-Justin...poti sa iesi, te rog? vinovatia simtita de mine se putea remarca din voce. Am un caracter slab, stiu. Cred ca oamenii se pot schimba si cred in a doua sansa.
Scartaitul usii mi-a atras atentia si mi-am fixat privirea pe el. E un baiat chiar frumos, indiferent cat de mult rau exista in sufletul lui, trebuie sa existe si un strop de bine. Cred cu tarie ca pot face mai mult din acel strop.
-Deci? a intrebat grabit, aproape dezinteresat. A iesit, mergand spre dulap, cautand ceva anume. Eu l-am urmat.
-Deci, ce? mi-am incrucisat mainile la piept si l-am privit confuza.
-Vii la o petrecere cu mine? si-a scos un tricou negru si o pereche de blugi. Cand am auzit cuvantul "petrecere" in mod curios nu m-am gandit la o ocazie de a fugi, ci pur si simplu la distractie. Chiar mi-ar prinde bine sa ies din locul asta.
-Mi-ar placea mult, dar uita-te cum arat...nu pot iesi asa de aici, i-am raspuns dezamagita, lasand privirea in pamant.
-Sexy...arati foarte, foarte sexy...a lasat hainele din mana si m-a tras intr-un sarut flamand. M-a luat prin surpindere tandretea lui totusi, asa ca i-am raspuns, bucurandu-ma aceasta parte a lui.
-Ar trebui sa fac macar un dus. Pot sa folosesc baia ta, te rog? l-am intrebat timida cand sarutul s-a sfarsit. A aprobat din cap zambind si a deschis usa.
Pare prea frumos sa fie adevarat. Am ocazia sa fac dus intr-o baie curata, merg la o petrecere si nu am fost violata!
Violul imi cam paraseste mintea totusi. Chiar daca sunt e un bou, nu pot sa neg faptul ca Justin arata incredibil, pana si atitudinea lui ma atrage. Oare asa se manifesta sindromul Stockholm?
Imi dau costumul de baie si pantalonii jos de pe mine si dau drumul apei. Caldura se simte atat de bine pe pielea mea palida, chiar vanata pe alocuri, si inghetata...ma intreb cum s-ar simti corpul lui Justin lipit de al meu acum. Nu cred ca as suporta atata caldura. Daca ar fi aici si si-ar plimba mainile pe pielea mea, mi-ar saruta gatul si ar cobori o mana spre feminitatea mea...exact cum fac eu acum, stand sub apa fierbinte cu ochii inchisi.-Justin...numele lui imi paraseste gura sub forma unui geamat pe care nu-l regret nicio secunda. Pe masura ce inaintez pe culmile extazului, realizez cat de mult il vreau. Vreau sa fiu a lui si el al meu. Imi musc buza, incruntandu-ma, stiind ca sunt aproape, dar sunetul usii aproape daramata ma intrerupe. Era el.
Am ramas socata, nestiind ce sa fac, dar el clar stia. S-a apropiat, scapand de boxerii pe care ii avea pe el si m-a cuprins cu bratele de la spate.-Daca ma vrei langa tine, peste tine sau in tine, nu trebuie decat sa ma chemi, frumoaso...mi-a soptit la ureche, facandu-ma sa tremur. Mi-am lasat capul pe umarul lui, relaxandu-ma si incalzindu-ma.
-Te vreau peste tot, acum...i-am raspuns plimbandu-mi mana pe bratul lui, care urma sa-mi termine treaba. Odata ce i-am simtit degetele in interiorul meu si saruturile pe urechea mea stanga, am stiut ca nu mai pot, sau nu mai vreau, sa dau inapoi. Cuvintele mele parca l-au activat, pentru ca in urmatoarele momente, eram lipita de perete, cu picioarele in jurul lui, apa curgand pe noi in timp ce ne sarutam continuu. M-a lasat inapoi pe picioare si m-am uitat confuza la el crezand ca am facut ceva gresit. S-a asezat in genunchi, ridicandu-mi un picior pe umarul lui. Am simtit cum ma inrosesc instantaneu, dar ce am simtit dupa a fost ceva de nedescris.
-Oh Doamne...Justin! buza mea era deja sangerie dupa cat timp am tinut-o intre dinti. Imi masam sanul cu mana libera, simtind cum urmeaza sa explodez.
-Esti atat de uda, iubito...a rostit dupa care a gemut incet, iar eu deja vibram cu totul. In momentul in care si-a bagat doua degete in mine nu am mai rezistat.
-Justin! Te rog! am scancit ca un copil, invadata de atata placere intr-un timp atat de scurt. Daca nu se opreste cred ca o sa plang. Disperarea mea ajunsese la maxim si imi era teama ca o sa-i smulg parul din cap la cat de tare il strang. Picioarele imi cedau iar sangele deja isi facea aparitia pe buzele mele.
-Acum, frumoaso! Pentru mine! s-a uitat in ochii mei soptind, moment in care am cedat si mi-am dat drumul. Eram stoarsa de toate puterile si simteam cum mi se zbate fiecare muschi al corpului. Gura mea era inca deschisa, datorita gemetelor ce au iesit din ea acum cateva secunde si a incercarii de a-mi calma respiratia haotica. Justin s-a ridicat, lingandu-si buzele si ranjind larg. Esti atat de dulce! m-a tras spre el, sarutandu-ma, abia ce mi-am recapatat respiratia...
M-a ridicat, fixandu-mi picioarele in jurul taliei lui si a mers cu mine spre dormitor, fara a rupe sarutul. M-a asezat pe pat atent si a coborat cu buzele pe gatul meu.-Imi e frig...m-am plans exact ca un copil mic, dar chiar imi era frig. El a ras, vazandu-si de treaba.
-In cateva minute o sa transpiri, promit.
Am ranjit larg cand l-am auzit, plimbandu-mi mana pe spatele lui care ma acoperea cu totul. Mi-a prins piciorul cu o mana, asigurandu-se ca e destul de departat, iar cu cealalta imi tinea mana stransa in a lui.
-Te vreau atat de mult! am expirat printre gemete, adancindu-mi unghiile in umarul lui, cu intentia de a-l provoca. Din nou, parca ceva s-a aprins in el si l-a facut sa turbeze. A inceput sa ma sarute mai alert, chiar sa ma muste usor, infigandu-si degetele in coapsa mea. Imi musca sfarcul, sugandu-l si sarutandu-l, revenind la buzele mele, apoi la gat.
-Atunci sunt tot al tau! a spus uitandu-se fix in ochii mei. M-a mai sarutat o data, dupa care isi atingea membrul de intrarea mea, din ce in ce mai repede. Ii gemeam numele si incercam sa ma misc in asa fel incat sa fiu mai aproape de el, dar nu reuseam. Tot ce obtineam era ranjetul lui, satisfacut probabil de dorinta mea.
-Te implor, Justin! l-am privit incruntandu-ma, incercand sa-l conving sa o faca odata. L-am prins chiar si de sold si incercam sa il imping, dar nimic.
-Intarziem la petrecere, iubito...asa ca s-a ridicat si a inceput sa se imbrace lasandu-ma socata si extrem de nervoasa.