12~(M)

106 13 2
                                    

⚠️⚠️⚠️

"Banyodan çıkan felix ile dikkatimi ona vermiştim. Çok tatlı bir gecelik vardı üstünde. Utandığını belli edercesine kafasını eğerek yaklaşmıştı...

Kendisine doğru ilerlemiştim bende. Ellerimi belime dolamış hafif eğilerek saçını koklamıltım."

Çok güzelsin... Şeytan bana kötü şeyler yapmamı söylüyor fakat senin için tutuyorum kendimi.

Günah işlemeye ne dersin?

"Dediğine şaşırmış bir şekilde suratına bakmıştım. Muzdarip bir gülüş vardı yüzünde. Hızlıca kalçasından tutup kucağıma almıştım."

Bir o kadar nazik davranacağım bir o kadar da canını yakacağım güzelim.

Güveniyorum sana sevgilim.

" yavaşça yatağın ortasına yatırmış önce nazikçe dudaklarını öpmeye başlamıştım. Bir süre orda oyalandıkyan sonra önce boynuna, memelerine, ardından kasıklarına doğru inmiştim sırasıyla"

Çok yavaşsın hyunjin! Ve ben sabırsız biriyim...

Benimle oynama felix.canını aklın alamicak kadar yakarım meleğim.

Bana bu acıyı lutfedermisin sevgilim.

Seve seve

"bir çırpıda üstündeki kısa geceliği çıkarmıştım.ardından boxser'im ile kalana kadar soyunmuştum. Felix'in önce bana sonra yüzüme bakarak yutkunduğunu görmem ile kasıkları arasında yerimi edinmiş önce buseler kondurup sonra dilimi yollamıştım."

Mmhh... Hyun...

" yavaşça doğrulup iki parmağımı felix'in ağzına doğru tutmuştum. Anlamış olacak ki emmeye başlamış bir yandan gözünü bana dikdiği sırada kalçasını kaldırıp bana sürtmüştü. "

Bu hareketlerini hiç önermiyorum bebeğim.

" parmaklarımın önce birini içine sokamam ile tiremişti. Bir kolumu beline dolyıp hafif kaldırmış ve dudakları ile ilgilenmeye başlamıştım tekrardan. İkinci parmağımı ardından üçüncüyü sokamam ile beli havalanmış ve bağırmıştı"

Ahmm... Jinniee~...

"inlemeleri aklımı alırken hızlıca elimi çekmiş üstümde kalan son kumaş parçasını da çıkarıp bir kaç kez kendimi çektikten sonra önce başını deliğine doğru sürtmüştüm"

Hyunjin!

"ben felix'in küçük çaplı sinirine gülerken beni yana yatırmış kucağıma sert bir şekilde oturmuştu. İkimiz de aynı anda yüksek bir inilti bırakmıştık odaya... Ben hiç bir şekilde felix'e karışmaz iken gözlerinin dolduğunu görmüştüm"

Immhh... Hyunjin...yardım et. Bulamıyorum...

"ufak çaplı yardım çağrısı ile ellerimi kalçalarına yerleştirip yön vermiştim. Doğru yer olacak ki felix'in tatlı noktasına vuruş yapmam ile inlemeleri sıklaşmış beynim uyumaya başlamıştı"

Moonlight/hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin