"hey hyun baksana. Omuzlarından tutup yüzünü görebilecek hale gelip bir anlaşma sundu hyunjine...
Ne anlaşması?
Benimle çık.
Ne?
Hayır öyle değil yongseung u kıskandırmak için.
Bu mu anlaşman?
Aslında bu bir teklif. Asıl anlaşma.. Kimseye aşık olmamanı sağlicam
Eğer aşık olursam?
Benim olursun. Yine aşık olamazsın ve asla acı çekmezsin.Minho tekrar hyunjine sarıldı.
"seni koruyacağım. Kabul mu?"
Anlaşmaya uymak istemiyorsam eğer?
Sırrını herkese yayarım.Hyunjin ne kadar istemese de kabul etti
Flash beck son
Sana hatta size ondan uzak durun demiştim. Git şimdi burdan.
Arkadan minho gelip söze girmişti
Neden aşık mı oldun yoksa hwang.?
Bu seni ilgilendirmez
Tam da beni ilgilendirir"yavaş yavaş adımlayıp hyunjin in kulağına eğildi ve devam etti"aşık mı oldun hwang?
~Hayır~
Hyunjin in korkudan sesi titrerken hislerine anlam verememiş aklını kontrol edemiyordu.İyi o zamana hadi biz gidelim chan ile felix yanlız kalsın biraz. "omzundan tutarak zorla kendini götüren minho ya karşı yine de dönüp felixe bakmayı ihmal etmemişti.
Jisung'dan
" felix öğle arasından sonra ortalıktan kaybolmuştu dersten 5 dk kala çıkıp etrafı arıyordum. Hiç bir yerde yoktu.arka bahçeden çıkan hyunjini görmemle öfkeyle üzerine saldırdım"
HEY HWANG. Seni âdi piç naptın lan kardeşime! "yakalarına yapılmış hesap soruyordun çünkü onun felix e bişey yaptığına adım kadar emindim
Arka bahçede.bu arada kardeşini benden uzak tutsan iyi edersin.
Koşarak arka bahçeye gittiğimde felix chan ın kucağında yatarken görünce sessizce geri gittim nasıl olsa evde öğrenirdim.
2 hafta sonra felix'den
"2 haftadır neredeyse hayatım boka sarmış lanet olası bir hayat yaşıyordum hwang hyunjin resmen zorbam olmuştu asla rahat bırakmıyordu istediği fotoğrafları vermişdim hala benden ne istiyordu anlamıyorum. Fakat tanrıya şükür chan vardı bu zaman içerisinde hep yanımda olmuştu bana iyi geliyordu
Jisung ise garip davranıyor bir işler çeviriyordu şu an ise onu sorguya çekmiştim"Sung neyin var senin iki haftadır değişik davranıyorsun.
Bişeyim yok lixi sana öyle gelmiş.
Hwang ile aranda ne var peki sürekli seni onun etrafında görüyorum seni. Hemde bana yaptıklarından sonra özellikle.
Offf tamam söylicem. Aslında aramızda bişey yok fakat iki hafta önce birinden hwang ın senden hoşlandığını duydum. Bir anda sana böyle davranması şüpheli geldi. Zaten böyle şeyler yapması başlı başına bir hata. Kendini öldürtmek istiyor hergele.
Öğrenirsen bana da haber ver. Hadi çıktım ben.
Nereye
Chan ile buluşucam
Sizin aranızda ne var bu arada
Gelince konuşuruz çıkmam lazım. Bayy
"chan ile buluşucağımız sahil kenarına geldiğimde chan yerine hyunjin vardı. Yine ne istiyordu benden tanrım okul dışında rahat bıraksın bari. Söylene söylene gidip oturdum"
Ne işin var burda
Seni görmek istedim
Chan nerde
Bilmem
Ben gidiyorum o zaman
Otur
Bu sefer napıcaksın! Rezil mi ediceksin! Dövücekmisin! Aşşağılicakmısın! Ne istiyorsun benden ne!
Benden nefret ediyormusun?
Tahmin edemiceğin kadar.
"hyunjin kalkıp gittiği sırada dolu gözlerle şaşkına sadece gidişini izliyordum"!!! HWANG HYUNJİN!!!
selam yine ben ve
Düzensiz bölümlerime hoşgeldiniz!
Umarım yine de hikayenin
Gidişatını beğenirsinizİnstagram:fic.team.143
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Moonlight/hyunlix
FanfictionKim sadece ödevini yaparken başına bela alabilir ki? Ben Lee felix 15 yaşımda sırf bir ödev için sokakta fotoğrafçılığı yaparken baş belası keko'nun birini peşimde takıntı haline getirdim. Sabır dilediğim anlarım işte bugün başlıyor... #Angst (an...