Am deschis ochii, ridicand usor capul de pe perna dar cazand inapoi, pentru ca ma durea ca naiba. Dupa asemenea noapte, in care am baut si foarte mult vin, nici nu ma asteptam la altceva. Dar ma bucur ca am dormit si ca insfarsit mi-e foame. L-am privit pe Justin dormind, incruntat ca de obicei, si am zambit. Ochii mei lenesi nu reuseau prea bine sa vada atat de devreme, dar pe el il vedeam perfect. I-am mangaiat fata cu un deget, amintindu-mi in cate ipostaze am vazut-o. Un tremurat brusc m-a readus la realitate, abia atunci realizand ca am adormit amandoi epuizati pe muntele de bani, fara a depune vreun efort in a ne acoperi. Am chicotit amintindu-mi, vag ce e drept, de noaptea trecuta. Sexul mi se pare din ce in ce mai impresionant. Nu credeam vreodata ca o sa-mi placa durerea sau abuzul emotional, dar venind de la Justin, mi-ar placea orice.
-Mai visezi mult la mine cu ochii deschisi sau ai de gand sa ma saruti? i-am auzit vocea groasa si ragusita, dar el parea inca adormit. Am inceput sa rad, luandu-i fata in maini si sarutandu-l apasat. A zambit si el, tragandu-ma peste el.
-Buna dimineata, mi amor! am raspuns insfarsit, dupa ce ne-am desprins din sarut.
-Mmmm...neata! a cascat lung, frecandu-se la ochi. Cat e ceasul? m-am intins spre noptiera, intorcand ceasul electronic spre mine.
-E 1:37 pm, el doar a oftat, bagandu-si capul intre sanii mei.
-Oricum azi nu am nimic de facut asa ca putem sta asa toata ziua! vocea ii vibra pe pielea mea ceea ce ma facea sa rad.
-Mi-ar placea dar mie imi e cam foame.
-Atunci da-mi telefonul de acolo, si-a pus mainile pe fata, incercand sa scape de fata aia de "abia m-am trezit". M-am intins dupa telefonul lui care era pe jos si mi-am amintit de apelul cu Carlos de aseara, fara sa ma pot abtine din ras.
-Poftim, i l-am inmanat razand in continuare, facandu-l sa se uite la mine confuz.
-De ce razi? a inceput sa tasteze, pastrandu-si confuzia pe fata.
-Mi-am amintit de apelul cu Carlos, i-am raspuns asezandu-ma pe abdomenul lui.
-Nu-mi reaminti, si-a dus mana la frunte razand si aruncandu-si telefonul in pat cand a terminat cu el. Imi imaginam ca probabil a comandat mancare dar suntem in mijlocul padurii, deci n-ar avea sens. Am inceput sa radem amandoi, retraind momentele de seara trecuta.
-Ar fi cazul sa ne imbracam si sa facem curat, mi-am pus mainile pe pieptul lui uitandu-ma in jur la dezastrul pe care l-am facut si la banii de sub noi.
-Sau...am putea sa asteptam mancarea dupa care sa facem o baie, idee ce ma atrage mai mult decat a ta, a subliniat "a ta" cu un deget impins spre nasul meu. Am zambit, aproband din cap. Nici nu aveam cum sa astept alt raspuns.
-Okay, dar dupaaa...as putea macar sa adun ramasitele din lenjeria mea noua si raposata! l-am mustrat din privire, observand dezinteresul de pe fata lui. Asta chiar era preferata mea.
-Cum vrei, eu o sa lenevesc azi, a ridicat din umeri, luand telecomanda si dand drumul la muzica. Se aude o bataie in usa, iar Justin se ridica, acoperit cu un halat identic cu cel pe care mi l-a dat mie. In urmatoarele secunde, camera e invaluita intr-un miros delicios iar stomacul meu deja face tumbe.
-Pofta buna, domnule Bieber si domnisoara Carter! o doamna de vreo 50 de ani, micuta si zambitoare, a parasit camera de indata ce a umplut-o de mancare.
-Multumim mult! i-am raspuns, sperand sa ma auda.
Eu si Justin stateam din nou goi in patul care acum era liber de teancurile de bani si plin de farfurii, hranindu-ne unul pe altul.
-Inchide ochii, ma privea dragastos, cu o capsuna glazurata in mana. Am zambit larg, facandu-i pe plac. Urmatorul lucru pe care l-am simtit a fost un lichid lipicios si cald plimbat lent intre sanii mei. Apoi niste buze umede care il curatau, totodata sarutandu-mi pielea. Mi-am muscat buza, razand.
-Daca voiai sa mananci de pe mine trebuia doar sa-mi spui, am inceput sa-i masez scalpul cu degetele, simtind cum intinde ciocolata din ce in ce mai jos.
-Callate, mi-a impins capul pe spate, facandu-ma sa aterizez in perne razand zgomotos. A continuat sa-mi sarute pielea, ajungand la oasele bazinului care aproape imi perforau pielea chiar daca nu eram prea slaba, coborand spre coapse. Am chicotit cand a urcat rapid spre buze, sarutandu-ma flamand cu buzele mai dulci ca niciodata. Am deschis ochii atunci cand a rupt sarutul, admirandu-l.
-Am fost mai dulce decat de obicei? inca imi treceam degetele prin parul lui, stiind ca asta il relaxeaza.
-Mereu esti dulce, mi-a facut cu ochiul sarutandu-ma inca o data scurt si ridicandu-se in graba. Acum putem merge la baia aia de care nu ne-am bucurat inca impreuna.
Nu am mai raspuns ci doar m-am ridicat, indreptandu-ma spre baie cu Justin in urma mea. Dupa ce cada era plina cu apa si spuma, am intrat amandoi. M-am asezat pe pieptul lui, amintindu-mi cum stateam ieri la rasarit si cat de repede i s-a schimbat atitudinea fata de mine. Am inchis ochii, gandindu-ma ca poate doar sexul il mentine atras de mine. Asta e tot ce am facut pana acum, mai mult sau mai putin.
-La ce te gandesti? m-a sarutat pe obrazul stang, infasurandu-si bratele in jurul meu.
-La tine. Tu la ce te gandesti?
-La mine, mi-am deschis ochii incruntandu-ma la zambetul lui arogant. Faith, nu-ti imagina ca suntem impreuna chiar daca ne comportam ca un cuplu in luna de miere. Eu nu- inainte sa continue a fost intrerupt de agitatia de pe holuri, impuscaturi si tipete, si la fel au fost si lacrimile mele.