Ochii lui ma fixau, el era vanatorul iar eu eram vanatul. M-au trecut fiorii privindu-i fata atat de satisfacuta, de parca m-a adus exact in punctul in care voia.
-Ce s-a intamplat, iubito? a spus-o de parca mi-a mirosit nesiguranta si urma de frica, chit ca era aproape inexistenta, era acolo. Acum iti e frica de mine, cand mai devreme erai cu capul sub volan, sigura pe tine? si-a dezvelit zambetul larg pana la urechi. A pufnit in ras in cel mai malefic mod posibil si m-a prins de talie, tragandu-ma intr-un sarut apasat. M-am incruntat, incercand sa-mi dau seama ce imi doresc, daca vreau asta pe bune sau doar mi se pare. Aparent o vreau.
Mi-am infasurat bratele in jurul gatului sau si l-am tras in spate, ghidandu-l spre un copac. M-a izbit de trunchiul lui si a inceput sa isi plimbe mainile pe corpul meu, ajungand cu una pe piciorul meu, incercand sa imi ridice tricoul incet. In tot timpul asta, buzele lui le abuzau efectiv pe ale mele, muscand, lingand si sugand. A coborat spre gat si atunci mi-am dat seama unde suntem de fapt.
-Justin, hai macar inauntru...i-am mangaiat usor parul, incercand sa il conving. Fata lui era inca ingropata in gatul meu.
-Ai vreo problema cu natura, Faith? respiratia lui greoaie se simtea incredibil pe pielea mea. Mai avea atat de putin de urcat pana unde voia sa ajunga, dar spre mirarea amandurora, l-am oprit. Haide Faith, inauntrul tau e cu siguranta mai interesant...
Mi-am dat ochii peste cap ranjind si i-am luat capul intre maini, obligandu-l sa ma priveasca.
-E cu siguranta mai interesant, dar eu vreau inauntru! i-am aratat casa incercand sa il trag dupa mine si sa imi iau niste timp de gandire legat de partea cu "uciderea mea". Nu ar face-o...sau?
-Te temi cumva? mi-a dat o suvita de par de pe fata si mi-a mangaiat buzele, privindu-ma in ochi amuzant. Sunt nelinistita, tampitule. Am dat doar negativ din cap, evitand privirea lui insistenta. A pufnit arogant, tinandu-ma strans de mana si indreptandu-se spre casa cu mine impiedecandu-ma in urma lui. Ajunsi, s-a dus cu cei 3 idioti la butoaiele de bere si m-a lasat balta. Mi-am dat ochii peste cap, hotarandu-ma sa imi fac si eu creierul praf, poate ne intrecem.
Dupa aproximativ o ora
Vibram de-a dreptul. Aveam ochii inchisi de mai bine de 15 de minute probabil si vedeam o alta lume. Energia care ma invaluia era incredibila. Imi era cald, ochii imi tremurau si inima imi batea pana in varfurile degetelor. Melodia mea preferata imi completa perfect starea si trupul meu se balansa practic singur. Tineam o sticla de Jack in mana dreapta si cu mana stanga o atingeam pe satena din fata mea, dansand impreuna cu ea foarte lasciv si relaxat.
Justin
Dupa al patrulea joc de Beer Pong m-am retras si am plecat sa-mi caut partenera. Nu-mi place sa-mi incalc promisiunile. Am intrat in casa, cautand-o cu privirea in prima sufragerie si nu era nicaieri. In a doua, unde era ringul de dans, vedeam ca e ceva agitatie dar nu banuiam vreodata ca o sa vad ceea ce am vazut.
Bruneta mea frumoasa, drogata pana in maduva oaselor, dansa si se unduia pe melodia Rockstar de parca era desprinsa din filme. Nici eu nu eram mai prejos de starea ei, dar ma tineam mai bine. M-am oprit cateva momente ca sa o privesc. Toata lumea ii facea loc si ii placea. Dadea clasa oricarei fete de la petrecerea asta, chiar si sub influenta. Picioarele lungi, nu prea subtiri si deloc prea groase, fundul bombat care era avantajat de tricoul ala nenorocit, talia micuta, sanii voluptuosi, mainile subtiri care ii urcau si coborau de-a lungul corpului, gatul plin de urmele dintilor mei, buzele pline si intredeschise iar ochii inchisi, ascunzand cel mai profund si sclipitor negru pe care l am vazut vreodata. Parca ii auzeam respiratia greoaie de aici, asa ca m-am apropiat imediat de ea, luand-o prin surprindere. Eram proptit in fundul ei, uitandu-ma in jos spre corpul ei.-Ce faci, iubito? am inceput sa ii periez gatul cu nasul, unindu-i lobul urechii de clavicula in mod repetat.
-Chiar te asteptam, a chicotit jucausa si mi-a luat mana intr-a ei, lipindu-si-o de abdomen. Iar asa, a inceput sa se frece de mine in cel mai chinuitor mod posibil...
-Aparent ma asteptai chiar nerabdatoare, i-am facut jocul si am scanat rapid camera, asigurandu-ma ca nimeni nu e atent la noi acum, urmand sa-mi bag mana libera intre picioarele ei. Am obtinut un oftat dezamagit din partea ei si si-a lasat capul pe umarul meu. Mai rezisti mult asa? a dat incruntata din cap, tinandu-si ochii inchisi exact ca atunci cand am intrat.
-Hai sa mergem, te rog! a scancit in urechea mea infasurandu-si mana dreapta in jurul gatului meu. Nu-mi puteam da seama daca dorinta asta atat de aprinsa exista datorita mie sau datorita drogurilor, dar eu fiind mult mai rau decat ea, am ales sa cred prima varianta.
N-am mai stat pe ganduri si am prins-o de mana, tragand-o dupa mine prin multimea de la parter. Am ajuns la scari. Le urcam amandoi de parca eram paralizati si totodata electrocutati. Faith ranjea incontinuu exact ca un copil si mai imparteam din cand in cand o gura de whiskey. Tinea sticla aia de parca era din aur. Ma uitam dezorientat la lumea de pe hol, incercand cu toate puterile sa-mi revin si sa gasesc odata camera mea, in care am mai intrat doar eu pana acum. Era cea mai mare dintre toate si aveam acces la acoperis. In sfarsit am simtit manerul usii si am intrat. Am luat-o pe Faith pe sus, luandu-i sticla din mana si inghitind cateva gaturi din ea. Si-a dat ochii peste cap cand a vazut ca nu o primeste inapoi si m-am uitat urat la ea.
-Ti se pare frumos sa-ti dai ochii peste cap, domnisoara? a inceput sa rada imediat dar expresia mea faciala tot nu se schimbase, asa ca a incetat.
-Scuze...
-Nu merge asa. In casa asta, am asezat-o pe pat, avem niste reguli care trebuie respectate. Scuzele nu te scapa de pedeapsa, daca le incalci.
A ramas pe pat botoasa in timp ce eu m-am ridicat sa caut catusele de la primul meu arest.