Selamm:)
Oy vermeyi ve bol bol yorum yapmayı unutmayalım❣️
İyi okumalar 💕
🌓
7.Bölüm- KutuplarIsrarla kapımı çalan her kimse hemen burayı terketmeliydi zira dünki yorgunluğumu üstümden atamamıştım ve uyumak istiyordum.
"Arya hadi kalk, öğlen oldu!"
Ayaz'mış.
Kafamı, gömdüğüm yastıktan kaldırarak önce kapıya sonra duvarda asılı saate baktım. Gerçekten öğlen olmuştu.
Umrumda mıydı?
Tabiki hayır.Uyku sersemliğimin el verdi kadar yüksek bir sesle bağırdım."Uyumak istiyorum!"
"Bende kalkmanı istiyorum,"Sürekli benimle zıt fikirde olmak zorunda mıydı?!
"Kahvaltı hazır, seni bekliyoruz hadi gel!"
Kaşlarım çatıldı. Bekliyoruz derken?
Haa Yiğit...
Burda kalmış olmalıydı.Umursamayarak başımı tekrar yastığıma göndüm ve gözlerimi kapattım ama fazla sürmeden "Hay sizede, kahvaltınızada!"diye söylenerek, yerimden banyoya ilerlemek üzere kalktım çünkü değerli sahte sevgilim uykumu kaçırmıştı!
Bir hışımla kapıyı açtığımda, karşımda kollarını bağlamış, benim uykulu ve pijamalı halimin aksine baştan aşağıya siyah olan takım elbisesiyle dinç duran Ayaz vardı. "Duydum." dedi kaşlarını kaldırarak. Tavrından ödünç vermeyerek "Uyumak istiyordum ve uykum kaçtı!"dedim.
"Bu umrumda değil küçük hanım, bizimle Oktayın yanına gelmek isteyen sendin."
"Onun yanına mı gidiyoruz?"diye sordum.
Demek ondan bu kadar ısrarcıymış...
"Evet. 10 dakika içinde hazırlan ve aşağıya gel. Kahvaltı edip çıkacağız."Bu adam rica etmeyi bilmiyor muydu?!
Gözlerimi kapatıp nefes vererek tane tane "Bana emir verme!"dedim.
Özür dileyip rica etmesini beklerdim ama o yüzüme yaklaşarak "9 dakikan kaldı, bence acele et yoksa seni almadan gitmiş oluruz."dedi ve arkasını dönüp gitti.
Ellerimi saçlarıma geçirerek sinirimi çıkartmaya çalıştım ama bu gidişle sinir hastası olacaktım!Banyoya ilerleyip elimi yüzümü yıkadım ve tekrar odama geçtim. Altıma siyah hafif salaş bir pantolon, üstüme ise kısa kollu, dar, aynı şekilde siyah olan ve karnımı açıkta bırakmayan bir crop giydim. Saçlarımı hızlıca tarayıp silahımı belime yerleştirdikten sonra çekedimi üstüme geçirip aşağıya indim. Salona benden biraz önce giren ve masaya tabakları bırakan Ayaz bana doğru dönüp baştan aşağıya süzdükten sonra "Senin siyahtan başka renk olan kıyafetin yok mu?"diye sordu. Sorusuzuna soruyla karşılık vererek "Senin takım elbiseden başka giyecek bir şeyin yok mu?"dedim.
Yiğitin sesi "Ooo Arya vurdu gol oldu!"dedi ama kendisi ortalıkta görünmüyordu. Sesin geldiği tarafa, yani masanın altına doğru baktığımda, Yiğitin duvarla yemek masasının arasında duran iki sandalyede uzanır vaziyette olduğunu gördüm. Gülerek "Napıyorsun sen orda?"diye sordum.
İşaret parmağıyla Ayaz'ı göstererek "Bu hıyar beni dün hiç sabahlamamışız gibi zorla kaldırdı getirdi buraya. Akşam gidemiyoruz sanki Herifi gebertmeye!"dedi.
Küçük bir kahkaha atarak masaya ilerledim "Sonuna kadar katılıyorum!"
"Beni çekiştirmeyi bırakın da yiyin yemeğinizi, işim gücüm var benim, şirkete gitmem lazım!"dedi Ayaz ve hep oturduğu yere oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Görevim İntikam +18
Aksiyon"Baba senin yapamadığını ben nasıl yapayım?" "Sen yaparsın kızım.Bir yolunu bul ve o adamın işini bitir! Görevin intikam!" Görevim intikam. Görevim intikam. Görevim intikam... 1 Cümle 2 Kelime 14 Harf. Hayatımın devamı artık tamamen bundan ibaretti...