◖⁠1.5◗

317 29 8
                                    

Yeni bölümm 🌻

Keyifli okumalar 🍃

Bismillahirrahmanirrahim 💞

...

Birkaç gün sonra

"Yardıma ihtiyacınız olmadığına emin misiniz?"

Leyla'nın yinelediği sorusuna gözlerimi devirdim. "Gayet iyi idare ediyoruz Leyla, bitmek üzere!"

Pelin'in de iğnesini takınca geri çekildim. "Vay be... Arkadaşım, hep güzeldin ama bence hiç bu kadar güzel olmadın!" dedim kıyafetlerini incelerken. Mavi, fermuarlı bir ferace giymişti ve taş rengi şal takıyordu. Feracenin rengi gözleriyle uyumluydu. O da aynadaki aksine baktı. "Bence de Yaprak, bayıldım!" dedi ve kendi etrafında bir tur döndü. Sonra bana baktı. "Bence sen de kendi hakkını yememelisin."

Sözleri üzerine ben de aynadan kendime baktım. Ben de siyah, kloş bir ferace giymiştim. Başımda da bej rengi şal vardı. Beyaz tenim ve koyu kahve gözlerimle uyuyordu ve sevmiştim.

Allah'ın emrini nasıl sevmezdim?..

Leyla'nın memnuniyetsiz homurtusu duyuldu. "Kızlar yeter artık, ağaç oldum kök saldım ya!"

Pelin'le kıkırdadık de aynı anda "Hazırız!" diye bağırdık. Leyla "şükür" der gibi bir yüz ifadesiyle içeriye girdi. Bizi görünce duraksadı; önce beni, sonra Pelin'i baştan aşağı süzdü. Gözleri dolduğunda şaşırdık. "Maşallah ya!" diyerek koşar adım yanımıza geldi ve boynumuza atladı.

Biz de ona sarıldık. Geri çekildi ve gözlerini sildi. "Muhteşem görünüyorsunuz. Sizin adınıza çok mutluyum."

Ona gülümsedim. "Teşekkür ederiz Leyla. Senin, Ömer'in ve Osman'ın katkısı çok büyük. Allah bize sizi vesile kıldı. Cennette Resulullah'tan hiç ayrılmamanız için dua ediyorum." dediğimde benim de gözlerim dolmuştu. "Tevafuk o ki, ben de aynı duayı sizler için ediyorum." dedi gülümseyerek. Ardından kıkırdadı ve ekledi. "Abim ve Osman abinin de ettiğine eminim."

Yanaklarım hafiften ısındığında boğazımı temizledim. "Gelecekler mi?" dedim hevesle. Leyla gözlerini kıstı ve kendini yatağa bıraktı. "Haram olduğunuz için gelmek istemediler. En sonunda ayrı odalarda takılırız diyince kabul ettirebildim." Elinin tersini alnına sürdü. "Çok zordu!"

İçten gelen kahkahamı bastıramadım. Leyla'yı kısa sürede o kadar çok sevmiştik ki!

Pelin dikkatimizi çekti. "Saat beş buçuk, yedide partimiz başlıyor. Son hazırlıkları tamamlayalım."

Salona geçtik ve balonları kontrol ettik. Ardından duvarda asılı olan "İyi ki Doğdun Pelin" yazısını düzelttim. Pelin'in pastası yarım saate gelecekti. Pelin'in ses sistemiyle uğraştığını görünce Leyla'ya seslendim. Pelin süslemeleri görmemişti. "Leyla, benimle mutfağa gelir misin?"

Tebessüm etti. "Tabiki!"

Mutfağa geçtik ve hızlıca içeceklere göz attım. Parti başladıktan sonra da pizza siparişleri gelecekti. Ellerimle hazırladığım rengarenk içeceklere tebessüm ettim. Çok uzun zamandır alkol kullanmıyorduk Elhamdülillah. Ve bir daha da kullanmayacaktık Allah'ın izniyle.

Leyla mutfak masasına yaslanırken kırmızı bir elma kaptı. Isırdıktan sonra "Başka kimse gelmiyor, değil mi?" diye sordu. Başımı salladım. "Pelin başka kimseyi istemedi. Zaten bizim arkadaşlarımız... Arkadaşlarımız bizden kötü durumdaydı." Ben de mutfak tezgahına yaslandım. "Ben mesela, evet alkol kullanıyordum ama hiç sevgilim olmadı. İlişki yaşamadım." Ardından kendime gözlerimi devirdim. "Ama erkek arkadaşlarımız vardı tabi... Takipten çıkardım hepsini."

Hak Yola Talibim! ◖⁠Texting ◗Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin