İki haftalık bir süre içinde olsa ayrı kaldık.Hastalık , sınavlar derken atamadığım için çok üzgünüm maalesef
Umarım beğenirsiniz , lütfen oy atmayı unutmayın bal böceklerim 💖
...
Yaşamda sadece iyilik ve kötülük yoktur, bu yüzden iyi ya da kötü diye hayata bakılmaz. Sadece hayat vardır ve iyiliği ya da kötülüğü yapanlar insanlardır.
...
"Özür dilerim seni tanımadan yargıladım"
Gülümseyerek
"Hiç sorun değil"
Dedim.Şimdi onun sırasıydı, konuşmayarak onu bekledim.Gözlerini kaplamıştı
"Kendini karanlığa hapsetme Melek,her şeye rağmen inatla aydınlıkta ol"
Tebessüm ederek gözlerini açtı
"Böyle daha iyiymiş aslında"
Dedi kurumuş dudaklarının arasından
"Aydınlık her zaman iyidir"
Dedim mırıldanarak
"Benim adım Melek, soyadım falan yok.Annem ve babam yoksul iki insanmış,birbilerini sevdiklerinde ise evlenmişler.Çok değil iki yıl sonra ben doğmuşum.Annem ismimi beni ilk gördüğü an vermiş.Bana eskiden yüzün melek gibi güzel ve ay gibi parlak olduğu için bu ismi sana verdim derdi.Yaklaşık sekiz yıl çok güzeldi.Yaşadığımız küçük gece kondunun tavanlarından su damladığı, soğuktan donduğumuz halde mutluyduk.Sonra birden babamın hareketleri, davranışları değişmeye başladı,sanki babam gitmişti.Fazla zaman geçmeden annemde öyle davranmaya başladı.Artık bana sevgiyle değil şiddetle yaklaşıyorlardı.Kötü davranıyorlardı kısacası,kendimden çoğu zaman nefret ettim.Sanki bunların bütün suçlusu ben gibiymişim gibi hissettim ilk başlarda.Ama sonra büyüdükçe benden kaynaklanmadığını anladım.Ben yattığım odanın kapısını her zaman kitlerdim çünkü korkardım.Siz beni kurtarmadan bir hafta önce beni o lanet yere sattılar.Neden böyle olduklarını ise o zaman öğrenmiş oldum.Meğerse uyuşturucu kullanmaya başlamışlar ,onun parasını yetiremeyince beni satmakta çare bulmuşlar.Dün gece herkesin gözünde değersizdim, işe yaramazdım.Aklıma ilk geleni yaptım tereddüt etmeden.Yaşamak istemedim,nefes almak işkence gibi geldi.Hayat anlamsızdı zaten hep gözümde "
Sol gözünden süzülen yaşa izleyici kalamadım.Yanağına ulaşmış yaşı elimin tersiyle sildim.
Yaşadıkları benimkinden daha ağırdı.Hayat kimseye acımadığı gibi Meleğede acımamıştı.Sürekli üstüne üstüne gidiyor onu bezdirmişti resmen
Ona yaklaşarak sarıldım.Yalnız olmadığını bilmesi gerekti.Meleği kendime benzetiyordum kısmen.Yaşadıklarına dayanamamış ,sonra hiçbir şey olmamış gibi davranmıştı.Heleki öldürdüğüm adama attığı bakış acımasızcaydı,normal olarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK YOL
ChickLit"Merak etme bende seninle yatmak istemiyorum.Oradan bakınca altına aldığın fahişelere mi benziyorum ?" Yaslandığı sandalyeden yavaşça doğrularak alayla baktı ama gözleri sanki sinirli gibiydi "Bana sesini yükseltme Elen yoksa " Dedi durarak.İkimizde...