-De ce sa stricam distractia, iubito? O sa stii cand o sa o fac, promit.
Faith
A spus asta fara niciun pic de emotie in glas. Era complet detasat.
Nu sunt genul care face sex pentru prima oara si se viseaza cu inelul pe deget, dar dualitatea asta care il caracterizeaza atat de bine ma sperie. Imi spune ca vrea sa imi provoace placere, imi spune ca vrea sa ma omoare. Barbatul asta e o enigma, dar una care ma atrage atat de mult incat nu pot rezista tentatiei de a o intelege. Stiu ca sunt o victima convinsa a Sindromului Stockholm, dar nu ma pot plange. "Criminalul" care m-a rapit nu e vreun mosneag obsedat si scarbos care ma tine intr-un subsol dubios. Nuu...Criminalul meu este barbatul visurilor mele. Desigur, cu cateva probleme mintale, dar care nu ma deranjeaza atat de mult si cu care cred ca l-as putea ajuta.
-Nu vreau sa sun moale sau dulce, dar cum a fost prima oara pentru tine? ranjetul lui subtil ma incanta pur si simplu, oricand il vad. M-am prefacut socata si mi-am ridicat capul, fixandu-l.-Nu e posibil...tie iti pasa de cum m-am simtit eu cand mi-ai tras-o? Nu-mi vine sa cred...a ras nervos, dupa care m-a prins de gat. Nu ca mi-ar displacea...
-Crezi ca poti face pe desteapta cu mine, rasfatata mica? Imi place doar sa aud cum ma complimenteaza lumea, nu te flata singura. Mai ales, nu mai ranji asa cand te iau de gat...deja te-ai invinetit, isi cobori privirea spre gura mea care era blocata intr-un zambet larg, satisfacut.
-Si mai rezist, dragul meu, am rostit cu o ultima suflare. Si-a slabit stransoarea, razand aproape in hohote.
-Adica...ai muri pentru mine? a murmurat in urechea mea, ajuns peste mine si incepand sa-mi sarute urmele lasate tot de el pe gatul meu.
Ochii mei s-au dat peste cap instant. Am gemut un lung "mhm", ducandu-mi mana in parul lui. Mi-a muscat puternic sfarcul stang, evident cerand un raspuns mai hotarat.-Da, iubitule! am gemut mai clar, incepand deja sa simt caldura din stomacul meu revenind.
-Si...ai ucide pentru mine? si-a urcat mana pe piciorul meu chinuitor de incet, ajungand in cele din urma la coapsa. Imi strangea pielea facandu-ma sa-mi musc buza maraind, pentru ca de data asta chiar simtisem niste durere.
-Oricand...deja se apropia de labiile mele si simteam cum iau foc. Mi-am dus cealalta mana spre pernele din spate, apucand una foarte strans.
-Ai suporta orice pentru mine? imi punea intrebarile astea printre saruturile si muscaturile lasate de-a lungul abdomenului.
-Absolut...spatele meu era mai arcuit ca niciodata. Mana lui libera hoinarea pe soldul meu, masandu-l si gadilandu-l cu unghiile. Incercam sa-l imping usor in jos, dar era de neclintit.
-Atunci suporta tortura asta, am facut contact vizual de indata ce a terminat de rostit ultimul cuvant. Se uita inspre mine cu o privire infioratoare dar hipnotizanta. Am dat din cap, inecandu-ma in ochii lui. Cand a rupt conexiunea dintre ochii nostri si si-a ascuns capul intre picioarele mele, abia imi mai puteam controla respiratia. Nu ai voie sa iti dai drumul pana nu-ti spun eu, altfel o sa ai probleme mari.
A suierat cuvintele astea la cativa milimetri de vaginul meu care era in flacari, transmitandu-mi fiori in tot corpul. Nu imi vine sa cred ca mi-a ordonat asta. E primul baiat care mi-a oferit un orgasm cu adevarat, nu e ca si cand as fi experta si m-as putea abtine. Sper doar ca farama aia de frica pe care o mai simt din cauza lui sa ma ajute in momentele astea si sa nu ma lase.
Incepe prin a-si trece degetul peste vulva mea. Sopteste ceva ce imi e imposibil sa aud din cauza emotiilor pe care le am. Inchid ochii, expirand lung si incercand sa ma relaxez.
-Nu cumva sa incerci sa te abtii de la gemete si tipete, va fi chiar mai rau daca o sa o faci.
Am scancit cand l-am auzit, simtindu-ma complet neputincioasa si percepand fiecare senzatie pe care mana lui mi-o creeaza ca pe un chin. Apoi intervin buzele lui, sarutandu-mi usor coapsele si indreptandu-se spre labii. Imi muscam bicepsul drept incercand sa-mi descarc disperarea dar clitorisul meu a fost imediat plesnit, facandu-ma sa dau drumul gemetelor.
-Asa da, rosteste Justin in timp ce mi musca clitul, aprinzandu-mi restul corpului. Cand insfarsit a inceput sa isi foloseasca limba, practic consumandu-ma si aruncandu-ma intr-o mare de placere, mi-am dat seama ca nu mai aveam mult. Mainile lui care acum imi strangeau coapsele cauzandu-mi vanatai se simteau mai bine ca niciodata.
-Te rog! m-am plans, simtind cum innebunesc de-a dreptul in timp ce isi adancea limba din ce in ce mai mult in mine si isi folosea degetul in acelasi timp, apasandu-mi clitul. Nici macar nu-mi lua in seama exasperarea si continua sa se joace. Imi tremura pana si cel mai mic muschi, orgasmele de acum cateva minute, combinate cu cel ce urmeaza sa vina, ma distrug psihic. Ma uit cu ochii umezi la Justin, asteptand sa-mi dea voie sa ma eliberez, pentru ca nu stiu cat voi mai putea astepta. Focul din stomacul meu arde din ce in ce mai tare si il simt explodand dintr-o data, provocandu-mi gemete infundate si lasandu-ma complet epuizata, fara sa mai pot misca un deget.
El incepe sa rada, lingandu-si buzele si trecandu-si doua degete peste umezeala mea, folosindu-le apoi pentru a-mi trasa conturul sfarcurilor intarite pana la refuz. Le curata cu limba si pe acestea, urcand pana la buze. Ma saruta lung, asigurandu-se ca imi pot simti pana si eu gustul, si se pune inapoi in stanga mea, privindu-ma satisfacut.
-Acum sunt multumit, ii urmaresc privirea de nebun si abia reusesc sa zambesc, inchizand ochii. Cu toate ca nu puteam sa dorm din cauza ecstasy-ului, tot ma simteam stoarsa de puteri.
-Asa se simte o noapte cu tine? am spus intr-o suflare.
-Sa zicem, s-ar simti si mai bine dar substantele ma cam fura.
Am facut ochii mari auzindu-l, nu poate vorbi serios.
-Tu vrei sa spui ca poti si mai mult? Pentru ca nu cred ca pot eu mai mult...cuvintele mele l-au facut sa rada zgomotos.
-Tocmai, considera urmatoarele nopti un exercitiu. Vei fi vedeta mea porno personala in cateva saptamani, mi-a mangaiat buzele, privindu-le scurt. Am inceput sa rad auzindu-l, imaginandu-ma cum il fac eu pe el sa innebuneasca de placere.