kazuha, sandalyesini sonunda masaya doğru çekebilmisti. bunu yapmak için çok uğramıştı çünkü bilekleri sandalyeye bagliydi. ter içinde,derin bir nefes verip masanın üstünde bulunan telefondan en son aramalara girmek için çenesini hafifçe ekrana bastırdı ve kim olduğunu bilmeden birisini aradı. telefon çalarken başını masaya koyarak nefeslendi.
"BEYLER! kazuha arıyor! naber lan çapkın?"
kazuha, derin bir nefes verdi.
"aether hemen derslik 404'e gelmelisin."
aether, telefonun öbür ucundan gelen sesi duyunca yüzündeki gülümseme dondu. o ses tonundan bir şey olduğunu anlamıştı çünkü. "Geliyoruz." telefonu kapatarak diğerlerine döndü ve ciddi bir tavırla onlara bakti. "gitmemiz gerekiyor, hemen."
kazuha, başını geriye yaslayarak nefeslenmeye devam etti. bir süre sonra karanlık sınıfın kapısı açıldı. heizou ışığı açınca hepsi başı kanlı, kazuhayi gördü. hepsinin yüzünde endişeli ve korkmuş bir ifade belirdi. heizou hızlıca kazuhanin yanına çömelip bilegindeki ipleri çözdü.
"ne oldu böyle?!" dedi venti.
"kim yaptı bunu sana?" xiao, one doğru çıktı.
aether, tahtadaki yaziyi görmüştü. "dottore mi? neden böyle bir şey yapsın?!"
kazuha bileğini çekerek ovuşturdu. "hepsini yolda açıkladım, scara'nın başı belada." diğerlerinin arasından hızlıca geçip, sınıftan çıktı. telefonundan scara'ya yollanan son mesaja bakti. dottore, kazuhanin ağzından bir mesaj yazmış ve konum atmıştı. dışarı çıkınca, diğerleri de peşinden geldi.
"taksi bulmalıyız, hemen şimdi."
universitenin bahçesine çıktı ve hızlıca dışarı doğru yürüdü.
"bir yeri arayabilirim ama taksinin buraya gelmesi zaman alır." dedi aether.
kazuha, dışarı çıkıp etrafa doğru bakti. ne yapacagini bilmiyordu, hemen taksi bulması gerekiyordu çünkü oraya en hızlı bu şekilde gidebilirdi. ama her geçen saniye, onu delirtiyordu sanki. bir sarı araba görmek bu kadar mi zordu.
"ben yardım edebilirim."
kazuha sesin geldiği yöne bakınca, bahçenin yanında nefes nefese kalmış turuncu saçlı çocuğu gördü. bu çocuğu daha önce görmüştü kazuha. scaramouche'un boğazını sıkan herifti bu.
"sana güvenecegimi mi sanıyorsun?"
kazuha öfkeyle ona doğru yürüyüp onun yakasını tutunca, childe denen çocuk ona soğuk gözlerle ona baktı.
"başka seçeneğin yok."
𖡼𖤣𖥧❀⩩ ⁑
scaramouche, masada duran çatala hızlıca bir bakış atıp dottoreye doğru baktı.
"ne bedeli?"
"tükettiğin o uyuşturucuların hepsinin gideri ne kadar fazlaydı sende çok iyi biliyorsun. bir sürü borca girdim senin yüzünden, onları satacağım insanlar, o uyuşturucuların ederi. biliyorsun, ben ucuz mal alıp satmam. ne kadar para ettiklerini sen de biliyorsun."
scaramouche, o çatalı alıp hızlı bir hamle yapmalıydı.
"borcumu ödemeye çalışıyorum ya sana, daha ne istiyorsun?"
"seni. Beni bu borca sokan bütün bedenini, organlarını, dişlerini, hepsini istiyorum."
"psikopatsın sen."
"biliyorum, öyleyim. ama elden ne gelir ki?"
dottore ellerini masaya koyup hafifçe güldüğü esnada scaramouche hızlıca masadaki çatalı aldı, çatalı onun eline saplayıp hızlıca buradan kaçacaktı ama çatalı ilk kapan o almadı. dottore, scaramouche'un 1 saniyeligine bile olsa o çatala baktığını fark etmişti. scaramouche'un bileğini masaya yapıştırıp çatalı hızlıca onun eline sapladı. scaramouche, dehşet içinde kalırken acı içinde dudağını ısırdı. çatal, elini deşmiş elini masaya sabitlemişti. dottore, scara'nın yanına doğru eğildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kazuscara ; sweather weather.
Fanfictamamlandı ! 𓂃 𔓕 . ˙ ꒰⠀modern au⠀꒱ ⸝⸝ ೀ⠀ ── ★ 𝒃𝒊𝒓 𝒌𝒂𝒛𝒖𝒉𝒂 𝒗𝒆 𝒔𝒄𝒂𝒓𝒂𝒎𝒐𝒖𝒄𝒉𝒆 𝒉𝒊𝒌𝒂𝒚𝒆𝒔𝒊 ! büyük bir davette, etrafta bir sürü insan varken kazuha'nın onu kendisine çekmesi ile dişlerini boynuna geçirmişti. scaramouche, belk...