◖0.7◗

329 37 11
                                    


Selamünaleyküm ✨

multi: Yaprak'ın tesbihi 🌸

Keyifli okumalar 🌷

...

Başımı sıraya koymuş; kulağımda kulaklıklarım, şarkı dinliyordum.

Derin bir soluk bıraktım.

Instagram'a girdim ve gezinmeye başladım.

Karşıma çıkan şeyle şaşkına uğramıştım.

"Allah şöyle buyurmuştur;
Onlar iman edenler ve kalpleri Allah'ı anmakla huzura kavuşanlardır.
Biliniz ki, kalpler ancak Allah'ı anmakla huzur bulur."
Ra'd Sûresi, 28

Böylesine denk gelmesi beni şaşırtmıştı. "Bu nasıl bir tesadüf böyle?" diye mırıldandım.

"Tesadüf değil, tevafuk."

Duyduğum ses kalp atışlarımın ritmini değiştirmişti. Başımı arkaya doğru çevirdiğimde dikkatle telefonuma baktığını gördüm. Yutkundum ve yanıma doğru ilerleyişini izledim. "Baksana; Yaratan Rabbin, seni mü'minlerden kılmak istiyor Yaprak. Daha fazla inkarcılardan olma." dedi. "Öyle mi?" dedim şaşkınlıkla. Oysa bir şey demedi, kalemliğimden bir kalem aldı ve "Bir kağıt verir misin?" dedi. "Tabiki." diyerek defterimden bir sayfa açıp ona uzattım. Dikkatle bir şeyler yazmaya başladı, işini bitirince defterimi yeniden önüme koydu.

"Bu nedir?" diye sordum. Gülümsedi. "Faydalanabileceğin YouTube kanalları ve Instagram sayfaları. İyi hocalar ve kardeşimin de takip ettiği hanımların sayfaları mevcut. İlgilenirsen mutlu olurum."

Ve seni mutlu etmek de beni mutlu eder Ömer.

"Tabiki." dedim. "Teşekkürler."

Başını sallayıp uzaklaştı. Bense yazdığı hesapları takip ettim. "Şimdiden güzel şeyler öğreneceğim gibi gözüküyor. Pelin'e de söyleyeyim, o da baksın." dedim kendi kendime.

Başımı kaldırdım ve Ömer'e baktım. Ve daha önce hiç yapmadığım bir şeyi yaptım. Hayatımda hiç ağzıma almadığım sözcükleri kullandım. "Allah'ım, bana seni tanıtması için çok iyi birini gönderdin. Olur da seni tanır, anlar ve gönderdiğin inanca tâbi olursam sen gönderdiğin kulundan razı ol."

...

Ömer'in tavsiye ettiği içeriklere göz atıyorken Pelin yanıma geldi ve bana baktı. Gülümsedim. "İçim içime sığmıyor Pelin! Ömer bana yardımcı oluyor!" dedim hevesle. "Ne o? Hani sevgilisi var diye kızmıştın?" dedi hayretle. "Hayır, Pelin!" dedim hemen. "Bunun onunla ilgisi yok. Benim Allah'ı tanımam için uğraşmasına seviniyorum!"

O da şaşırmıştı. "Cidden mi?"

"Cidden!" dedim heyecanla. "Bak sen de, bana önerilerde bulundu! Bu içerikleri izleyelim."

Pelin parlak bir şekilde gülümsedi. "Neden sinema odasına gidip orada izlemiyoruz? Daha güzel olur!"

"Kesinlikle! Ama sakın ha alkol falan getirme."

"Tabiki getirmem. Şöyle yapalım, meyve falan hazırlayalım ne dersin? Sağlıklı ve helal olur."

Şaşırdım. "Helal mi?"

Hak Yola Talibim! ◖⁠Texting ◗Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin