•Yandere childe 6•

323 18 2
                                    

Uyarı : Bu tamamen eğlence amaçlıdır, eğer hassassanız lütfen okumaktan kaçının.Bu bir çeviridir. Bu içerik Yandere temaları, sağlıksız zihniyet, sahiplenici davranışlar, ölümden bahsetme, adam kaçırma içerir.

(6 bölüm)

"Onu görmediğine emin misin? Dağınık kızıl saçları ve koyu mavi gözleri olan bu kadar uzun boylu."

Önündeki kadın uzaklaşmadan önce başını salladı, kızı annesinin peşinden koşmadan önce (y/n)'ye meraklı bir bakış attı.

Archons, bu sinir bozucuydu.

Bütün gününü ana yoldan geçen yabancılara en iyi arkadaşını görüp görmediklerini sorarak geçirdi.

Saatler geçti, parmakları soğuktan uyuştu ve ayakları buz blokları gibi hissetti ama pes etmek istemedi.

Vazgeçemezdi..vazgeçemezdi!

Ya birisi onu görmüşse ve henüz gelmemişse?

Şimdi vazgeçerse ve Ajax'ın başına kötü bir şey gelirse kendini asla affetmezdi.

Yine de... kendini çelişkili hissediyordu.

Son birkaç haftadır tek yaptığı onu ağlatmakken neden onun için bu kadar endişeleniyordu?

'O senin zamanını hak etmiyor, (y/n)! O kadar kibirli ve korkunç davrandıktan sonra değil,'

dedi bir yanı, ama diğer yanı onun hâlâ en iyi arkadaşı olduğunu biliyordu.

Ailesi de her yere bakıyordu ve onun küçük bir parçası onu da ailesi olarak görüyordu.

Paramparça ve boşlukta hissetti.

"(E/H), şimdiden içeri gel, birkaç saat daha kalırsan donarsın. Bak, bütün vücudun titriyor,"

diye arkasından annesinin konuştuğunu duyabiliyordu.

"Bunca yolu yürüdüm ve sensiz gitmiyorum."

"Ama ya doğru kişi henüz gelmemişse? Anne, birinin onu görmüş olduğunu biliyorum, iz bırakmadan öylece ortadan kaybolmazdı!"

"Her iki durumda da onu aramak senin sorumluluğunda değil. Bu saçmalık için sağlığınızı heba edemessin, eninde sonunda bulunacaktır. Şimdi gel. Ayak parmaklarının donmasını istemiyorum."

"Anne, o benim arkadaşım !!"

(y/n) bu şekilde patlamak istemedi ve çabucak kendine geldi.

"Özür dilerim, sana bağırmak istemedim, sadece..."

Gözyaşlarının geldiğini hissedebiliyordu.

"Biliyorum aşkım, şşşt, her şey düzelecek..."

Annesi onu kucakladı.

"Bu bana da acı veriyor. Ne de olsa o çocuğun büyüdüğünü gördüm, o benim için de önemli. Ama yine de bu kadar dikkatsiz davranmamalısın. Sadece ona biraz güven."

(y/n) üzgündü.

Burnunu çekti ve sonunda annesinin evine kadar takip etti.

Sonuçta ona

yapacak başka ne kalmıştı ki?

.
.
.
.
.
.
.

________

Evet hikayemiz başlamaya başladı hehe~~

Evet hikayemiz başlamaya başladı hehe~~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

.
.
.
.
.
.
.

°YANDERE GENSHİN X READER °Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin