•Yandere kabukimono(scaramouche) X reader•

976 35 58
                                    

Uyarı : Bu tamamen eğlence amaçlıdır, eğer hassassanız lütfen okumaktan kaçının.Bu bir çeviridir. Bu içerik Yandere temaları, sağlıksız zihniyet, sahiplenici davranışlar, ölümden bahsetme, adam kaçırma içerir.

Ya ben bunun minnoş halinin yanderesini çok seviyorum. Ne bilim dip not düşeyim dedim kzkwkx

(+18 dir!! Rahatsız olcaksanız okumayın)

•YANDERE KABUKİMONO(SCARAMOUCHE) X READER•


O kadar masum, o kadar değerli ve saf ki, kasıklarına ilk dokunduğunuzda size kocaman açılmış gözlerle bakıyor.

"Ne yapıyorsun?"

Başını yana eğmiş, gözleri şaşkınlıkla dolu bir şekilde soruyor.

Ona gülümsersin, elin yavaşça kıyafetinin beyaz kumaşını okşar.

"Birlikte ilerleyebileceğimizi düşünmüştüm. Bilirsin, bir ilişkide olan insanların genellikle yaptığı şeyleri yapmak,"

diye nazikçe cevap veriyorsun, onu ne kadar önemsediğini gözlerinle ifade etmeye çalışıyorsun.

Elini çekersin, hizmetini durdurursun.

"Devam etmek istemiyorsanız. Buna saygı duyarım elbette!"

Onu rahatlatıyorsun.

Kızarmasının nasıl derinleştiğini, gözlerinin utangaç bir şekilde senden uzaklaşmasını görüyorsun.

"Be- ben-uhm...Devam etmeni istiyorum..."

diye mırıldandı, elini daha şimdiden sıkılaşan kıyafetlerine doğru çekerek.

"Lütfen..."

diye ekliyor ve bir anlığına onun ne kadar sevimli olduğuna hayran oluyorsun. (dimi olumayacak gibi değil ki)

Onu tekrar okşamaya başlarsın ve titrek bir nefes verir, fırtınalı gözleriyle gözlerinin içine bakar.

Her zamankinden daha yüksek bir sesle,

"Orada... aşağıda biraz tuhaf hissediyorum," diyor.

Başını sallıyorsunve anlayışı bir gülümseme veriyorsun.

"Bu normal. Sen gerçekten çok hassassın."

Bu basit dokunuşun bile kalçalarını elinize sürtmesine neden olduğunu fark ederek gözlemlersiniz.

O surat asarken ona gülerek tekrar durursun.

"Neden durdun?"

"Göreceksin,"

kucağına tırmanıyorsun ve kalçanı ona sürtüyorsun.

Ellerini sana dolarken ağzı 'o' şeklini alıyor.

Gözlerinin içine bakarsın, ellerini koyu saçlarına gömersin, sonra onu kendine çekersin, böylece dudaklarınız birleşir.

Dudakları yumuşak, geri kalanı kadar mükemmel ve ne kadar gerilsede hevesle sizinkine kenetleniyorlar.

Dilini içeri itiyorsun, onu keşfediyor ve hissin tadını çıkarıyorsun.

Aynı zamanda, sen onun ağrıyan aletini uyararak, onu ezmeye devam ediyorsun.

Saçını çekiştirirsin ve o senin ağzına doğru inler, bu da seni öpücüğe doğru kıkırdatır.

"Karnım...garip hissettiriyor," diye soludu dudaklarına.

°YANDERE GENSHİN X READER °Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin