Zeynep Erva 'dan
Zaman çok hızlı geçmişti hastaneden çıkmış ve bugünde sözde ailem ile buluşup gerçekleri konuşacaktık. Kendileri evlerine davet etmiş fakat ben kabul etmemiştim.
Talha her ne kadar belli etmesede korkuyordu annem ve babam gibi benimde gitmemden... Çünkü tekrardan o günlere dönmeyi ne o isterdi ne ben , tekrardan dedem ile o kadının yanına dönerse onu bir daha toparlayamazdım.
Buluşma saati geliyordu istemeye istemeye hazırlanmaya başladım.
(Giydikleri)
Üzerimi giyindikten sonra saçlarımı düzleştirdim.Tam olarak hazırlandıktan sonra Talha 'nın odasına gittim, odaya gittiğimde Talha yatağına yatmış annem ve babamın fotoğraflarına bakarak ağlıyordu.Ona elimden geldiği kadar iyi bakmaya çalışmıştım fakat her zaman onların yokluğunu hissetmişti Talha annemgil vefat ettiğinde çok küçüktü onlarla en çok anısı olan bendim bu çok adaletsizdi .Daha fazla dayanamayıp Talha 'nın yanına gittim ve ona sarıldım.
-Ağlama bitanem ağlama annemgil seni böyle görse çok üzülürdü ,dedim
-Abla beni bırakma tamam mı , biliyorum bu çok bencilce ama lütfen beni tekrar oraya gönderme,dedi pürüzlü sesiyle.
-Talha bitanem herşeyin ben seni bırakır mıyım hiç sen benim herşeyimsin hem ben sadece konuşmaya gideceğim ondan sonra hiçbir şey olmamış gibi devam ediceğiz tamam mı hem sen niye hazırlanmadın?dedim
-Şey sen ailem ile tek kalmak istersin diye ben şey ettim,dedi saçmalayarak
-Talha ! Eğer bir daha böyle konuşursan sana ceza veririm yeminle görürsün o zaman , benim tek ailem sensin ,dedim ve devam ettim
-Hadi hazırlan ben içerdeyim , dedim ve odadan çıktım..
.
.Bir süre sonra Talha hazırlanmış bir şekilde geldi, altına siyah paraşüt pantolon üstüne ise siyah beyaz kazak giymişti(Kombinine aşık oldum Talha ).
-İşte bu kimin kardeşi offf asalet akıyor ya,dedim
-Ablama çekmişim,dedi
-Oyy hadi geç kalmayalım çabucak bitsin şu iş,dedim
.
.
.
Buluşucağımız mekana gelmiştik içimde tarif edemeyeceğim bir duygu vardı.Yıllardır beni bırakan aileden nefret etmiştim bir yandanda onlara beni bıraktıkları için teşekkür etmek isterdim annem ve babam ile onlar sayesinde tanışmıştım.
Yavaş adımlarla mekana doğru yürümeye başladık Talha ile.İçeri girdiğimizde Aren ailesinin çoktan geldiğini gördüm.Talha nın koluna girerek masaya doğru yürümeye başladım.Biziz ilk gören Toprak olmuştu ve ailesine dönerek bizim geldiğimizi işaret etmişti.
-Hoşgeldiniz,dedi Agah
-Hoşbulduk ,dedim ve boş olan yere oturdum yanımada Talha oturmuştu.Masada bir süre sessizlik olmuştu fakat en sonunda konuşmaya başladım.
-Artık konuşacak mısınız,dedim. Fırat Bey derin bir nefes alarak konuşmaya başladı.
-Lara se-,konuşacakken lafını bölüp konuşmaya başladım.
-Lafınızı böldüğüm için öncelikle özür dilerim fakat benim adım Zeynep Erva,dedim
-Erva sen Pamir ile ikiz doğmuştun , herşey çok güzel gitti 4 yıl boyunca sonra,dedi ve duraksadı o konuşmaya başlamadan ben konuştum.
-Sonra bir kız çocuğu istemediğinizi anlayıp beni öylece sokağamı attınız!!!dedim konuşurken sesim ister istemez yükselmişti.
-Hayır hayır lütfen ben konuşana kadar dinle,dedi Fırat Bey ve ardından devam etti.
-Sonra birgün ben toplantıya gitmiştim anneninde dışarda işi olduğu için seni abilerinin yanına bırakmış,dedi o konuşmadan Toprak konuşmaya başladı.-Anneler günü yaklaşıyordu sende anneme en sevdiği çiçeği toplamak istiyordun bizim yanımıza gelmiştin fakat biz oyun oynuyorduk ve senin ile gelmek istemedik. Allah beni kahretsin! Keşke o gün seninle gelseydim ! Ama aptal kafam sırf oyun için gelmedim senle ! Lütfen beni affet!dedi koş koca adam karşımda resmen ağlıyordu.
- Sen kimseye haber vermeden çıkmışsın evden , annen eve geldiğinde seni göremeyince aramaya başlamışlar,fakat seni bizi sevmeyen bizden intikam(Murat Soner :indikam)almak isteyen bir şeref- insan kaçırmış çoktan , biz seni ararken eve bir k-kargo geldi içimde bir mektup ve papatya buketi vardı ve buket kanlıydı. Notta senin öldüğüne dair şeyler yazmıştı , tabiki inanmadık seni hep aradık fakat hiç bulamadık,dedi ve konuşmasını sonlandırdı.
-Ben ne diyeceğimi bilmiyorum ,ben yıllarca gerçek ailemin beni iğrenç bir sebepten bıraktığını düşünürdüm onlardan nefret ederdim fakat şimdi bildiğim herşeyin bir yalan olduğunu öğreniyorum,dedim
-Kızım lütfen görüşelim biz yıllarca çocuğumuzun hasterini çektik ,dedi Songül Hanım
-Ben bilmiyorum sizin bir suçunuz yok fakat ben biraz düşünmek istiyorum,dedim
-Tamam ama lütfen kendini bizden uzaklaştırma,dedi Pamir
.
.
.O konuşmanın üzerinden 2 gün geçmişti.Bu iki gün boyunca sadece Talha ile ilgilenmiş ve işlerime odaklanmıştım.
Bugün ilk defa kişiye özel tasarım hazırlayacaktım.Karan şirketinin sahibine ödül töreni için kıyafet tasarlayıp dikicektim. Onlar gelmeden son bir defa üstümdekilere göz attım.
(Bu kombini daha önce kullandım mı hatırlamıyorum kullandiysam özür dilerim 💓)
Ben üstümdekilere bakarken bir anda kapı çaldı ve içeri ilk Aynur ve sonra ardından Karan şirketinin sahibin olduğunu tahmin ettiğim kişi girdi.
SON
Kusura bakmayın bölüm fazlasıyla gecikti (hazır olun yine bahanem geliyor) benim ÇOHK sevgili sınıf öğretmenim deneme olduğunu bize söylemeyi unutmuş maalesef son günlerde ders çalıştım fakat yinede deneme bana girdi KDJEHJEJSJEKOİUYAJSK
Erkek ismi öneri misiniz?
Birde erkek karakter önerir misiniz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Liberosis
HumorKadının üstündekilere bakarak sırıttım ve konuşmaya başladım. -Üstünüzdekiler güzelmiş, dedim bu dediğim herkesi şaşırttı . Kadın üstündeki şoku atlatıp konuşmaya başladı. -Tabi güzel olacak , bunun tasarımcısı çok yetenekli tabi sen nerden bileceks...