Uyarı : Bu tamamen eğlence amaçlıdır, eğer hassassanız lütfen okumaktan kaçının.Bu bir çeviridir. Bu içerik Yandere temaları, sağlıksız zihniyet, sahiplenici davranışlar, ölümden bahsetme, adam kaçırma içerir.
(Bölüm 15)
"İsim: (y/n), hi-hi..."
Şu anda resepsiyonist (y/n)'nin verilerini bir çeşit formül üzerine karalıyordu.
Adı Ekaterina'ydi ve her zaman kibar bir gülümseme takınırdı.
Menajer - Ajax ona Andrei diyordu - Ekaterina'nın arkasında duruyordu ve yeni kızı bir şahin gibi sessizce izliyordu.
(y/n) kalınca yutkundu.
"Doğum tarihi ve yeri?"
Kız kısaca cevap verdi, etrafa bakmak için zaman ayırdı.
Her şey cilalı ve parlakti, burası altından mi yapılmıştı?!
Ve o da çok büyüktü, o küçük kapının arkasında bu kadar büyük bir odanın saklandığını asla tahmin edemezdi.
"Ebeveyn adı?"
"(m/n) ve (d/n)..."
Childe, sesindeki hüznü hissederek ona baktı.
Aptal değildi, tabii ki onun ailesini özleyeceğini biliyordu.
Bazen kalbini sızlatan bir suçluluk duyuyordu, onu hiç bilmediği yeni bir hayata zorladığı için suçluluk duyuyordu.
Onu çok sevdiği evinden kopardığı için suçluluk duygusu.
Ama bu düşünceleri ne zaman ortaya çıktığını hissetse bir kenara itiyordu.
En iyisi buydu... Mutlu olacak. Ve en önemlisi, her zaman yanında olacaksın.
"Harika, neredeyse bitti! Son soru: Fatui'nin işine yarayabilecek herhangi bir özel niteliğin var mı?"
Ekaterina soruyu sorarken Ajax'ın kendisine baktığını hissetti.
"Ah... Anemo Vizyonu..."
(y/n)'nin sesi kısıktı, neredeyse çok alçaktı ama yine de herkes net bir şekilde duymuştu.
Müdür başını kaldırıp bankasındaki kıpır kıpır kıza gözlerini kısarak baktı.
Ekaterina, maskesinin ardından ona baktı ve ona bir kez daha baktı.
"Görebilir miyim?"
Neden herkes bana bir suçluymuşum gibi bakıyor?! Yanlış bir şey mi söyledim?!
Yine de endişeyle cebinden deniz mavisi taşı çıkardı ve istendiği gibi elinde gösterdi.
"Hmm." Ekaterina mırıldandı.
"Ona doğal olarak mı ulaştın?"
Müdür birden söze girdi.
Tüm bu süre boyunca tek bir kelime bile mırıldanmadı, kahretsin, ona doğru dürüst bakmadı bile ama şimdi tüm dikkati ona odaklanmıştı.
"Ee..."
"Evet, yaptı. Doğal olarak. Barbatos'un kutsamasıyla." Ajax yanıtladı.
Kafası karışmıştı. Tüm Vizyonlar doğal olarak elde edilmedi mi? Bununla birlikte, zencefilin cevabı resepsiyonist için yeterince iyiydi.
Ekaterina son sütuna birkaç not yazdı.
"Anemo Vision doğal olarak anladı."
"Harika, bu her şeyi halleder,"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°YANDERE GENSHİN X READER °
Random*GENSHİN İMPACT ÇEVİRİSİDİR.* (+18 ekleme sahneler/bölümler olacaktır. Yandere içeriği de mevcuttur!!)