Selaaam
Benim bir adet fic'im olduğu aklıma geldi. İnternet sıkıntısı yüzünden bölüm atamıyorum ama artık atmaya başlicam. Umarım."Ne ben bişey yapmadım kendine ne kadar sorsam da vücudundaki morlukların nedenini söylemiyor tripleniyordu".
"Ne. nasıl ya!? "
"suçu bende arayana kadar arkadaşımıza da bakın biraz."
"tamam. Felix ile de konuşucam. O zaman eşyaları eve bıraktıktan sonra oraya gidim ben"
"ben bırakırım seni. Merkezde işim var zaten"
"eşyaları eve bırakmış şimdi ise jisung ile oturuyorduk"
"sung. Felix hakkında konuşmamız lazım"
"tabi ne hakkında tam olarak"
"
"benim bir teorim var. Daha doğrusu iki.Birincisi şu şiddet konusunda ya eğer chan gerçekten felix'e şiddet uyguluyordu fakat hafızası bu olayı hatırlamıyordum. Ki zaten chan inkar ediyor yapmadım diyor.
İkincisi ise. Felix kendi kendine zarar verip bunu chan yapmış gibi düşünüyor. Yada gerçekten yağıyordu."
" aslında olabilir. İkisininde düşüncelerini alıp bir tartmak lazım "
" Felix nerde bu arada"
"hyunjin'in yanına gitti. Konuşması gereken konular varmış"
Felix'den
yaklaşık bir beş dakikadır kapının önünde nasıl konuşmaya başlicağını düşünüp bir sağa bir sola volta arıyordum.bir anda kapının açılma sesiyle lafımı hızlıca o yöne çevirmiş, yaptıklarıma anlam vermeye çalışan bir yüz ifadesi ile hyunjin'i görmüştüm
"napıyosun kaç dk'dır.?...gel geç içeri"
Kafasını eğmiş utancından kafasını eğmiş içeri geçmişti lix.
"şey aslında konuşmak için gelmiştim... Niki nasıl oldu "
"Daha iyi haftaya bandajları çıkıcak. Rehabilitasyon'a başlicak... Ne hakkında konulucaktı"
"ikimiz... Ben. Nasıl başlasam bilemiyorum..."
"Felix."
"hmm"
"daima yanımda olurmsun, bana bu sevgilin olma şansını lütfedermisin?"
"tabiki her zaman ve daima"
En başlarda düşünse aklına gelmezdi asla hwang ile çıkıcağı. Hayat bazen sevgiyi karşılıksız bırakmaz bazen de hiç o sevgiyi göstermedi sana.
Felix bu konuda şanslıydı. Hayat ona hakkettiği sevgiyi vermişti.
Uzun uzun sohbet etmiştiler. Birbirlerinin gözünde o mutluluğu görüyorlardı.
Bu görüşme felix'in neşe ile evde dönmesi ile sona ermişti.
"Jisung bil bakalım nolduu"
"burdayım lixi. Gelirmisin Bi. Konuşmamız lazım"
Ortamdaki gerginliği anlayan lix anında morali dibe vurmuş. Heyecanla olanları anlatma hevesi kursağında kalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Moonlight/hyunlix
FanfictionKim sadece ödevini yaparken başına bela alabilir ki? Ben Lee felix 15 yaşımda sırf bir ödev için sokakta fotoğrafçılığı yaparken baş belası keko'nun birini peşimde takıntı haline getirdim. Sabır dilediğim anlarım işte bugün başlıyor... #Angst (an...