12.Bölüm

624 37 29
                                    

Zeynep Erva 'dan

Sabah erkenden kalkıp kahvaltı hazırlamıştım ardından Talha'yı kalkması için uyandarmıştım , şimdi ise kendim hazırlanıyordum. Normalde evde rahat ve salaş giyiniyorduk şimdi dedemgil geliceği için şık giymek zorundaydık.Öyle alıştırılmıştık...

Üzerimi giyip Talha'nın yanına gittim , oda kıyafetlerini giymiş salonda oturuyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üzerimi giyip Talha'nın yanına gittim , oda kıyafetlerini giymiş salonda oturuyordu.

-Birtanem nasılsın? Dedim

-İyi gibi abla sen ? Dedi

-Kardeşim iyiyse bende iyiyim , dedim

-Abla ne zaman gelirler? Dedi

-Birazdan burda olurlar , sen istediğini yap bende kahvaltı hazırlayım , dedim

-Tamam abla , dedi

.
.
.

Sonunda o vakit gelmişti resmen dejavu yaşıyorduk , tek fark zamandı.Tek isteğim dedemgilin Aren ailesini öğrenmemesiydi. Ben böyle düşünürken kapı zili çaldı , işte o an gelmişti.

Fazla vakit geçirmeden kapıya doğru ilerledim , Talha 'da yanıma gelince kapıyı açtım.

Yıllar ilerlese bile bizi o küçümseyen bakışları değişmemişti .

-Çekilinde içeri geçelim , dedi babaannem sertçe. Bu sözü üzerine ikimizde geri çekildik ve içeri girdiler.

Hiçbir şey demeden oturma odasına geçtiler ve oturdular. Bir kaç dakika süren sessizlik ve gerici an sona erdi ve dedem konuşmaya başladı.

-Aren ailesi ile ne alakanız var? Dedi , bu soruyu asla beklemiyordum.

-Talha 'nın arkadaşının ailesi , dedim sakin tutmaya çalıştığım sesimle.

-Bize yalan söylemeye nasıl cüret edersin ! Dedi babaannem.

-Ne yalanı ? Dedim bilmemezliğe vurarak.

-Gerçek aileni bulumuşsun torunum , dedi dedem alay ederek.

-Siz nerden öğrendiniz? Dedi Talha

-Aaa torunum bizden bir şey saklamamanız gerektiğini öğretmiştik ama , dedi babaannem.

-Bunun için mi geldiniz? Dedim , galiba yürek yemiştim.

-İstediğimiz gibi geliriz gelirken sizemi soracağız ? Dedi Dedem

-Tabi ki sorucaksınız burası kardeşim ve benim evim eğer huzur kaçıracaksanız defolun gidin ! Dedim, yok yok ben galiba kesin cesaret hapı almışım.

-Sen ne cüretle bize sesini yükseltirsin ! Dedi Dedem

-Defolun gidin evimizden ! Sizin karşınızda çocuk yok sizin gücünüz anca onlara yeter ! Dedim sinirle , babaannem tam konuşacaktı ki konuşmaya devam ettim.

-Siz gidiyor musunuz yoksa güvenliğimi çağırayım, dedim

-Bu iş burda bitmedi siz görüceksiniz bacaksızlar , dedi dedem ve hızla evden çıktı ardında babaannemde çıktı.

-Abla sonunda hak ettikleri şekilde konuştun , dedi ve geldi bana sarıldı, bir süre sarıldıktan sonra konuşmaya başladım.

-Hadi onca hazırlandık , kahvaltımızı yapalım birileriyle buluşacağız, dedim

-Kimle ? Dedi Talha

-Gidince görürsün hadi kahvaltıya geçelim, dedim.

-Tamam, dedi Talha.

.
.
.

Kahvaltımızı yapmış simdi ise arabaya binmiştik üzerimde yıllar önce yapmam gereken konuşmayı yapmanın verdiği rahatlama hissi ve buluşacağımız kişiler ile buluşmanın heyecanı ve stresi vardı.

-Ablaa söylesene kimle buluşacağımızı çok merak ettim, dedi Talha

-Ayy tamam birazcık sabredenedin, Pamir ve Arın ile buluşacağız, dedim

-Nee!? Dedi

-Evet Talha , hayat çok kısa ne zaman ölüceğimiz belli değil, bunun için onlara şans vermeye karar verdim zaten biliyorsun Pamirle buluşmuştuk bugün onlara da söyleyeceğim Songül Hanımlarla tanışmak istediğimi, dedim.

-Bence sen en iyisini yapıyorsun abla , dedi

Bu konuşma bittikten sonra bir daha konuşmamıştık şimdi ise buluşacağımız kafeye gelmiştik. Arabadan indikten sonra kafeye doğru yürümeye başladık , kafenin içine girdiğimizde biraz ilerde oturan Pamir ve Arın'ı gördüm, birlikte yanlarına kadar ilerledik, Pamirgil bizi gördüğünde ayağa kalktılar.

-Hoşgeldiniz, dedi

-Hoşbulduk , dedim Arın'a baktığımda sarılmak ister gibi bir hali vardı ben kardeşime zaten yeterince geç kalmıştım şimdi daha fazla bekleyecek zamanım yoktu. Daha fazla zaman kaybetmeden Arın 'a sarıldım. İlk başta şaşırdı ardından bana karşılık verdi , bir süre sarıldıktan sonra ikimizde oturduk.

-Nasılsınız? Dedi Pamir

-İyiyiz siz, dedim

-Bizde iyi, dediler

Bu şekilde havadan sudan konuştuktan sonra Pamir 'e kararımı söylemeye karar verdim.

-Pamir ben size bir şans vermeye karar verdim  yani annengillede tanışmak istiyorum , dedim Pamir ilk duyduğunda öylece kaldı .

-B-bu çok iyi bir haber, dedi

-Erva gerçekten çok sevindim,  diye devam etti.

.
.
.

Vedalaştıktan sonra eve geçmiştik üzerime rahat şeyler giyerek kendi odama çekildim zaten Talha odasındaydı.

Bir süre sosyal medyada gezdikten sonra telefonuma mesaj geldi mesaja baktığımda bilinmeyen numaradandı.

Bilinmeyen Numara: Ailene hoş geldin Lara Aren süprizlere hazır ol.

Bu mesaj ne demek istiyordu , çevremde olan şeylere bir süredir adepte olamıyordum ama tek isteğim ailem ile daha hiç vakit geçirmeden ayrılmak istemiyordum , sevdiklerim ile mutlu yaşamak istiyordum.

                                           SON

İyi günler arkadaşlar bir süredir yoktum ama inşaallah bölümü beğenirsiniz.

Bölüm hakkında düşünceleriniz?

Olmasını istediğiniz sahneler?

Arkadaşlar ben bu sene sınav öğrencisi oldum maalesef okuldu dershaneydi derken boş bulduğum tüm vakitlerde  bölüm yazmaya çalışacağım umarım bu okul yılınız çok güzel geçer 💓

Arkadaşlar bu bölümü kontrol etmeden atıyorum yazım yanlışları için özür dilerim 💓

Liberosis Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin