6-fırtına

122 14 15
                                    


Minho'dan

Masada olan sensizlikten dolayı iyice gerilemeye başlamıştım istenmeyen ve davetsiz misafirimiz planımızı biraz bozmuşdu. Chan ne kadar arkadaşım olsa da felix ile çıkıp hyunjini sattığından beri kendiyle pek fazla konuşmuyorduk changbin hariç.
Herkes sessizce yemek yerken bir anda
Jisung ortaya atılıp gerginliği almaya çalıştı.

Yanımda tabu getirdim yemekten sonra oynayalım mı?

Olur çok güzel düşünmüşsün.

Hyunjin'den

Chan ile karşı karşıya oturmuş resmen birbirimize ölümcül bakışlar atarak üstünlük kurmaya çalışıyorduk. Ne kadar doymasam da tabağımı alıp mutfağa gittiğim sırada arkamdan birinin geldiğini hissedip arkamı döndüğümde jisung olduğunu farkettim.

Hyunjin gerçekten özür dilerim bir anda evden çıktığımızda dahil oldu ne kadar konu-

Tamam sakin açıklama yapmana gerek yok. Nede olsa bizim de arkadaşımızdı.
Gel şu tabuyu oynayalım.

"sofrayı toplayıp salona geçip takımlara ayrılmaya başlamıştık"

Ben jisung ile olucam

Bende felix ile tabiki. Hyunjin sana da birini bulalım yanlız olmuyor böyle.

"Diye lafa atlamıştı chan. Dilini alıp bir yerlerine monta edesim vardı ama kavga çıkarmamak için susuyordum.
Felix chan ın kulağına bişeyler fısıldadığı sırada bir süre bekleyip kafasıyla onaylamışdı"

Tamam ben ile sen takımız hyunjin
İlk siz başlayın minho

" Felix in dediğine şaşırmışdım. Ben bir süre düşünürken minho ile jisung ilk eli bitirmiş 3 kelime bilmişlerdi. Sıra bize gelmiş idi kartı çektiğim sırada gelen kelime ile nasıl açıklayacağımı bilmeyerek dilim tutulmuşdu"

Aşk
Tabu kelimeler:
Sevgi
Kalp
Bayan&erkek
Tutku
Kırmızı

Pekala. Iııı. Minho nun jisung a duyduğu ama bunun karşılıklı olan hali

"burda bilerek pot kırmıştım. Belli oluyordu ki zaten felix cevap verdiği anda birbirlerine bakmışlardı"

Sincap
Tabu kelimeler
Hayvan
Kemirmek
Ağaç
Fındık

Tamam bu kolay geldi. Jisung un benzediği canlı.

Ne hadi ordan nerem sincaba benziyor benim ya.

" yaklaşık yarım saat kadar tabu oynamış ve açık ara biz yenmiştik. İlginç olan ise bu sırada chan hiç sesini çıkarmamışdı. Oyun bittiğinde işinin çıktığını söyleyip gitmiş di sonunda bizde o övüle övüle bitirilmeyen korku filmini" korku seansı "nı izlemeye başlamışdık"

Minho bunu izleme konusunda eminmisin kardeşim. Kapağında neden annabella var ya.

Bu kadar korkma be korku filmi altı üstü.

"yazar:abim bana 2 sene önce zorla izletmişti o gece uyuyamadım aklınız var ise izlemeyin"

"film başladığında garip bir bebek çıkmış 10 15 dakika sonra özet kısmını gördüğümde dilim tutulmuş bu gece uyumicağıma kanaat getirmiştim. Kafamı yanıma çevirdiğimde jisung iyice minho ya sokulmuşdu. Felix... Gayet rahtdı kulağına doğru yaklaşıp konuştuğunda titremişdi"

Moonlight/hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin