3

615 62 171
                                    

scaramouche:

kazuha'nın arkadaşları, bu gece bizim dairemize gelmişti. bunu arada yapıyorlardı, bir gün birisinde toplanıp kendi aralarında bir tür etkinlik yapıyorlardı ama ben bunun bir parçası değildim sadece bugün bizim dairede oldukları için, onlarla aynı ortamda bulunmak imkanım vardı. venti hariç diğer herkes geldiğinde kazuha, bira almaya çıkmaya karar verdi. benim odamın kapısını tıklayarak kapıyı açtı ve kafasını içeri doğru uzattı. yatağımda yan yatmis, bacaklarımı duvara yaslamış telefona bakıyordum. başımı kapıyı doğru çevirip ona baktım.

"sende bira ister misin?"

telefona başımı geri çevirirken "olur." dedim. kapıyı geri kapatarak çıktı.

bir kaç dakika sonra, içeri venti girdi. gene fazlasıyla gürültücüydü.

"NE GÖRDÜĞÜME İNANAMAYACAKSINIZ!"

diğerleri konuşmayı kesmişti, belli ki ona bakıyorlardı. içeriden gelen her sesi duyabiliyordum. elimdeki telefonu bırakıp kulak kesildim.

"Kazuha'nın oda arkadasi varya, onu geçenlerde nerede gördüm tahmin edin!"

"venti bence sus-"

"seks oyuncakları satan bir mağaza da! orada çalışıyor! ben onu ilk gördüğümde anlamıştım böyle şeylerden hoşlandığını, kesinlikle bu tür şeylerden haz alan bir tip bu!"

odamın kapısını açıp sakin bir tavırla mutfağa doğru yürüdüm. yüzümde bir sırıtma ifadesi vardı çünkü birazdan yapacağım şeyden şimdiden tatmin olmuştum.

"venti, 15 santimetre sana göre bence oldukça büyük bir uzunluk."

heizou, ağzındaki suyu püskürttü. aether ise gülme krizine girdi. venti benim orada olduğuma şaşırmış gibi hızlıca bana döndü.

"NE? ÖYLE BİR ŞEY YOK, NEREDEN UYDURUYORSUN?! İÇERİ BİLE GİRMEDİM!" xiao'nun kolunu çekiştirdi. "xiao ona söylesene, evimizin yakınında olan bir mağaza var! oradan biliyorum işte!"

"açıkçası ben bunu hiç fark etmedim.."

bu heizou ve aether'ın daha çok gülmesine sebep oldu. onlar gülmeye devam ederken cebimdeki telefonum titredi. telefonu alıp, bildirime baktım.

childe: yurt kapısının önüne gel.
childe: hemen.

bu mesajı görünce bir an sanki midem kasılmıştı. odamdan siyah hırkamı alıp hızlıca giyindim ve odadan çıktım. diğerleri venti ile uğraşmak ile meşgul olduğundan, çıktığımı fark etmemişlerdi.

bundan 1 yıl önce, bir çeşit uyuşturucu çetesinin üyesiydim. ismi fatui'ydı. uyuşturucu alıp, uyuşturucu satımı yapan bir çeşit illegal bir çete. bende bunun bir parçası idim. çeteden ayrılmadan önce, yapmamam gereken bir şeyi yapmıştım. teslim etmem gereken uyuşturucuları 1 ay boyunca ben kullanmıştım ve bu uyuşturucuların tutarı.. çok fazlaydı. fatui'den borcumu ödemem şartı ile ayrıldım. 1 yıldır, işlerde çalışmama rağmen bu borcu hala kapatamamıştım. seks oyuncakları satan bir yerde çalışmamın da sebebi buydu. okul yüzünden sadece part time olarak çalışabilirdim ve part time çalışmama maaşı oldukça iyiydi. childe büyük ihtimal borcum hakkında konuşmak için gelmişti. çeteden ayrılmamda bana yardımcı o olmuştu ama borcumu ödemezsem onun da başı belaya girebilirdi.

neredeyse gece yarısı olmuştu, sokaklar karanlıktı ve sessizliğe gömülmüştü. kapıya doğru çıkıp etrafa doğru baktım havuç kafayı görmek için.

"Kunikuzushi."

sesini duyunca o yöne döndüm ve ona doğru ilerleyip, cebimden bir zarf çıkarıp ona uzattım.

kazuscara ; sweather weather.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin