Zeynep Erva ' dan
Bugün her zamankinden yoğundu kış kreasyonunu satışa sunmamıza az kalmıştı.
Sekreterim aynı zamanda yakın arkadaşım Aynur ile son kalan imza işlerini hallediyoduk.-Bu yıl yine zirvedeyiz , dedi
- İnşaallah çok uğraştık bunun için , dedim Aynur tam konuşacakken odayı telefonumun sesi doldurdu , arayan kardeşim Talha ' nın müdürüydü kim bilir yine ne yapmıştı.Düşünmeyı bırakıp telefonu açtım.
-Alo iyi günler Zeynep Hanım,dedi
-İyi günler.
-Maalesef sizi okula çağırmak durumundayım, dedi
-Yine ne yaptı bizimki.
-Arkadaşı ile sınıftan bir çocukla kavga yapmışlar bu sefer durum ciddi kavga yapan çocukların velileri geldi tek Talha 'nın velisi siz gelmediniz.
-Peki ben hemen geliyorum, dedim ve kapattım.
Vakit kaybetmemek için hemen üzerime deri ceketimi giyip kapıya doğru yürüdüm tam çıkıcakken Aynur seslendi.
- Talha 'nın yanına mı gidiyorsun,dedi
-Evet , buralar sana emanet, dedim ve arabamın anahtarını alarak çıktım.
( Üstündekiler)
🖤 🖤🖤
Okula gelmiştim hızlıca müdürün odasına doğru ilerledim kapının önüne geldiğimde içerden sesler geliyordu, daha fazla kapıda dikilmeyi kesip kapıyı çalarak içeri girdim.
Müdür beni görünce konuşmaya başladı,-Hoşgeldiniz Zeynep Hanım, dedi
- Hoşbuldum -elimle Talha ve arkadaşını göstererek-müsadenizle , deyip yanlarına gittim.
İlk önce Talha 'ya hasar tespit yapmaya başladım, kaşı ve dudağı patlamıştı bu görüntüyü görünce kaşlarım istemsizce çatıldı.Cok oyalanmadan Talha 'nın arkadaşına geçtim onada aynı şekilde bakmaya başladım ve kaşlarım yine catılmıştı dudağı ve burnu kanıyordu.
Karşı taraftaki çocuğa baktığımda durumu daha kötüydü ama ona pansuman yapılmıştı . Bu görüntüyü görünce sinirle konuşmaya başladım.
- Bu çocukların halı ne!!! Neden pansuman yapılmadı, dedim müdür tam konuşacaktıkı o konuşmadan ben konuşmaya başladım,
- Ben çocukları revire götürüyorum gelince konuşuruz , dedim ve çocuklara dönerek kapıyı işaret ettim ikiside peşimden gelmeye başladılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Liberosis
HumorKadının üstündekilere bakarak sırıttım ve konuşmaya başladım. -Üstünüzdekiler güzelmiş, dedim bu dediğim herkesi şaşırttı . Kadın üstündeki şoku atlatıp konuşmaya başladı. -Tabi güzel olacak , bunun tasarımcısı çok yetenekli tabi sen nerden bileceks...