9.Bölüm

941 68 14
                                    

Geçmiş

Anneler günü yaklaşıyordu küçük Lara annesine en sevdiği çiçeği toplamak istiyordu, babası iş için şehir dışına çıkmıştı annesi ise babasının yokluğunda şirkette kargaşa çıkmaması için gitmişti.Küçük kız tek çare abileri ve ikizinin yanına gitmeye karar vermişti.O sırada abileri ve ikizi bilgisayar oyunu oynamakla meşgulerdi.Küçük Lara abisinin odasına girip en büyük abisi Toprağın yanına oturdu.

-Abiiiiimmm

-Ne var Lara, dedi abisi Toprak

-Offf ben sana küstüm Agah abimin yanına gidicem diyerek abisinin yanına doğru adımladı

-Agahh abiiiii anneme çiçek toplamaya gidelimmiii?dedi küçük Lara

-Offf Lara oyun oynuyoruz git,dedi Agah abisi , Lara  sen çare ikizinin yanına gitmeye karar verdi

-Pamirrrrrr anneme çiçek toplamaya gidelimmiii,dedi

-Laraa sen gitsene odana ,dedi ikizi

-Yaaa ben size küstüm siz gelmiyorsanız bende tek giderim dedi ve dış kapıya doğru ilerledi.

Küçük kız hiç zorlanmadan kapıyı açarak dışarı doğru yürümeye başladı , yolda yürürken bir yandan çiçek topluyor bir yandanda etrafı inceliyordu ilk defa tek başına dışarı çıkmıştı.İstediği kadar çiçek toplamıştı fakat eve nasıl döneceğini bilmiyordu tam o sırada sabahtan beri onu takip eden araba durmuş ve arabadaki adam küçük kıza yaklaşmıştı.

Adam fırsat ararken fırsat kendi ayağıyla gelmişti.Yıllardır içinde olan intikam hissi her geçen gün büyüyor ve içindeki sadist kişiliği daha fazla ortaya çıkarıyordu.

.
.
.

Adam küçük kızı kaçırmıştı o sırada Songül Hanım eve gelmişti , oturma odasına geçtiğinde oğullarının hala aynı konumda olup oyun oynadıklarını gördü fakat kızı yoktu.

-Çocuklar kardeşiniz nerde?

-Odasındaydı anne,dedi oğlu Agah

-Oğlum şimdi yukardan indim kimse yoktu yukardı !?En son ne zaman gördünüz?diye stresli bir ses tonuyla

-Anne en son o- abiiiiii!!!!Pamir tam konuşacaktıkı aklına gelenlerle abisine döndü

-Abi çiçek toplamaya gidicem diyordu, dedi bu sözler Songül Hanım 'ı telaslandırdı.

-Cocuklar siz evin içine bakın ben bahçeye bakıcağım,dedi Songül Hanım oğulları annelerinin sözünü dinleyip hemen evi aramaya başladılar.Songül Hanım bir yandan kocasını arıyor bir yandanda bahçede kızına bakıyordu.

-Alo hayatım,diyerek telefonu açtı Fırat Bey

-Fırat Lara yok,bulamıyoruz lütfen hemen eve gel,ağlayarak herşeyi anlattı Songül Hanım.

Aradan 2 saat geçmişti , Fırat Bey de gelmişti fakat kimse Lara 'yı bulamamıştı.Polise haber verilmiş fakat henüz bir gelişme yoktu.

Songül Hanım kendini kaybetmiş en son bayılmıştı , Fırat Bey çocukları oğlu Toprak 'a emanet etmişti.Fırat Bey 'in babası ve abileride gelmiş aramaya katılıyorlardı.

.

.

.

5 saat sonra

Tam 8 saattir Lara 'ya ulaşılamıyordu.Songül Hanım ve Fırat Bey salonda oturmuş ve polislerden gelicek güzel haberleri bekliyorlardı.

Tam o sırada zil çaldı kapıyı Agah açmıştı fakat kapıda kimse yok sadece bir kutu vardı Agah daha fazla kapıda dikilmeden kutuyu alıp annesi ve babasının yanına getirmişti.

-Oğlum bu ne,diye sordu Fırat Bey 'in annesi torununa

-Bilmiyorum kapıda bu vardı ,dedi ve kutuyu Fırat Bey 'e verdi.

Fırat Bey kutuyu açtığında...

O sırada Aslan ailesi

Nur Hanım ve Eşi Mustafa Bey yürüyüş yapmaya çıkmışlardı.Bir süre yürüdükten sonra yan taraflarında bir ses duydular.

-Hayatım bu ses ne ?,diyerek sordu Nur Hanım

-Bilmiyorum bir tanem hadi gel bakalım,dedi Mustafa Bey

Nur Hanım ve Eşi Mustafa Bey biraz ilerledikten sonra yerde kan izleri görmeye başladılar, ikiside bu gördüklerine inanamadılar.Bir kaç adım attıktan sonra yerde kanlar içinde yatan bir kız çocuğu görmeyi beklemiyorlardı.

Hemen ambulansı aradılar Aslan çiftti.Ambulans kızı hastaneye götürdük ten sonra Aslan  çiftti de hastaneye gelmişti.

Bir süre sonra doktor kızın kafasından darbe aldığını söylemiş ve kızın hiç bir şey hatırlamadığını söylemişti,polisler gelmiş ifadelerini almıştı.

Aradan bir kaç saat geçince kızı yetimhaneye götürmeye geliceklerini öğrendi Aslan çiftti , sabahtan beri yanlarında olan kıza çok çabuk alışmış Aslan çiftti kızın yetimhaneye gitmesini istemeyip polislerle bu konuyu konuşmustu.Kızı evlat ediniceklerdi.

Aren Ailesi

Fırat Bey kutuyu açtığında gördüğü şeyle dili tutuldu,kutunun içinde bir adet mektup ve bir demet  kanlı papatya buketi vardı.

Sevgili eski dostum ,

Umarım anneler günü hediyenizi beğenmişsinizdir .Siz benden kızımı aldınız bende sizden kızınızı aldım.Ve eğer merak ediyorsanız minik Aren 'in nasıl öldüğünü hemen söyleyeyim acı çekerek o küçük bedeni dakikalarca acı işinde kıvrandı.

O gün Aren ailesinden de Aslan ailesindende çığlık yükseldi fakat biri acının cağresizligin çığlığı iken diğeri sevinç ,yeni bir başlangıçın çığlığıydı...

                                            SON

Bölüm hakkında düşünceleriniz?

Bu bölümü beklediğiniz için teşekkürler biraz fazla geç geldi kusura bakmayın ❤️

Liberosis Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin