8.Bölüm

1.1K 63 2
                                    


Bir ben mi size fazla geldim

Yazar 'dan

Tek bir cümle nasıl bir aileyi çökerte bilir , yıllardır içlerinde bir burukluk vardı hepsi kendisi suçlayıp vicdan azabı çekiyorlardı.

Arın doğdunda az da olsa toparlanmış Fırat Bey ve Songül Hanım işlerine çocuklar ise okullarına devam etmişti.

Toprak ise kardeşini bulmak için okumuş gece gündüz ders çalışmıştı aynı zamanda kardeşlerine iyi bir abi olmak için duygularını içine gömüp onlar için herşeyi yapmıştı.

Agah her ne kadar o zamanlar çocuk olsada Pamir gibi kendini suçluyordu keşke dedi keşke sahip çıksaydım kardeşime şımarıklık  yapmayıp sahip çıksaydı onun yerine kendisi gitseydi.

Pamir herkes gibi yaralı ama en çok o canından bir parçası ikizi gitmişti yaşıyormu bile onu bilmiyorlardı, Pamir kendisine olan bu öfkesini dışa yansıtmaya başlamıştı özellikle ergenlik çağında.

Arın ablasıyla tanışmamış olsada annesigilin anlattığı kadarıyla ablasını çok sevmiş ve kaybolmasına çok üzülmüştü . Zeynep'in ablası olduğunu öğrendiğinde çok sevinmişti zaten onda hep bir abla sıcaklığı görmüştü ama bir yandan korkmuştu Talha 'dan bildiği kadarıyla Zeynep biyolojik ailesine karşı çok öfkeli ve nefret doluydu bir yandan haklıydı ama Aren ailesi asla cinsiyet ayrımı yapmaz tüm çocuklarını çok severdi bu notu kim koyduysa Aren ailesinin zaafından vurmuştu.

Talha 'nın duyguları çok karışıktı ablasının öz olmadığını öğrendiğinde üzülmüştü fakat onlar için kan bağı önemli değildi onlar yürekten bir birlerine bağlıydılar .Ama en az ablası kadar Talha 'da ablasının biyolojik ailesinden daha tanımadan nefret etmişti bir yandan da teşekkür etmek istiyordu onlara ablası ile tanışmasına vesile olduğu için.

.
.
.

Aren ailesi ve Talha hastane kapısının önünde doktoru bekliyorlardı, 10 dakika sonra içeriden doktor çıkmıştı herkes hemen doktorun yanına gidip Zeynep'in durumunu sormaya başlamışlardı.

-Doktor Bey durumu nasıl kızım ? Diyerek sordu Songül Hanım titrek bir sesle.

-Hastamızın durumu iyi strese bağlı olarak bayılmış hatta şimdi uyandı fakat sadece Talha isimli kişinin içeri girmesine izin vermemiz gerektiğini söyledi,dedi doktor ve ardından koridorun sonuna doğru ilerlemeye başladı .Doktorun ilk başta dedikleri herkese mutlu ederken sonlara doğru söylediği kelimeler Aren ailesini kalbinden vurmuştu.

-Şey siz isterseniz evinize gidin ben ablamla konuşurum ve sizi dinlemesi gerektiğini söylerim hem konuşmanın ne kadarını duyduğunu bilmiyoruz,dedi Talha Aren ailesi ilk başta kabul etmeselerde Toprak ailesini ikna etmiş ve Talha 'ya herhangi bir olumsuz durumda aramasını tembihlemişti.Herkes gidince Talha ablasının kaldığı odaya girmişti.

Zeynep Erva 'dan

Kendimi dipsiz bir çukura düşmüş ve bir daha çıkamayacakmış gibi hissediyorum. Çocukluğum çok güzel geçmişti annem ve babama çok şey borçluydum ,evlatlık olduğumu 15 yaşında öğrenmiştim fakat ondan sonra hiç birşey değişmemiş hayatımıza kaldığımız yerden devam etmiştik. Gerçek ailemin beni bırakma sebebini 18 yaşında öğrenmiştim o gün onlara karşı içimde büyük bir nefret oluşmuştu hiçbir zaman onları merak etmemiştim benim ailem sadece annem, babam ve Talha 'dan oluşuyordu.

Annemgil vefat ettiğinde bir daha asla kendime gelemem diye düşünürdüm fakat Talha için acımı içime gömüp ona anne ve babasının eksikliğini hissettirmemeye çalıştım bunun için önce hayallerimi içimi gömdüm kendimi sadece Talha 'ya aramaya başlamıştım , mesleğimin ne olucağını ,ne iş yapıp çalışmak istediğimi ben değil dedemler ta en baştan belirlemişti küçük yaşlarda annemleri ikna edip beni resim kursalarına göndermeye başlamışlardı , üniversiteyi yurtdışında okutup beni markalarının başına geçirmişlerdi.İlk başlarda istemeyerek yaptığım mesleği zaman geçtikçe büyük bir arzuyla yapmaya başlamıştım , ilk olarak yaptığım mağazanın ismini değiştirmek olmuştu Liberosis:Özgür ,özgürlük .

Markamı tamamen kendime özgün bir şekilde yaptıktan sonra ilk işim Talha 'yı kendi nüfusuma geçirmek olmuştu .Ben böyle düşünürken kapı açıldı ve içeri Talha girmişti hiçbir şey demeden hızlıca gelip bana sarılmıştı vakit kaybetmeden bende ona sarılmıştım.Bir süre sarıldıktan sonra konuşmaya başladım.

-Talha sen ne zamandır biliyorsun ,dedim

-Abla bende o gün yeni öğrenmiştim ,sen konuşmanın ne kadarını duydun?dedi

-O kadın o-onların kızı olduğumu söylediğinden beri ,Talha hani beni istemiyorlardı bak benden sonra tekrar çocukları olmuş bir ben fazla gelmişim onalara ,dedim

-Abla bu olay çok karışık ama sana şöyle söyliyim onlar seni bırakmadı abla sen k-kaçırılmışsın o notu galiba seni kaçıran kişi koymuş, abla bence sen onlarla konuş gerçekleri onların ağzından dinle , bak istersen konuşmassın bir daha ama onlarla bir kerecik konuş hem Arın bana anlatırdı bir ablası olduğunu , abla onlar seni yıllarca aramış ama kader sizi şimdi bir araya getirmiş, her ne kadar seni paylaşmak istemesem de bence onlarla konuş ,dedi Talha

-Tamam ama şimdi değil,dedim

                                             SON

Hepinize merhaba umarım bölümü beğenirsiniz hepinizi çok seviyorum ❤️💓

Kitap hakkında önerileriniz?


Liberosis Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin