Hyunjin'den
Yaklaşık bir aya kadar yakın zaman geçmişti, yıllarımın aşkını kazanma şansını kaybedişimin üzerinden. Kim nerden bilebilirdi ki yıllardır uzaktan şefkat ile bakan günahsız hare lerin şimdi kin ve öfke ile bakıcağını. Minhonun oyununa gelip aylardır gözümden sakındığım bedene istemeyeceği şeyler yapmıştım. Şimdi ise hala acısını çekiyorum en yakın arkadaşım dediğim adam ile yaptığım anlaşmanın bedelini. Haketmediğim şekilde ağır ödüyordum hemde. Aşık olmaya lanet ettiğim güne nazaran şimdi aşk a bağımlı olmuştum. Aslında aşka değil lee felix'e. Sırlarımın ortaya dökülüp benden iğrenmen yerine kendimi senden uzak tuttuğum için umarım bir gün affedebilirsin beni "
Ne o uzaklara daldın yine. O sürtüğü mü düşünüyorsun.
Kapa çeneni minho. En azından yanımda ondan bahsetme.
Noldu aşk denen seyden parçanı yırttın mı.
Senin donunun ipini söktüğünde görüşürüz.
Derin bir iç çekmiş ve kendince sesiz olduğunu düşünerek söylenmişti genç "götüm gözüküyor haberin yok"
Ne?
Hwang... tanrının şahitliği ile seni azad ediyorum. Artık sevdiğinden kaçmak uzak durmak zorunda değilsin.
"Yeterince uzun bir süre bakmıştım minho ya hala aklım almıyordu, bana takıntılı olan çocuk aşık mı olmuş du. Hayat bazen insana yapmam dediği şeyleri yaptırıyor. Asıl konu artık felix'den kaçmicaktım fakat yanına gidebileceğim bir felix de yokdu."
Söyle bakalım kim bu şansız çocuk
Bunu diyeceğime ben bile inanamıyorum ama şansız çocuk Lee jisung
Ne! Hassiktir canım. Yok artık daha neler. Resmen karma yaşıyorsun minho. Felixe laf edip ikizine aşık oldun.
Biri benden mi bahsediyor..bence kaçsan iyi edersin çünkü sana güzel geçiricem hwang.
Yine ne var
Felix karakolda ve tüm suçlu senin o sikik kardeşin!
"yazar:özür dilerim niki sana bu lafları söylemeye el vermedi kalbim jisung dedi zaten."
Bir gün de rahat dursa keşke. "oturduğumuz seul un tamamı gözüken uçurumun kenarından kalkıp arabama doğru ilerledim ve minho ve jisung ile karakola doğru ilerledik. Geldiğimizde ise elmacık kemiğinde çürümüş bir yumruk izi olan felix ve yüzü çizilmiş bir adet Aptal erkek kardeşimi görmem ile hayretler içerisinde ikisine baktım"
Tanrı şahidim olsun kendimi 5 yaşındaki çocukları kavga etmiş ebeveynler gibi hissediyorum.! Ne bok yedin sen niki!
Memur :bay hwang sokaktaki sakinlerden aldığımız ihbara göre kardeşiniz kasten adam öldürmeye teşebbüsden ve yaralamaktan sorgu altına alındı. Fakat gerçek şu ki sadece gençler aralarında kavga etmiş ve biraz dozunu kaçırmışlar. Yapabileceğiniz tek şey karşı tarafın davacı olmamasına ikna etmek imza atıp çıkmak yada direk mahkemeye gidiceksiniz
Teşekkürler memur bey.. Felix konuşabilirmiyiz senle.
"başını sallayıp karokolun önüne çıkmıştık ne olduğunu sormaya korkuyordum ama öğrenmem gerekiyordu"
Senin o sikimsonik kardeşini dava edicem.!! geldi durduk yere üzerime senin hayatını mahvetme ile suçladı "bende senin hayatını mahvedicem" diyip beni uçurumun korkuluklarından aşağıya sarkıttı.! Sevgilim yanımda olmasaydı tahtalı köyü boyluyordum.!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Moonlight/hyunlix
FanfictionKim sadece ödevini yaparken başına bela alabilir ki? Ben Lee felix 15 yaşımda sırf bir ödev için sokakta fotoğrafçılığı yaparken baş belası keko'nun birini peşimde takıntı haline getirdim. Sabır dilediğim anlarım işte bugün başlıyor... #Angst (an...