Uyarı:Arkadaşlar 2 bölüm aynı anda yayınlıyorum onun için ilk 13.bölümü okumayı unutmayın
Zeynep Erva 'dan
Annem ve babamın ölümünden sonra hayatım tepe taklak olmuştu , herşeyden bu hayattan vaz geçmek üzereyken annem ve babamın emaneti kardeşim geldi aklıma. Onu bu hayatta tek bırakamazdım.
Bu zamana denk tek Talha 'ya güvenmiştim diğer insanlara karşı hep bir kendimce kalkan oluşturmuştum ve şimdi o kalkanı indireceğim vakit umutsuzluğa uğradığımı hissediyorum.
Bilinmeyen numaradan mesaj geldikten sonra hiçbir şey olmamış gibi oturma odasına geçtim ve biraz daha sohbet edip kalkmıştım. Şimdi ise geriye tek gerçekleri öğrenmek kalmıştı.
Acele karar vermemek ve daha bilinmeyen numaranın kim olduğunu bilmediğim için sakin davranıyordum.
Daha fazla merakta kalmamak için bilinmeyen numaranın attığı konuma gitmeye karar verdim.
Bir kaç saat önce;
Biyolojik ailenin sana yalan söylemesi nasıl bir his küçük A.
Gerçekleri öğrenmek için attığım konuma gel.
Şimdi
Üzerime rahat kıyafetler giyip çıkmaya hazırlandım.
-Talha benim dışarıda işim var çıkıyorum , yaramazlık yapma uslu uslu dur , dedim
-Yaa abla ben çocuk muyum ?
-Benim için hala çocuksun beyefendi , dedim .
Biraz daha Talha ile konuştuktan sonra nihayetinde evden çıktım. Üzerimde aşırı bir stres vardı. Fakat bu stres gerçekleri öğrenmeme engel olamayacaktı.
Araba ile bilinmeyen numaranın attığı konuma gelmiştim hafif ormanlık bir alandı , arabadan inip etrafı incelemeye başladım. Etrafta ben hariç kimse yok gibi gözüküyordu.
Biraz daha ilerlediğimde piknik masaları vardı . Hepsinin üstleri boşken sadece bir tanesinin üstünde bir tane kutu vardı.
Kutunun olduğu masaya ilerlerken asla beklemediğim bir ses duydum.
Bu ses Lodos Burak Karan ' a aitti.
-Sizin burda ne işiniz var ? Dedi
-Asıl sizin ne işiniz var ? Dedim yoksa bilinmeyen numara omuydu?
-Siz nasıl böyle bir şey yapabilirsiniz ? Dedim bir anlık sinirle.
-Ne yapmışım ? Neyden bahsediyorsunuz?
-Bana bilinmeyen numaradan mesaj atan siz misiniz ? Dedim
-Neyden bahsediyorsunuz bilmiyorum ? Dedi ve devam etti
-Ben buraya hep gelirim , sen iyi misin ? Dedi-Kusura bakmayın ben bir an sinirle ne dediğimi bilmiyorum , burdaki kutu sizin mi ?
-Hayır , dedi
Belki bu yaptığım yanlıştı ama bütün oklar bu kutunun bana bırakıldığını gösteriyordu. Daha fazla beklemeden kutuyu açtım.
Kutunun içinde bir mektup ve fotoğraflar vardı. Fotoğrafları elime aldım ve bir çoğunda benim ve annem ile babamın fotoğrafları vardı.(Zeynep 'i büyüten ailesi)
Fotoğraf şokunu atlatmadan mektubu okumaya karar verdim.
Sevgili Küçük A
Öncelikle nasılsın ? Umarım iyisindir çünkü gerçekleri öğrendikten sonra iyi olacağını sanmıyorum.
Lafı fazla uzatmadan ve seni daha fazla meraklandırmadan ailenin senden sakladığı şeyi söylüyorum.
Seni büyüten ailen trafik kazasında vefat etmişti değilmi peki hiç merak etmedin mi ailenin ölümüne sebep olan şoförü . Senin ailenin katili biyolojik amcan ve daha önemlisi bunu bütün biyolojik ailen biliyor ve bunu senden saklıyorlar.
Bu iyiliğimi asla unutma küçük A. Ve bir daha kimseye bu kadar çabuk güvenme.
Bu arada bana inanmassan diye kanıt niteliğinde video attım sana artık güvenip güvenmemek sana kalmış.
Mektup burda bitiyordu fakat benim kafam mektuptaki denilenlerdeydi .
Hızlıca telefonumu alıp gelen videoyu izleme başladım o sırada Lodos Bey bana anlamsızca bakıyordu.
Video nun başında tüm biyolojik ailem salonlarında oturmuştu ve yanlarında tanımadığım biri vardı. İlk konuşmaya Pamir başlıyordu.
-Bunu ondan saklayamayız , dedi
-Mecburuz söylersek daha tanımadan bizi sevmez , dedi Songül Hanım
-Tanıştıktan sonra öğrenirse sanki bizi sevicek ondan böyle birşey saklamamalıyız , Dedi Toprak
-Ne diyeceksiniz biyolojik amcam seni bize olan hırsından kaçırdı ve hıncını alamayıp senin olduğunu düşündüğü arabayı bilerek kaza yaptırdı mı diyeceğiz üstelik biz bu kazanın üstüne kapatmadık mı ? Dedi tanımadığım adam video devam ediyordu fakat kulaklarım çınlıyordu en son hatırladığım Lodos ' um beni tuttuğuydu.
SON
Hepinize merhaba arkadaşlar uzun bir aradan sonra iki yeni bölümle sizlerleyim.
Sınav öğrencisi olduğum için pek vaktim olmuyor eve akşam 10 geliyorum bölüm yazıcak vakit bulamıyorum ama tekrardan bölüm bekleyen herkesten özür dilerim.
Bölüm hakkında düşünceleriniz ?
Önerileriniz ?
Sizce Lodos orda tesadüfen mi ordaydı yoksa işin içinde bir şey var mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Liberosis
HumorKadının üstündekilere bakarak sırıttım ve konuşmaya başladım. -Üstünüzdekiler güzelmiş, dedim bu dediğim herkesi şaşırttı . Kadın üstündeki şoku atlatıp konuşmaya başladı. -Tabi güzel olacak , bunun tasarımcısı çok yetenekli tabi sen nerden bileceks...