Faith
Justin m-a abandonat pe pat si parea ca incearca sa gaseasca ceva important. Am oftat si mi-am rezemat spatele de cadrul patului, luand sticla care aparent era pe noptiera acum. Am zambit reamintindu-mi de imaginea cu noi pe ringul de dans, cu mana lui intre picioarele mele, cu toate gandurile care imi misunau prin minte in secundele acelea. Mi-am lasat capul sa se lipeasca de perete si mi-am reamintit de cat de excitata sunt. Muscandu-mi buza si oftand pentru a doua oara m-am uitat la Justin care se concentra mai mult pe cautare decat pe mine asa ca m-am enervat. Decat sa stau asa, mai bine o fac singura. Nici nu am apucat sa-mi ating coapsa interioara ca Justin mi-a prins mana.
-Esti cam obraznica, sa stii. Aveam de gand sa te leg de pat si sa te fac sa urlii dar acum cred ca ai nevoie de alta pedeapsa. Vino incoace! m-a tras peste picioarele lui si mi-a ridicat tricoul. In sfarsit primeam ceva...
-Nuuu, promit ca o sa fiu cuminte! am rostit cuvintele astea in cel mai sarcastic mod posibil, sperand ca o sa il enervez si mai tare. Ba chiar ma mai miscam din cand in cand.
-Crezi ca nu vad cat iti doresti asta, Faith? Nu incerca sa ma pacalesti cu sarcasmul asta ieftin sau cu orice altceva. Pentru ca, frumoaso, eu detin controlul...degetele ii alunecau spre vaginul meu, facandu-ma sa imi dau ochii peste cap, multumind Universului, cand dintr-o data m-am trezit cu cea mai grea palma din lumea asta pe fund. Am avut o tentativa de tipat, desfiintata rapid de mana mea. Urmatoarele au venit parca automat, dar tipetele se transformasera in gemete. In timp ce Justin se pregatea sa-mi mai ofere cateva, m-am ridicat si mi-am inconjurat picioarele in jurul lui, facandu-l sa ajunga cu spatele lipit de perete.
-Stiu ca ti-am intrerupt pedeapsa dar vreau sa te rog frumos ceva inainte sa te enervezi...
Justin
Ochii ei mari de caprioara se uitau atat de frumos la mine incat m-au calmat complet. Pupilele ii erau desigur altfel dar parca arata si mai bine.
-Sa te aud.
-Te rog foarte frumos sa mi-o tragi odata pentru ca nu mai suport, Justin...
Am ranjit cand i-am auzit glasul chinuit si cand i-am vazut sclipirea din ochi.
-Draga mea, credeam ca ma excita corpul tau, dar cuvintele pe care le-ai scos acum pe gura sunt date dracului rau de tot...
I-am dat tricoul jos imediat si am fortat-o sa se intinda pe spate, presandu-mi buzele de ale ei si impingand-o usor. M-am ridicat doar pentru a scapa si eu de tricou iar cand am revenit la sarut si-a inclestat mana pe cureaua mea, aruncand-o pe jos. Si-a pus mainile pe pieptul meu, punandu-ma sa ma ridic in genunchi. Mi-a desfacut blugii si i-a impins in jos, urmand sa scap singur de ei. Cand am revenit in genunchi in fata ei, a deschis gura socata si satisfacuta in acelasi timp. Avea fata la nivelul boxerilor mei si s-a uitat direct in ochii mei cu cea mai obraznica privire. Am dat din cap ranjind si mi-am bagat mana in gatul ei, punand-o inapoi pe spate. Imi plimbam degetele de-a lungul vulvei ei cu intentia de a-i arata ca o fac mai bine decat ar putea ea.
-Cat de uda esti, printeso...i-am soptit in ureche, bagandu-mi doua degete in interiorul ei si ascultandu-i gemetele.
-Justin...mi-a rostit numele intr-un geamat usor retinut.
-Nu te-am auzit, am accelerat ritmul si ii priveam expresia faciala curios.
-Justin...parca a urcat putin tonul, dar nu destul.
-Tot nu te-am auzit, am adaugat un al treilea deget si am inceput sa-mi folosesc degetul mare pentru a-i masa clitorisul.
-Justin! s-a incruntat aproape urlandu-mi numele si arcuindu-si spatele atat cat ii permitea pieptul meu.