Part 13

869 32 8
                                    

  -Deci ce spuneai despre cadoul ala, cariño? i-am zambit larg, amuzata de expresia lui socata.

  -Vino aici, bebé, si-a intins mana stanga spre mine, indemnandu-ma sa ma apropii . Mi-am trecut o mana prin par razand si m-am asezat in pat, mergand in patru labe pana fetele noastre s-au intalnit, stand la cativa centimetri una de alta.

  -Si, papi?  ranjeam larg, imaginandu-mi cate injuraturi ii trec acum prin cap. A inchis ochii, expirand zgomotos dupa care a marait, luandu-mi parul intr-o mana si tragandu-ma in asa fel incat sa imi unesc buzele cu ale lui. Sarutul a evoluat rapid intr-unul flamand, Justin oprindu-se la un moment dat si privindu-mi decolteul.

  -Nu-mi place sa stric ce imi apartine, dar lenjeria asta e acum a ta...urmatorul lucru care s-a auzit a fost corsetul meu rupt, alaturi de restul pieselor. Tot ce mai aveam erau doar ciorapii lungi. Am tras o gura de aer socata, dar Justin m-a mustrat din privire si am tacut imediat, bucurandu-ma de limba lui care imi explora pieptul si de mainile lui care imi sustineau spatele si imi masau parul. Eu ii ridicam tricoul in timp ce soldurile mele se miscau deasupra lui, facandu-i umflatura din boxeri sa se simta tare ca o roca.

  -Te necesito, mi amor...i-am soptit in ureche, simtind cum o sa explodez daca nu o sa-l simt mai mult. Exact cand mi-am asezat mana pe cureaua lui, i-a sunat telefonul.

  -Baga-mi-as...Alo? s-a incruntat, ducand telefonul la ureche. Nu-mi convenea deloc faptul ca a raspuns, asa ca am decis sa imi vad de treaba. I-am desfacut cureaua, lasandu-i pantalonii odata cu boxerii jos, in timp ce el ma privea ranjind. M-am asezat pe membrul sau, muscandu-mi buza si privindu-l fix in ochi. Am inceput sa ma misc lent in sus si in jos, lasandu-mi capul pe spate. Carlos, nu pot vorbi...acum...si-a inchis ochii, expirand puternic, strangandu-mi coapsa stanga cu putere.

  -Doare atat de tare, Justin! am gemut langa gatul sau, incepand sa ma misc din ce in ce mai repede si respirand din ce in ce mai alert.

  -Hijo de puta...si-a adancit unghiile in pielea mea, descarcandu-si frustrarea pe mine. Carlos, lasa-ma! Ai grija de ea si-...mierda...si-a aruncat telefonul in perete si m-a dat jos de pe el, ajungand el deasupra. Sa vezi ce o sa te doara acum! am inceput sa rad, bucurandu-ma ca am reusit. A intrat din nou in mine, facandu-ma sa gem zgomotos. Buzele lui mi-au acoperit gura, muscandu-le pe ale mele. Imi ingropam unghiile in spatele lui, incercand sa ma eliberez de putina durere, pentru ca durea ca dracu, intr-adevar, dar era prea bine.

  O bataie in usa ne-a intrerupt, auzindu-se o voce groasa si foarte furioasa de pe partea cealalta.

  -Deschide usa, nenorocitule! Una din curvele tale aproape m-a injunghiat! el doar a marait nervos, plasand un sarut scurt pe buzele mele si asigurandu-se ca nu plec nicaieri, s-a ridicat si a deschis usa cu o arma in mana.

  -Ce pula mea vrei, cabrón? Si cum iti permiti sa vii aici? Nu vezi ca sunt gol? Oamenii au treaba noaptea!

  -Nu ma intereseaza ca i-o dai unei tarfe in cur la ora asta, eu imi vreau banii inapoi! in momentul in care aceste cuvinte i-au parasit gura batranului din fata usii, Justin l-a lovit cu pistolul in gura.

  -Cállate, bastardo! Daca tu reusesti sa futi doar prostituate, nu te supara pe altii care fut femei adevarate. Si daca vrei bani, ii poti lua pe ai mei de pe noptiera maica-tii, mover! si a inchis usa, revenind deasupra mea. Scuza-ma, a gresit camera, a ranjit, lipindu-si buzele de ale mele. Eu radiam de fericire de cand l-am auzit spunand "femei adevarate", altceva nu am auzit.

Mi-a mangaiat zona cu doua degete in timp ce ne sarutam, dar inainte sa poata avansa, un brunet scund si agitat a intrat peste noi. Privirea lui Justin l-a sagetat imediat, facandu-l pe acesta sa inghita in sec.

-Hermano, imi pare extrem de rau! ne privea in continuare socat, incercand sa-si gaseasca cuvintele.

-Carlos, ai 5 secunde sa mi captivezi atentia, altfel te impusc in cap chiar acum, unghiile lui Justin erau din nou adanc bagate in pielea mea, asigurandu-se ca ii pot simti nervii.

-Uh...e-eu...voiam, Carlos deja se inrosise, nemaistiind cum sa-si ascunda privirea, ceea ce pe mine ma amuza teribil.

-Carlos! strigatul lui Justin m-a facut inclusiv pe mine sa tresar, dar se pare ca l-a readus la viata pe brunet.

-Asa, scuze, voiam sa-ti spun ca e un nebun care te cauta pe holuri, si care urla ca una dintre fete era sa-l injunghie.

-Carlos...Tocmai ce l-am trimis de aici, altceva mai vrei? ochii lui Justin erau inchisi iar respiratia lui era calma, dar ii puteam auzi sangele fierband fara probleme.

-Ah...si de asta n-ai putut sa vorbesti la telefon? baietelul m-a facut sa rad, vazand ca-si incruciseaza mainile la piept. Justin si-a incarcat pistolul, incepand sa numere descrescator de la 3. Carlos a fugit iar eu i-am luat capul in maini si l-am sarutat, intinzandu-mi mana pana la pistolul dintr-a lui si luandu-i-l, asezandu-l pe noptiera.

-Tranquilo, amor! i-am soptit cand si-a lipit fruntea de a mea, respirand greu. Ii mangaiam parul cu degetele, auzind cum pulsul ii revine la normal si o expiratie lunga anunta ca s-a calmat.

-Mi paz...a zambit, deschizandu-si ochii si m-a sarutat lung. Revenind, mi-a facut cu ochiul in timp ce cobora cu saruturile spre sanii me, iar eu am chicotit, privind cum imi ofera inca o noapte de placere.

MINE (in curs de editare)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum