Part 11

847 42 26
                                    

Dupa cel mai romantic moment pe care l-am avut vreodata, normal ca trebuia sa revenim la realitate.

-Hai sa mergem! Justin s-a ridicat brusc si aproape m-a dat cu capul de tabla acoperisului. Am ramas complet confuza, mergand imediat dupa el.

-Ce a fost asta? m-am asezat in fata lui, oprindu-l din a inainta spre usa.

-Ce a fost ce? s-a incruntat in cel mai arogant mod posibil, apropiindu-se de hainele date jos mai devreme si luandu-si lucrurile din blugi.

-Ce a fost cu finalul ala brusc al momentului de pe acoperis? vocea imi tremura in timp ce-l urmaream incaltandu-se. A ras zgomotos, lasandu-se pe spate in pat.

-Iubito, totul la mine e brusc si imprevizibil. Credeai ca esti gagica mea daca te-am futut cateva ore si am fumat la rasarit? a dat din cap, apropiindu-se de mine si luandu-mi fata in palme. Cuvintele lui m-au durut enorm. Aproape imi simteam ochii umezindu-se.

-Nu, dar am crezut ca va mai dura putin si nu vei redeveni atat de rece dintr-o data, mi-am ferit privirea de a lui, aplecandu-ma pentru a ma incalta si eu.

-Imi place cand ma faci sa rad, apreciez asta, mi-a ciufulit parul amuzat si si-a luat cheile. Hai, gata cu joaca! si m-a prins de mana, tragandu-ma afara din camera.

Mai avea putin si ma tara dupa el pe scari, iar eu mai aveam putin si urlam de durere pentru ca ritmul lui de mers nu mergea prea bine cu al meu. Am ajuns la parter unde acum 8 ore era o nebunie totala iar acum e doar un dezastru. Nici nu am apucat sa ma uit bine in jur, ca m-am trezit in dreapta, in masina lui Justin.

-Sa stii ca am fi putut merge putin mai incet, am spus foindu-ma in scaun pentru a cauta o pozitie mai confortabila.

-Chiar sper ca nu am rupt nimic in tine, crede-ma pe cuvant, zambetul lui larg nu-i parasea fata. S-a aplecat spre mine pentru a-mi pune centura si pentru a ma saruta scurt. Am ras si eu cu el dupa ce am auzit ce a spus, sperand acelasi lucru.

-Si acum ce urmeaza? am intrebat cand masina era deja in miscare iar eu mi-am dat seama ca ne intoarcem inapoi in locul ala deprimant.

-Acum tu o sa stai cuminte la depozit, in patul ala king size si o sa te uiti probabil la TV, in timp ce eu o sa merg la avocatii mei sa semnez niste contracte cu o firma de transport. Mai tarziu, o sa primesti un cadou, mi-a explicat tinandu-si ochii la drum iar dupa ce a rostit ultimele cuvinte, si-a lasat mana pe piciorul meu, mangaindu-l.

-Un cadou?! cadourile si surprizele in general erau lucrurile mele preferate. Justin m-a entuziasmat foarte tare spunandu-mi asta si mai ales, mi-a reamintit ca nu mai stau in camera aia jegoasa si intunecata, ci intr-o camera desprinsa din revistele de design interior. Nu e rau deloc.

El doar a ras, observand cat de repede mi-am schimbat atitudinea. Sunt foarte curioasa ce cadou o sa primesc.

Dupa inca alte zeci de minute de mers, ras si vorbit, am aflat ca si Justin e pe jumatate latin, Columbian chiar. Asta facea totul mult mai interesant. Mi-am imaginat 1000 de lucruri in momentul in care am aflat. Dar rasetele noastre s-au oprit odata cu motorul masinii. Am coborat, intrand in "casa" noastra si am mers direct spre camera lui. Am intrat impreuna la baie, el folosind dusul pentru ca se grabea iar eu relaxandu-mi muschii intr-o baie cu spuma.

-Ce bine e...am inchis ochii, lasandu-mi capul pe marginea cazii. Chiar trebuie sa pleci acum?

-Ia uite cine ma injura acum doua zile iar acum vrea sa facem baie impreuna. Chiar trebuie, frumoaso. Daca as avea de ales logic ca as fi ramas si te-as fi devorat in cada aia, dar azi trebuie trimise hartiile. O sa ma intorc in cateva ore oricum.

S-a aplecat, sarutandu-ma pe frunte si a iesit. Am strigat un "Ai grija!" sperand ca a auzit dar rasul zgomotos care a inundat dormitorul a confirmat. Am oftat lung, scufundandu-ma complet in apa.

Ce a devenit viata mea in 4 zile? Sunt captiva intr-un depozit, proprietatea unui proxenet care s-a gandit sa ma "crute" pe mine si sa ma tina drept jucarie. Ma intreb cum se distreaza colegii mei, unde sunt prietenele mele, ce face bunica...Imi e dor de toata lumea dar simt ca incep sa dezvolt sentimente pentru Justin, chiar daca e complet gresit. Nu ma deranjeaza jocurile lui, si eu am de castigat din momentele alea de placere. Mai ales, il castig pe el. Cel mai frumos barbat pe care l-am atins vreodata. Sper doar ca restul sa fie bine, eu stiu ca sunt.

Mi-am limpezit mintea si am revenit la suprafata. Apa se racise putin asa ca am decis sa ma clatesc si sa ies, fiind pe deplin recunoscatoare pentru refresh-ul pe care muschii mei l-au primit. Mi-am strans un prosop in jurul corpului iar parul mi l-am uscat imediat. Mi-am privit fata in oglinda, curioasa de cum arata dupa asemenea seara. Chiar mai palida, cearcane mai proeminente si buze mult mai umflate. Practic, mult mai rau. Imi era intr-un fel dor de fata mea post-party si sincer nu credeam ca o sa o revad de cand Justin m-a luat aici.

Am ajuns in camera, aruncandu-ma in pat. Somnul m-a furat imediat si nu am mai rezistat. Am adormit bustean, cu gandul la cadou si la Justin, desigur.

MINE (in curs de editare)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum