* * *
-ბლექ!-გაიმეორა ტოდმა ცოტა ხნის შემდეგ-რატომ დაესხი თავს იმ კაცს ჩემს დასაცავად?-ამჯერად კითხვის დასმის დროს იმდენად ახლოს მოვიდა,რომ მის სუნთქვას ვგრძნობდი,რომელიც ზედმეტად გახშირებული იყო.
-იმიტომ,რომ არ მინდა მოკვდე-ვუპასუხე და თვალი თვალში გავუყარე,როგორც კი ერთმანეთს შევხედეთ,ხელი,რომლითაც კისერზე მეფერებოდა თმაში შემიცურა მისკენ მიმიზიდა და ჩვენი ტუჩები ძლიერად შეეხო ერთმანეთს.
მისი ცხელი სუნთქვა ჩემსას ერთვოდა.ერთმანეთს ვნებიანად ვკოცნიდით და ჩვენი სხეულები იმდენად ახლოს იყო,მე მისი გულის ცემა მესმოდა,მას კი ჩემი.
ჩემს ცხოვრებაში არასდროს,არავის უკოცნია ასეთი გამეტებით ჩემთვის და არც მე მიქნია იგივე სხვასთან.
თითქოს ერთმანეთზე ჩვენს ბრაზს ვანთხევდით.თითქოს ერთმანეთი სიგიჟემდე გვძულდა და ამ სიძულვილის გამოსახატად მთელი ძალით ვპრესდით ერთმანეთის ტუჩებს.გაუცნობიერებლად შემოვხვიე მარცხენა ხელი წელზე,რადგან მარჯვენა ჯერ კიდევ მას ეჭირა და ისე ძლიერად ჰქონდა მისი თითები ჩემსაზე გადაჭდობილი,თითქოს ეშინოდა რომ სადმე გავექცეოდი.
ყველაფერი იმდენად სწრაფად და იმპულსურად მოხდა ვერცერთმა მოვასწარით გააზრება.
თითქოს მინდოდა,რომ ტოდი შემეჩერებინა და ვგრძნობდი რომ მასაც სურდა ჩემთვის ამის თქმა.ჩვენი ტუჩები სულ ოდნავ მოშორდნენ ერთმანეთს,სულ რამდენიმე წამით მხოლოდ ჩვენი მძიმე სუნთქვა ისმოდა ოთახში,მაგრამ მალევე მან ისევ მაკოცა,ამჯერად უფრო რბილად და მე არც ამჯერად გამიწევია წინააღმდეგობა,პირიქით,უფრო მჭიდროდ შემოვხვიე ხელი წელზე,მან კი ფრთხილად დაიწყო ჩემს შარვალზე ქამრის შეხსნა.
ჩვენი თითოეული მოძრაობა იმდენად ორგანული იყო,თითქოს მსგავსი რამ აქამდეც გვქონოდეს გაკეთებული.
თავიდან მეგონა,რომ გრძნობებს ასე მარტივად სიმთვრალის გამო ავყევი,მაგრამ ეს სიცრუე იყო.თანდათან მივხვდი
რომ გაცნობიერებული მქონდა რასაც ვაკეთებდი,ეს მინდოდა.ტოდი ნელ-ნელა აცურებდა ხელს ჩემს შარვალში და სულ მალე მისი თითები ჩემს ფეხებს შორის იმდენად მძაფრად ვიგრძენი,რომ მთელს სხეულზე ალი მომედო.
უყურებდა როგორ აღვიგზენი მისი ერთი შეხებით და ტუჩებზე ეშმაკურმა ღიმილმა გადაურბინა.
ამის დანახვამ გონება მთლად დამაკარგინა.ხელები წელზე შემოვხვიე და დივანზე ჩემს გვერდით გადავაწვინე,ახლა მე აღმოვჩნი მის ზემოთ,ზუსტად ისე როგორც თავად გააკეთა ჩემთან.ჩვენი მოძრაობები ნაზიდან ისევ უხეშად გადაიქცა,კოცნის დროს ტუჩზეც კი მიკბინა და შემდგომ ჩემი ქვედა ტუჩიდან წამოსული სისხლის წვეთს ვნებიანად აუსვა ენა.
მკერდთან შეხსნილ პერანგში ხელი შევუცურე და თითებით შევეხე მის გამაგრებულ ძუძუს თავებს.ის კი ამ დროს კისერში მკოცნიდა.ყოველ ჯერზე როცა მისი ბაგეები ჩემს კანს ეხებოდა,ტანში უცნაურ ვიბრაციას ვგრძნობდი და ტოდი უფრო მეტად მინდოდა.
განათებულ ოთახში დივანზე ვიწექით,ერთ მხარეს ღია კარი იყო საიდანაც ნებისმიერ დროს შეიძლებოდა მოსამსახურე შემოსულიყო,მეორე მხარეს კი უზარმაზარი ფანჯრები და თითქმის დარწმუნებული ვიყავი,რომ ეზოში მოსიარულე დაცვას მარტივად შეეძლო ჩვენი დანახვა.
მაგრამ უცნაურია,რომ ეს ფაქტი ოდნავადაც კი არ აღელვებდა არცერთ ჩვენგანს.ერთადერთი რაც იმ წუთას მაღელვებდა ტოდის ხელის მოძრაობა იყო ჩემს საცვლებში.ის ჩემს პენისს ასტიმულირებდა მე კი მისას და ეს არ ჰგავდა არცერთ ჩემს სექსუალურ გამოცდილებას რაც აქამდე მქონია.
ერთმანეთს მთელი არსებით შევიგრძნობდით,ჯერ ტუჩებში ვკოცნიდით,შემდეგ ლოყაზე,თვალებზე,ცხვირზე.
მინდოდა მისი სხეულის თითოეულ ნაწილს შევხებოდი.ჩვენი მიძრაობები დამაგნიტებულს ჰგავდა,ის მეფერებოდა,მეც ვეფერებოდი.ის ჩემი სახის მიმიკებს აკვირდებოდა და მეც მის სახეს ვაკვირდებოდი.
საბოლოოდ კი როდესაც ორივე სიამოვნების ზენიტში ვიყავით და ჩვენი ხშირი სუნთქვა ერთმანეთს ერთვოდა,ორივემ ერთდროულად გავათავეთ.
YOU ARE READING
I love you,even when i hate you
Fanficტოდისა და ბლექის პირველი შეხვედრა მას შემდეგ რაც ტოდი საავადმყოფოში მოხვდა ბლექის მიერ მიყენებული ჭრილობების გამო.