Aşklarım bu final bölümü.
Şimdiye kadar okuyan ve oylayıp beni destekleyenlerinize teşekkür ederim.
Şimdi buraya kitabı bitirdiğini tarihi atalım >>>
8 yıl sonra:
Aradan yıllar geçmiş küçüklerimiz büyümüşdü. Şimdi ise bazıları eşleri bazıları sevgilileri bazıları ise tek başlarına hayatlarına devam etmişti.
Hyunjin minho changbin ve chan mevzun olalı iki yıl olmuştu.
Hyunjin'in modellik şirketi vardı tabiki baş yıldızı ise minho idi.
Felix fotoğrafçı olmuş yeni mevzun olduğu için sevgilisinin yardımı ile kendi adına küçük yerini açmıştı.
Jisung stilist olmuş hyunjinin şirketinde çalışmalarını sergiliyordu.
Tabi ünlü modelin yani eşinin giyeceğini bildiği için ona göre özenerek yapıyordu.Seungmin ise hala felix tarafından affedilmemiş olsa bile avustralya'da chan ile hayatlarına devam ediyordu
Her zaman hayal ettiği gibi tanınan bir psikolog olmuştu.Chan ise babasının işini evirip çevirip sağlık sektöründe mal ithalatına dönüştürmüştü.
Jeongin... Amerika da üniversitede son yılını okuyordu. İlk yıl istediği üniversiteyi harvard'ı kaçırmış sonraki sene ise istediği mesleği veterinerliği en iyi şekilde okuyordu.
Changbin... Malesef okul yıllarından platoniği olmuş jeongin'e ne açılabilmiş ne de sevgili olmuşlardı. Kendi spor şirketini kurmuş kore'nin binbir yerinde dükkanlar açmıştı.
Bu hikayenin tek üzücü yanı ise herşeyin komada olan felix'in hayal ürünü olmasıydı. Fakat sorun şu ki sanırım hyunjin ve felix dışında herkesin hayatı hayalindeki gibi huzurlu ilerliyordu.
Komada olduğunun farkında bir şekilde rüya aleminde hayallere dalıyordu. Arada etrafındaki konuşmaları duyabiliyorudu. Sıklıkla da sevgilisinin ağlama sesleri...
Ne zaman komaya girdiğini bilmese de aklının el verdiğince hyunjin ile geçirdikleri gece sonrasında evine eşya almaya gittiğinde bayıldığı sırada olmuştu. Detaylı düşündüğünde ve etraftan duyduğu kadarıyla dolabın üstünde sağlam bir şekilde duramayan tahta parçası kafasına düşmüştü.
Uyanamadığı için nadiren de olsa ağlıyordu içten içe fakat bu dışına da vuruyordu. Hyunjin her felix'in ağladığını gözünden damla damla yaş aktığını görümce içinden bireyler kopuyordu.
Bir kaç defa buna katlanamayan hyunjin İntahar gerişimşerinde bulunmuş sonrasında bir ihtimal sevgilisinin uyanma ihtimali ile sabırla bekleme kararı almıştı...
End
Sevgili okurlarım
Kendinize dikkat edin başınıza ne gelmiş olursa bile kendinizin için yaşayın...
Bir sonraki kitapta görüşmek üzere
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Moonlight/hyunlix
FanfictionKim sadece ödevini yaparken başına bela alabilir ki? Ben Lee felix 15 yaşımda sırf bir ödev için sokakta fotoğrafçılığı yaparken baş belası keko'nun birini peşimde takıntı haline getirdim. Sabır dilediğim anlarım işte bugün başlıyor... #Angst (an...