Zeynep Erva 'dan
İçeri ilk önce Aynur ve ardından Karan şirketinin sahibi olduğunu düşündüğüm 185-190 boyları arasında kumral saçlı bir adam girdi.
-Hoşgeldiniz, Ben Zeynep Erva Aslan,dedim
-Hoşbulduk , Bende Lodos Burak Karan ,dedi tahminlerim doğru çıkmıştı.
-İçicek bir şey ister misiniz?diye bir soru yönelttim .
-Hayır teşekkürler,dedi
-O zaman sizde isterseniz hemen işe geçelim,dedim
-Olur ,dedi
-Öncelikle nasıl birşey istersiniz ? Kafanızda bir şeyler varmı?diye sordum.
-Kafamda çok bir şeyler yok , ödül törenine uygun birşeyler istiyorum , siz aklınızdakileri söylerseniz bir sonuş bulabiliriz,dedi
-Peki o zaman ölçüm almaya geçelim,dedim elimle ölçüm aldığım alanı gösterdim. Kafasını sallayarak gösterdiğim yere ilerdi bende arkasından onu takip ettim , alana varınca üstündeki ceketi çıkardı üstünde tek siyah gömlekle kalmıştı ve fazlasıyla çekici görünüyordu. Lodos Beyi süzmeyi bırakıp ölçüm malzemelerini aldım ve Lodos Bey 'in yanına doğru gittim.
(Böyle hayal edebilirsiniz)
Ölçüm alırken ister istemez yakınlaşmıştık , kalbimin hızlı atmasına engel olamıyordum hayatımda ilk defa böyle hissediyordum. Alttan Lodos Bey'e bir bakış attım ve göz göze geldik oda bana bakıyordu.
(Arkadaşlar hayatımda hiç aşık olmadım bu yüzden nasıl birşey bilmiyorum o yüzden nasıl yazacağımı bilmiyorum mdmjdkrekkekeks bu konuda öneri verirseniz çok mutlu olurum)
.
.
.Kalbimin atışına engel olamadığım bir ölçüm sonunda bitmişti, Lodos Bey 'le 2 gün sonra için sözleşmiştik.
Tam iş yerinden çıkacakken telefonum çaldı arayanı görünce elim ayağım bir birine girdi çünkü dedem arıyordu, bunca ay sonra kim bilir neden arıyordu. Daha fazla bekletmeden telefonu açtım. Ben konuşmaya başlamadan dedemin sert sesi duyuldu.
-Bu telefon neden geç açılıyor! Dedi
-Dede telefon yanımda değildi , diyerek konuşmaya çalıştım çünkü hâlâ onlardan korkuyordum onların yanında 15 yaşımdaki hallerine geri dönüyor, bir kız çocuğundan farkım kalmıyordu.
-Bir daha olmasın! Yarın size geliyoruz haberiniz olsun ,dedi . Hayır ben yanlış duyuyordum onlar bize gelemezde heleki işler bu kadar karışmışken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Liberosis
HumorKadının üstündekilere bakarak sırıttım ve konuşmaya başladım. -Üstünüzdekiler güzelmiş, dedim bu dediğim herkesi şaşırttı . Kadın üstündeki şoku atlatıp konuşmaya başladı. -Tabi güzel olacak , bunun tasarımcısı çok yetenekli tabi sen nerden bileceks...