◖⁠1.1◗

296 35 14
                                    


1 ay kadar sonra yeni bölüm yayınlıyorum 🤧

Keyifli okumalar, diğer kurgum "Bir Şans Verir Misin?"e de göz atmayı unutmayın 🖇️


...

Ömer

Yaprak'ın gönderdiği zarfı açarken kalbimin sesi kulaklarımı sağır ediyordu.

Allah'ım, ona âşık mı oluyordum?

Başımı iki yana salladım. "Yok ya, seviniyorum sadece onun adına. Ne alakası var?" dedim ve zarftan çıkan kağıdı inceledikten sonra açtım.

Yazdığı şeyler gözlerimin dolmasına, yüreğimin burkulmasına sebep olmuştu.

"Sana bir yaprak vermiştim. Mevsim sonbahar, sana ilk dikkat edişim... Koleksiyon yapıyorsundur diye kurumuş bir yaprağı verdim sana. O zaman bana dediklerine anlam verememiştim.

Yeniden yeşermek, arınmak istiyorsan inkarcılardan ve günaha bulanmışlardan olma." demiştin bana. Sahi, ben günaha bulanmış ve solmuş bir Yaprak'tım. Ve hâlen kurtulmuş değilim.

Olur da bir gün bu dediğimi yaparsan bana yeşil bir yaprak ver. Ve onu, imkanım geldiğince saklayayım." da demiştin. Gönül isterdi ki ben günahtan arınmış biri olarak sana yazsaydım bu mektubu. Arasına yeşil yaprak koyabilseydim. Ama hayır, henüz bunu başaramadım ve başaracağım günü iple çekiyorum." yazmıştı.

Her ne kadar ona diyemesem de ben de o günü iple çekiyordum.

Telefonumu elime alarak onun profiline girdim.

@savrulanyaprak

Savrulan Yaprak...

Profilinin ismine bakmak kağıtta profilinin ismi hakkında yazdığı yere yeniden bakmama sebep oldu.

"Instagram kullanıcı adımı hatırlıyor musun? Savrulan Yaprak... Sana attığım ilk mesajı hatırlıyor musun? "Bak bu kez de sana savruldum, ama artık başka hiçbir yere savrulmak istemiyorum." demiştim.

Bunları yazarken bile bir boşlukta sallandığımın farkında değildim. Ne büyük cehalet, değil mi ama?

Ben ait olduğum ağacı buldum Ömer. Ben Rabbim'e aitim, hep ona aittim. "

"Elhamdülillah." dedim içtenlikle. Hak yolu buluyordu.

Profilinde önceden bulunan fotoğrafları kaldırmıştı, hiçbir şey yoktu.

Biyografisinde yazan yazı dikkatimi çekmişti.

"Allah'ın ağacına savrulmuş bir Yaprak, Hamd...

~ İnnâ Lillâhi ve İnnâ İleyhi Raciûn
Allah'tan geldik, Allah'a döneceğiz."

İstemsizce gülümsemiştim. Ben de ona bir mektup yazmak istiyordum. Ama ne yazacaktım ki?

Hislerini. Yalnızca hislerini yaz ve teklifini yap.

Çok hızlı olmaz mıydı?

Niye olsundu?

En sonunda aldım kağıdı kalemi, geçtim mektubumu yazmaya...

...

Sevgili Yaprak,

En sevgili Yaprak...

Bu mektup bana yazdığına karşılık bir mektup. Açıkçası bunları nasıl söylerim bilmiyorum ama...

Ben senine gurur duyuyorum. Küfrün batağından imanın nuruna çıktın. İman hakikatleri ile tanıştın ve tanışmaya da devam ediyorsun. Bu beni çok mutlu ediyor. Elhamdülillah...

"Sana bir yaprak vermiştim. Mevsim sonbahar, sana ilk dikkat edişim... Koleksiyon yapıyorsundur diye kurumuş bir yaprağı verdim sana. O zaman bana dediklerine anlam verememiştim.

'Yeniden yeşermek, arınmak istiyorsan inkarcılardan ve günaha bulanmışlardan olma.' demiştin bana. Sahi, ben günaha bulanmış ve solmuş bir Yaprak'tım. Ve hâlen kurtulmuş değilim.

Olur da bir gün bu dediğimi yaparsan bana yeşil bir yaprak ver. Ve onu, imkanım geldiğince saklayayım." da demiştin. Gönül isterdi ki ben günahtan arınmış biri olarak sana yazsaydım bu mektubu. Arasına yeşil yaprak koyabilseydim. Ama hayır, henüz bunu başaramadım ve başaracağım günü iple çekiyorum." yazmışsın. Şimdi söyleyeceklerim bu satırlara itafen.

Ben Allah'ın izniyle senin tamamen yeşereceğine eminim. Unutma: Yapraklar zamanla, yeterli ilgi ve ihtiyaçları verildikçe büyür. Ağır ağır olgunlaşır, gelişir.

Cesaretimi topladım. Kendime itiraf etmekte ne kadar zorlansam da ben de ona aşıktım...

Devam ettim yazmaya.

Bu söyleyeceğimi yabana atma Yaprak'ım. Sen bana yeşil yaprak verdiğinde benim de sana bir armağanım olacak.

Ve sana "Helalim olur musun?" diyeceğim.

Ben de o günü iple çekiyorum :)

Selam ve dua ile, yüreğinin dalları sana sarmalanmış Ömer.

...

Ovovovovvvv

Ömer hızlı evet WLBDWLBFLWL

Allah'a emanet olun 🕊️

Hak Yola Talibim! ◖⁠Texting ◗Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin