Chan'dan.
"Lavaboya çıkma bahanesiyle okulun arka tarafında sigara içmeye gidecektim. Fakat gittiğimde davetsiz bir misafir gördüm. Felix orda öylece içine yumulmuş duruyordu. O kadar tatlı görünüyordu ki yanına oturup saçlarını okşamaya başladığım sırada üstüme yığıldı. Sanırım uyumuştu. Ceketimi çıkarıp üstünü örttüm ve biraz daha saçlarıyla oynadıktan sonra sigaramı yaktım.Tenefüs olmasına yaklaşık 10 dk kala hyunjin olduğum yere çatılı kaşlarla gelirken gördüm."
Sana hatta size ondan uzak durun demiştim. Git şimdi burdan.
Arkadan minho gelip söze girmişti
Neden aşık mı oldun yoksa hwang.?
Hyunjin sesiz kalmıştı...
3 yıl önce
Çocuklar size bişey söylemem lazım
Chan:dökül hemen
Biz çıkıyoruz. Yongseung ile...
Herkes birbirine bakışmaya başladığında minho söze girdi
Şey hyunjin aslında.bir sorun var..
Noldu. Korkutmayın beni söyleyin
Minho nasıl diyeceğini bilmeyerek mırıldanırken chan söze girdi
Yongseung seni aldatıyor..
Saçmalamayın seung'um yapmaz öyle şey!
Seung'un yaptı hyunjin! (jsjsjsjs ironidir)
Minho'dan
Hyunjin ile yaptığımız konuşmanın üzerinden 1 saat geçmişti ve ortalıkta yoktu derste hocalar sorunca hastalandı dedik ama Allah bilir nerde.
Hyınjin'den
"Minho nun dedikleriyle resmen boğazım düğümlenmiş nefes alamamıştım. Bir hışımla kalkıp sınıfa gidip eşyalarımı topladuktan sonra eve gittim. Telefonumu sessize almış yatağımda ağlıyordum. Daha sonra tekrara. Minhonun eklediği bir kaç kelime aklıma geldi.. "
Flaşh back
Kardeşim özürdilerim ama yongseung seni kangmin ile aldatıyor. Daha doğrusu onu aldatmış oluyor..yaklaşık iki aydır sevgililer onlar
Flaşh back son
"Dedikleri sürekli kafamda yankılanıyordu. İçim içimi yiyor kalbimin derinliklerine hançer saplanmış edasında acıyor yatağımda acıdan kıvranıyordum resmen.. Bir süre sonra göz yaşım kalmayınca kendimi bitmişlik hissiyle uykunun kollarına bıraktım. "
Ertesi gün saat 12:35 öğle arası
Minho'dan"Dünden beri hyunjin hiçbirmizin aramasını açmuyordu okula da gelmemişti chan ve changbin ile anlaşıp hyunjinin evine gitmeye kararverdik. Ve şimdi evin önünde 50. Defa zili çalmamıza rağmen açmuyordu."
Binni:evde olmayabilir mi acaba ?
Evde eminim. Ama açmıyor. Chan bahçe kapısını açık bırkamışmıdır bu salak.?
Olabilir. Siz bekleyin ben gidip bakim.
"chan çitlerden atlayıp arka bahçeye girmişti yaklaşık bir dk sonra da önce kapının kilidi sonra kendisi açılmasıyla hemen içeri girip hyunjinin odasına çıkmıştım.. Gördüklerimzile resmen şok olmuştuk. Her yer darmadağın. Özene bözene yaptığı tabloları kırık çocukluk fotoğraflarımız yerdeydi"
Binni:Hyunjin burda değil işte gidelim hadi.
Siz önden gidin.
"gittiklerinde biraz odayı incelediğim surda banyodan bir hıçkırık sesi gelmişti. Kapıyı açtığımda hyunjin yerde hâla ağlıyordu."
Hyun! Hey bana bak. Bana bak dedim.
Kafasını kaldırdığında karşısında endişeyle bakan minho yu görünce dayanamayıp sarılmıştı. Minho ise bu hareketi karşısında sessizce ve sıkı sıkı sarılıyordu. Bir yandan hoşuna da gidiyor du. Çünkü... Minho küçüklüğümden beri hyunjine takıntılı aşık idi.
"hey hyun baksana. Omuzlarından tutup yüzünü görebilecek hale gelip bir anlaşma sundu hyunjine...
Uzun zamandır bölüm atmadığım için kusura bakmayın okurlarım.
Burayı biraz heyecanlı bırakmak istedim.
Yeni bölümü birazdan yazmaya devam edip en kısa sürede yayınlicağım
Byeee
İnstagram:fic.team.143
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Moonlight/hyunlix
FanfictionKim sadece ödevini yaparken başına bela alabilir ki? Ben Lee felix 15 yaşımda sırf bir ödev için sokakta fotoğrafçılığı yaparken baş belası keko'nun birini peşimde takıntı haline getirdim. Sabır dilediğim anlarım işte bugün başlıyor... #Angst (an...