_خب حالا این تونی چطوره؟
ام جی بطریش رو له کرد و یکی دیگه برداشت.پیتر همیشه زود مست میشد و الان هم یکم حس منگی داشت.
_ان همون عوضیه که تو مهمونی بهم بد کرد.پیتر میتونست آتیش رو تو چشم ام جی ببینه.
_در اومد اونقدرام بد نیست.
و ریز خندید._واقعا؟ آخه اون شب خیلی شاکی بودی.
ند نگران گفت._خب میدونی شخصیتش یکم مزخرفه ولی آخر سر آدم خوبیه.
و بطری رو خالی کرد._در کل چه شکلیه؟
ند پرسید.پیتر یکم فکر کرد.
_هوممممم ...... خب تو شخصیت معمولا هم جنتلمنه هم شوخه....
پیتر شروع کرد به تصور تونی.
_چهره خوبی داره، موهاش مشکیه ریش شیو شده و تمیز داره، از سنش جوون تر به نظر میاد و یکم پختگی تو چهرشه....
و قبل از اینکه بفهمه بی هوا ادامه داد.
_زاویه فکش میتونه الماسو ببره و جذابیت چهرش بی انتهاست.
به پشت تکیه داد و رو به سقف شد.
_قد بلند داره...تیپش با کت شلوار محشره و همه چیز رو تنش میشینه، و تو کارگاه وقتی لباس کار میپوشه....
نفس عمیقی کشید.
_با اون عضله ها و هیکل رو فرمش واقعا سکسیه.....یکم سکوت شد و...
پیتر فهمید چی گفته و به خودش اومد...اون مستی لعنتی داشت مغزشو تعطیل میکرد._امیدوارم بتونی تا آخر ماه خودتو کنترل کنی.
مایلز تیکه انداخت._اوه خدای من....شاید خیلی جذاب و رویایی باشه ولی بعد تمام وقتی که باهاش گذروندم الان برام حکم یه....
یکم فکر کرد.
_یه رئیس باحالو داره._قانع کنندس.
ند گفت._امیدوارم همین باشه.
جی گفت.گوئن یه ساعت نگاه کرد.
_اوه من باید برم._میرسونمت.
مایلز بلند شد.
_بقیه شب خوش بگذره.همه باهاشون خداحافظی کردن و اونها رفتن.
ند هم خمیازه کشید و شب بخیر گویان رفت.موندن پیتر و ام جی.
_پیتر؟
_بله؟
پیتر به چهره دوستش که مشکوک نگاهش میکرد نگاه کرد._این آدمی که توصیفش کردی....یکم غیر عادی خوب نبود؟ منظورم اینه جز اولین ملاقاتتون همه چیز خیلی بی نقصه.
پیتر یکم فکر کرد.
_واقعا نمیدونم....منظورم اینه اون روز....اون واقعا حرف بدی بهم زد و....
یکم بعد ادامه داد.
_معذرت خواست._پیتر؟
پیتر نفس عمیقی کشید.
و شروع کرد به گفتن تمام ماجرا از اول تا اونجا بدون هیچ سانسوری.و بعد از گفتن همه چیز سر رو شون ام جی گذاشت.
_جی من نمیفهمم._اون قسمت که ازش خوشت اومده؟ یا اون قسمت که آیا اونم ازت خوشش میاد؟
YOU ARE READING
love is wrong
Fanfictionیه شرت یه ماهه که زندگی پیتر همیشه عاشق رو زیر و رو میکنه. پایان خوش تضمینی امیدوارم از ین کار لذت ببرید حتما کامنت بزارید و vote بدین.