Bu bölümde çoğunlukla 3. Kişi anlatımı ele alınmıştır.
Hwang hyunjin
Ne kadar her abi abla gibi kardeşini umursamıyor gibi gözükse de kendilerini terk etmiş annelerinden sonra babalarının uyuşturucu ve içki kaçakçılığı işleriyle uğraşmaktan babalık yapamayan ebeveynleri yüzünden birbirlerinin ailesi olmuştu iki kardeş. Fakat görünüşe göre bu aile dağılıyordu.Hyunjin belkide hayatında ilk defa bu kadar sürüyordu arabasını.
Kendine atılan konuma geldiğinde adamlarının orda olduğunu görüp bir daewoo K5 kendi üretimleri bir silah alıp tek katlı gözüken deponun kapısını kıdıkları sırada hızla içeri girip bodruma inmiş koca boşluğun ortasında tepesinden bir ışık düşen sandalyeye bağlı yüzü berbat bir halde baygın kardeşini görmüştü.Hızla silahını doğrultmuş karşısına çıkabilecek herhangi birşey karşı hazırda bekliyordu.
"nerdesin lan şerefsiz"
"aa ayıp oluyor ama kardeşim"Bir yandan konuşuyor bir yandan da büründüğü zifiri boşluktan ortaya çıkmış niki nin kafasına silahın namlısunu dayamıştı.
"kardeşimi ver yoksa ölümün benim elimden olur"
"hyunjin, hyunjin ayıp ediyorsun ama hem sevgilimi elimden aldın hem kardeşimi mi koprıcaksın benden"
"ne saçmalıyorsun lan"
"hani şu sizin sürtük anneniz var ya sizi bırakıp benim babamla evlenmiş. Ne yazık ki artık öldü"
Hyunjin chanın dediklerini aklında bir yer edindirme çalışırken hayal kırıklığına uğramıştı.
"umrumda mı sanıyorsun o kadın"
"zaten önemli olan yer hwang eski karısının kendini aldatmasın hazmedemeyip babamı öldürdü. Şimdi ben bunu babanın yanına bırakamam değil mi"
"chan bak sen ne babam gibi birisin ne de onlara benzeyecek birisin"
"üzgünüm hwang ama ben çoktan onlardan biri oldum. Kardeşine veda etsen iyi olur"
Yavaş yavaş ayılmış abisinin gözlerinin içine endişe ile bakan hare'leri görümce afallamış etrafına baktığında bir depoda kendine dayalı bir silah olduğunu hissetmişti.
Hemen ardından da silah patlama sesi.Hyunjin gözleri dolmuş bir şekilde nikinin yanına koşup ellerini ve ayaklarını çözmeye başlamıştı. Hemen kucağını alıp ayılmak amaçlı bir kaç defa vurmuştu yanağına.
"niki uyan nolur duyoromusun beni.! bana bak kapama gözlerini sakın! Nolur sende bırakma beni"
Kelimeler boğazına dizilmiş. Nefesi kesilmişti. Annesi ve sevdiği çocuk tarafından yüzüstü bırakıldıktan sonra ailesi olarak bildiği tek kişi olan kardeşinin kendisini bırakmasına dayanamazdı.ekleri titriyor, sesi tiz'leşiyordu hyunjin in napıcağını bilmeyerek oturduğu yerde kucağında kardeşi ile ağlıyordu.
1 saat önce felix'den
Hyung, hyunjin ne zaman gelicek.
İşi çıktı felix sabret.Ne işi onu da söylemiyorsun ki!
Sen niye buradasın yaSeungmin en yakın arkadaşım hyung. Jeongine de ulaşabilsegdik keşke.
Bende changbin e ulaşamıyorum. Ne bok yiyor acaba hergele
Benim aklıma Birşey geldi ama umarım tahmin ettiğim değildir.
Ne jisung, söylesene.
Acabaa jeongin veee changbin hyung..
Saçmalama daha neler
Hyung sende söyle artık hyunjin neredeyse Bir gidip bakalım.
Bana hyung deme jisung.
Ne diyim baba mı diyim
Adım var. Ama o da olur ;)
Hyung hyunjin nerde?
Off tamam söylicem.
Ya hadisene be adam!
Ya bu arkadaşınız niye burda ya.
Sus be yaşlı. Söyle artık şunun nerde olduğunu.
Chanın yanına gitti ya.
Niye?
Chanın babası öldü ve bunu altında bay hwang ın olduğunu düşünüyoruz. Bu yüzden chan niki yi öldürücek sanırım.
Hadi gidelim nerde bunlar.
Ya sanane sen niye atlıyorsun her boka.
Minho söyle artık nerde bu arkadaşın
Bilmiyorum ama bir konum atmıştı kendine bana da yolladım onu.
Tamam gidiyoruz.
Felix dur. Bakın siz arabada kalıyorsunuz yoksa hyunjin beni gebertir. Özellikle sen jisung.
Ben ne alaka ya.
"uzun bir tartışmanın sonunda arabaya binmiş konumu açıp depo benzeri bir yere varmıştır kapının önünde iki tane adam kırık kapı ve bisssürü araç vardı. Minho arabadan inip içeriye girdiği sırada felix de arabadan inmiş arkasından seungmin ve jisungun geldiğini görünce jisung u durdurmuştu"
Jisung sen arabada hazırda bekle.
"Felix hızla depoya girdiği sırada bir kenarda ayakta dikilmiş chan baktığı verde de yerde kanlar içinde birinin yattığını ve başında dikilen hyunjin etrafında da birine telaşla bişeyler anlatan minho yu görmüştü yavaş yavaş yaklaşmıştı. Sağ omzundan vurulmuş niki yi gördü. Hızla chan a sönüm sert adımlar ile ilerleyip yakasını tutmuştu chan ın"
"yazardan:O sırada pandik pandik yürüyen felix. Kdkdldld. Şaka"
ne istiyorsun lan artık rahat bırak bizi
Felix tamam sakin ol. Git hyunjine ilgilen.
Neden yapıyorsun bunları bu kadar iğrenç biri olduğunu bilmiyordum. Niki sana ne yaptı da canını almaya çalıştın.
Babamı öldürdüler.
Hiç bir çocuk anne ve babalarının yaptıkları günahların bedelini ödemek zorunda değildir chan.
Ben... Gerçekten bilmiyorum kimsem kalmadı onun da kalmasın istedim özür dilerim. Anla beni seungmin kalbim acıyor ne annem ne babam ne felix yanımda.
Bunun günahını daha sonra çekiceksin.
"seungmin ve chan konuşurken çoktan herkes depodan çıkıp hwang malikanesinin yolunu tutmuştu. Seungmin de depodan çıkacağı sırada bir el durdurmultu kendini"
Seungmin...Ben gerçekten özür dilerim herkesten...
Bana değil onlara söyle
"seungmin de hızla kolunu çekip depodan çıkıp arabaya binmiş jisung ile malikaneye gitmişlerdi"
Bölüm sonuuu
Sizce niki ölücek mi?
Yorum yapıp yıldızı parlatmayı unutmayın. ⭐
Byee
İnstagram:fic.team.143
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Moonlight/hyunlix
FanfictionKim sadece ödevini yaparken başına bela alabilir ki? Ben Lee felix 15 yaşımda sırf bir ödev için sokakta fotoğrafçılığı yaparken baş belası keko'nun birini peşimde takıntı haline getirdim. Sabır dilediğim anlarım işte bugün başlıyor... #Angst (an...