2013 5 Haziran (Aslan çifti öldükten bir hafta sonra)
Yazar ' dan
Aslan çifti tahlisiz bir kaza sebebiyle vefat edeli bir hafta olmuştu , bu bir hafta boyunca Aslan çiftini güya seven insanlar baş sağlığı dilemiş daha sonra ise sanki hiçbir şey olmamış gibi hayatlarına devam etmeye başlamışlardı.
Nur Hanım 'ın( Talha ve Zeynep'in annesi) annesi ve babası kızlarının ölümünden daha 15 ve 6 yaşında olan küçük çocukları suçluyorlardı , zaten damatlarını sevmiyorlardı. Geriye tek çocuklara bakacak isim Mustafa Bey ' in babası ve annesiydi .
2013 18 Temmuz
Talha ve Zeynep artık resmi olarak dedelerinin üstüneydiler , bu bir ay boyunca Zeynep kardeşinin yanında olmuş ve ona en hasar almayacağı şekilde öğrenmesini istiyordu . Bu bir ay boyunca 6 yaşındaki Talha her gün ablasına annesi ve babası soruyordu Zeynep ise hergün başka başka bahaneler bulup kardeşini oyalıyordu.
-Abla annemgil ne zaman gelicek ? Diye sordu küçük Talha.
-Ta- , Zeynep tam konuşacaktıki babaanneleri Esra Hanım araya girerek acımadan konuşmaya başladı.
-Anneniz ve babanız bir daha gelmiyecek , onlar öldü tamam mı ! Bundan sonra biz ne dersek yapıcaksınız , Tamam mı ! Dedi Esra Hanım ve ardından kapıyı çarparak çıktı.
-Abla babaannem ne diyor ? Annem bana söz verdi bırakmaz beni , dedi küçük Talha ağlıyarak .
-Talha kardeşim ağlama birtanem , hem annemgil seni böyle görse üzülmezmiydi ? Dedi Zeynep, daha kendiside çocuk olmasına rağmen kardeşini teselli etti .
2014 15 Mayıs
Talha ve Zeynep'in dedelerinin yanında kalalı resmen 1 yıl olucaktı , bu bir yılda hayatlarının en kötü zamanı yaşamış ve yaşamaya devam ediyorlardı. Dedelerinin ve babaannelerinin istediği okullara gidip , kıyafetlerine kadar karışıyorlardı.
Bugün Zeynep'in doğum günüydü ilk defa annesiz ve babasız bir doğum günü kutlayacaktı.
O gün okuldan gelmiş ve direkt kardeşinin yanına gitmişti onu babaannesiyle tek bırakmak istemiyordu , okulda aklı hep onda kalıyordu.
-Talhaa ben geldim , dedi Zeynep neşeli bir sesle Talha hemen ablasını görünce koşarak ona sarıldı.
-Hoş geldin abla , dedi
- Hoşbuldum , ee bugün ne yaptın okulda ? Dedi
-Matematikte toplama çıkarmaya geçtik abla ama sonra babaannem beni erkenden gelip aldı beni arabaya bindirdikten sonra müdürle konuşmaya gitmiş, dedi
-Ne ? Neden ki ? Dedi
-Bilmiyorum abla , dedi Talha
-Talha sen burda dur ben geliceğim birazdan ,dedi
-Tamam abla , dedi Talha
Zeynep yavaşça babaannesinin odasına gelip kapıyı tıklattı , 'gel' sesini duyunca içeri girdi , içerde dedesi ve babaannesi karşılıklı oturuyordu.
-Neden geldin ?! Dedi babaannesi
-Şey babaanne bugün Talha ' nın okula gitmişsiz onu sorucaktım birde- , sözünü bitiremeden babaannesi konuşmaya başladı.
-O küçük sıçan hemen beni sana mı ispiyonladı?! Dedi sertçe
-Hayır hayır, ben öylesine sormuştum babaanne ,dedi hemen
-Başka bir şey söylemeyeceksen git çabuk ! Dedi
-Şey babaanne bugün benim doğum günümde Talha ile kutlayabilir miyiz ? Diye sordu korka korka
-Çok mu istiyorsun ? diye sordu dedesi bu sözler üzerine Erva 'nın gözlerinin içi parladı.
-Evet ,dedi heyecan ile
-Sen kimsin ki doğum günün kutlasın , senin varlığın bile mide bulandırıcı iken senin nasıl doğum gününü kutlayayım , sen annesi ve babasının istemediği bir varlıksın , dedi Zeynep duydukları ile öylece kaldı.
-N-ne ? Dedi
- Aa doğru sana söylemişlerdi onlar , seni yolda aciz bir şekilde bulmuşlar, benim oğlumda seni acıyıp almış, öz ailen bile seni istememiş bizmi seni isteyelim , dedi Esra Hanım
-Artık çık şu odadan göz zevkimi bozuyorsun , diye devam etti.
Zeynep duyduklarından sonra hızlıca odadan çıkarak odasına koştu . Bir süre yatağında ağlayarak durdu , biraz zaman sonra kapısının açılma sesini duydu.
-İyiki doğdun abla , iyiki doğdun abla , diyen kardeşinin sesini duydu. Hemen yataktan kalktı ve elinde bir tane kek tutarak doğum gününü kutlayan kardeşini gördü.
-Unuttum sandın değilmi ? Diye sordu Talha , Zeynep birşey demeden kardeşini kendisine çekip sarıldı.
Bu iki kardeşin bundan sonraki yılları bugünden farksız geçti ve her seferinde birbirlerinden destek alarak ayakta kaldılar...
SON
~Arkadaşlar bu bölüm bir sonraki bölümde Zeynep Erva ve Talha'ya karşı daha çok empati yapabileceğinizi düşünüyorum.
~Umarım beğenmişsinizdir 💓
~Bir sonraki bölüm için istediğiniz sahneler?
~Babaanne ve dede şahsına sövebilirsiniz kdjdjekeksksksjskakduie
~Yazım hataları varsa özür dilerim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Liberosis
HumorKadının üstündekilere bakarak sırıttım ve konuşmaya başladım. -Üstünüzdekiler güzelmiş, dedim bu dediğim herkesi şaşırttı . Kadın üstündeki şoku atlatıp konuşmaya başladı. -Tabi güzel olacak , bunun tasarımcısı çok yetenekli tabi sen nerden bileceks...