Part 2

912 50 5
                                    

-Buna, m-am incruntat confuza la el gandindu-ma ce face aici.

-Vrei sa mergi in LA? si-a muscat buza privindu-ma facandu-ma sa ma simt ciudat. Nu stiam daca sa imi mentin imaginea de fata mare sau sa ma exteriorizez in fata lui.

-Mm, da. Alien o sa vina imediat dupa mine sa ma duca.

-Nu vrei sa vii cu mine? Am o masina mai misto ca a lui. Si plus, am mai mult loc in spate.

Ma priveste intr-un fel dubios. Ca un leu care isi analizeaza prada. Infometat, calm, periculos. Din cativa pasi e in fata mea, apucandu-mi mana si tragandu-ma spre el. Ranjetul nu ii dispare de pe fata, ba chiar vine impreuna cu un facut cu ochiul. Are niste ochi superbi. Okay, nu o sa fiu prada.

-Si eu am loc in spate, mi-am dezvelit dintii privindu-l direct in ochi si mi-am trecut limba peste buze. A inceput sa rada, lipindu-ma de el si apropiindu-ne buzele. Mi-am atins buza inferioara de a lui, dar l-am impins cand a vrut sa ma sarute, indreptandu-ma spre iesire. A ranjit larg, enervat de situatie si m-a urmat imediat, inchizand usa dupa ce am iesit amandoi. Satenul m-a condus pana in spatele cladirii, unde era parcat un Porsche Panamera negru. Vopseaua stralucea incredibil sub razele soarelui si tabla ardea dar tot am atins-o. E superb.

-Asta e masina ta? m-am intors spre el, zambind larg si stand cu palma pe masina.

-Da. Una din ele, mi-a facut cu ochiul si eu am dat din cap razand. Mi-a deschis usa invitandu-ma inauntru dupa care a urcat si el pe scaunul din stanga.

Drumul pana in Los Angeles a fost mai lung decat ma asteptam. Tipul a pus muzica, a facut niste glume porcoase si am ras impreuna. Nimic mai mult. Cand insfarsit am vazut indicatorul cu "Los Angeles", m-am entuziasmat foarte tare, dar la scurt timp motorul s-a oprit, lasandu-ma confuza.

-Eu sunt Justin, a ranjit sarutandu-mi mana, dupa care mi-a dat un pumn in fata si nu am mai vazut nimic.

Dupa cateva ore

O racoare teribila ma trezeste, facandu-ma sa imi duc mana la arcada ochiului, care ma ustura ca dracu'. Am o rana. Simt cum cineva imi strange craniul intr-o menghina. Cel putin partea stanga. Eram in masina cu tipul ala.


-Justin...imi soptesc pentru mine, amintindu-mi ca asta e ultimul lucru pe care l-am auzit inainte sa adorm. Mai stiu ca am primit un pumn. Nenorocitul ala mi-a dat un pumn? Nu imi vine sa cred. O sa il gasesc si o sa il termin!

In jurul meu e intuneric, singura sursa de lumina fiind o fereastra cu 4 gratii la ea. Fereastra fara geam mai bine zis. De acolo vine toata racoarea. Ma ridic cu greu de pe ceea ce pare a fi o saltea, care e umeda pe deasupra, si incep sa ma plimb prin camera. Imi misc mana pe pereti, dand de un maner. Trag de el dar nu se intampla nimic. Sunt incuiata aici. Aici unde? Unde mama dracului sunt? Dau un picior usii auzindu-se ecoul tablei ieftine din care e facuta. Gem de durere pentru ca deja aveam genunchii slabiti, dar lovitura asta mi l-a nenorocit de tot pe dreptul.

-Ajutor! incep sa bat cu palma in usa sperand ca ma va auzi cineva. Stiam ca nu trebuia sa avem incredere in Alien. Stiam si am fost o proasta care si-a ridicat imediat coada cand a vazut ca un baiat frumos o baga in seama. Sunt terminata...Cel mai probabil am devenit o prostituata de cand m-am urcat in masina lui Alien. Ma las inapoi pe salteaua pe care am gasit-o intr-un final si incep sa ma gandesc la ce o sa mi se intample de acum incolo.

Dupa ce am stat minute intregi, presupun, cu ochii inchisi, am auzit usa deschizandu-se. M-am ridicat in coate protejandu-mi ochii cu palma de lumina puternica de afara si privind in fata la omul care statea inaintea mea.

-Trezeste-te, raza de soare! i-am auzit vocea idiotului de Justin. M-am ridicat in secunda a doua la el cu intentia de a-l plesni, dar mi-a prins incheieturile, oprindu-ma.

-Esti un bou! i-am tipat in fata incercand sa scap din mainile lui.

-Ce ai zis? Vrei sa nu te mai trezesti pana la Revelion? s-a rastit la mine, acoperindu-mi vocea. Mi-am lasat garda jos simtind cum stransoarea se intesnifica, oasele mainilor mele parca indoindu-se. M-a eliberat intr-un final dupa ce aproape l-am implorat din priviri si m-a impins inauntru, eu ajungand pe saltea, el inchizand usa. Initial m-am panicat extrem de tare, dar cand s-a apropiat de saltea, punandu-si mainile pe picioarele mele si tragandu-ma spre el, am acceptat ceea ce urma sa mi se intample. Mi-am pregatit subconstientul pentru ce urma sa patesc. Urma sa fiu violata.

Bunaa, e cam scurt capitolul dar sper sa va placa. :*

31.08.2017

MINE (in curs de editare)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum