•Yandere Kazuha x Reader•

1.1K 39 156
                                    

Uyarı : Bu tamamen eğlence amaçlıdır, eğer hassassanız lütfen okumaktan kaçının.Bu bir çeviridir. Bu içerik Yandere temaları, sağlıksız zihniyet, sahiplenici davranışlar, ölümden bahsetme, adam kaçırma içerir.

+18 sahneler var dikkat!

(Sen seversin naz jxjwjx, yazmassam içimde kalırdı)

(Sen seversin naz jxjwjx, yazmassam içimde kalırdı)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

•YANDERE KAZUHA X READER•

( Kazuha çocukluk arkadaşı(aşkı) )

Kaedahara Kazuha'nın dönüşü herkesi şok etti.

Musou no Hitotachi'yi başarılı bir şekilde durdurduğuna dair yaygın haberlerin ardından, Inazuma ve memleketinizin gururu için bir kahraman oldu.

O kasabada konuşulurken çocukluk anılarını hatırlamamak elde değil; amcanın avlusundaki o büyük kiraz çiçeği ağacı, ikinizin de güneş doğduğunda ispinoz kovaladığı ve güneş batarken gölgesinde dinlendiğiniz yerdi.

Samuray olarak eğitim almak için ayrıldığında sadece bir çocuktu ve şimdi yüz hatlarına göre büyüktü ve kılıç ustalığı ve sanatsal şiiriyle tanınan bir genç adam oldu.

Kaedahara Klanının geleceği artık onun avucunda.

Ve bir klanın yükselişiyle birlikte yeni bir varis gelecek.

"Şimdi gelini öpebilirsin."

Rahip duyurur ve bir saniyeliğine nefesinizi tutarsınız ta ki Kazuha nazikçe peçenizi kaldırıp kaderinizi bir öpücükle mühürleyene kadar.

Resepsiyonda, hepiniz sahte gülümsemeler ve teşekkür ederken,

kocanız onu yıllardır görmemiş kasaba halkıyla karışarak hayatının en güzel anlarını yaşıyor gibiydi.

Varlığınızı görmezden gelerek ona seyahatleri hakkında sorular soruyorlar.

Hareketsiz kalırsın ve o sonunda onları bir gülümsemeyle sallayıp sıradaki konuklara geçene kadar porselen bir oyuncak bebek gibi güzel görünürsün.

Rahatsızlığınızı hisseden Kazuha arkasına bakar ve arada bir elinizi sıkar.

Onu başından savarsın ve ileriye bakmaya devam edersin.

Kalabalık, içki içmek, gevezelik etmek gibi keyiflerinin doruğundaydı ve sonunda sizi gezgin, Kaptan Beidou ve onun yüzen arkadaşıyla tanıştırmaya götürdü.

'Benim için en özel onlar'

diyor ve haksız da değil.

Kaptan, sizi vahşi maceralarının anekdotlarıyla büyüledi ve gezgin, anlatacak hikayeleri asla bitmeyen arkadaşıyla birlikte harika sohbetler yaptı.

°YANDERE GENSHİN X READER °Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin