün benim saldırıdan haberim olmasaydı sen muhtemelen yanına kimseyi almadığın için mekandan diri çıkamayacaktın."dedi.
"Bu sadece bir tesadüf, diğer bütün işlerde kendimi ben korudum!"dedim inkar ederek.

"Demek öyle... 4 ay önce Leventin mekanı olabileceğini düşündüğün yere operasyona gittiğinde hatırlarsan olduğun yeri ateşe verdiler... o gün çok adamın yangın sırasında içerdeydi ama kendilerini kurtarmaya çalışıyorlardı. Fakat bir adamın dışarda olmasına rağmen tekrar içeri girip seni çıkarttı."
"Evet, çünkü adı üstünde benim adamım. Bana destek olmak için ordalardı."
"Senin adamın olduğuna emin misin?"
Bilmiyordum çünkü yüzünü görememiştim. Kapılardan çıkamadığımız için arka tarafa bakan bir camdan çıkmıştık ve ben evden uzaklaşmak için ön tarafa doğru koşmuştum. Adamın arkamdan geldiğini sandım ama dışardaki kalabalığa karıştığımızda onu tekrar bulamadım.
"O'da mı senin adamındı?"
Güldü "Hayır, o gün gittiğin yerde bende vardım ama yanımda tek bir adam bile yoktu. İçeri giren bendim."
Şaşkınlıkla yüzüne baktım "Ne demek bendim?"
"Sana bir şeyi anlaman için her şeyi iki kere mi söylemek lazım? Benim görevim seni korumak ve bu yüzdende içeri girende bendim."

Görevim İntikam +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin