1.0

1.3K 83 15
                                    





Derslerim bitmiş, şimdi ise otobüsü kaçırdığım için durakta bekliyordum, yanımda da Lalisa vardı. Durmuş iki saattir aynı videoya gülüyorduk.

Nihayet soluklanmak için gülmeyi bıraktığımızda Lalisa ciddileşen suratıyla bana döndü. "Sen şu hocanın yanına gitmeyecek miydin?" Gözlerim bir anda büyürken önüme döndüm, "Ay gitsem mi? Yoksa çıkmış mıdır?"

"Son dersinde Jungkook vardı, yeni bitmiş olması lazım."

Yerimde kıpırdanırken Lalisa'ya döndüm, "Gideyim mi sence?" sırıta sırıta sorduğum soruyla o da gülerek göz devirdi, "Gitmek istemiyormuş gibi davranıyorsun birde."

Omuzumdan düşen çantamı diğer elimle tekrar koluma geçirdim ve ayağa kalktım, "Ay gidiyorum ben o zaman!" şu adamın adı ne zaman geçse gülmeden konuşamıyordum zaten, aşk işte jennie.

"Kaçıracaksın adamı, hadi çabuk git." arkamı döndüğümde telefonumu açıp taehyung'un aktif olup olmadığına bakmıştım, tabi sonrasında dalıp mesajları okuyarak sırıta sırıta yürümeye başladım.

Bir anlığına alnımda baska hissetmem ile kafamı telefondan kaldırdığımda karşımda  Taehyung'u görmeyi beklemeden yürümüştüm tabi. İster istemez açılan ağzımı kapatıp kafamı geri çektim. "Nereye gidiyorsun sırıta sırıta?"

Ne diyeceğimi birkaç saniye düşündüm. "Hiç, dolaşayım dedim öyle." tebessüm etti, "Biriyle konuşman gereken bir şey yok yani?"

büyümüşte gönderme yapıyor birde, dudağına yapışayım da gör. Tabi, sadece iç sesimden geçen cümleleri bastırıp ona döndüm, "Var gibi aslında."

"Peki uzatmadan konuşsak mı artık? hem evine bırakırım seni."

Gülümseyip onunla aynı yöne döndüm ve yürümeye başladım, onunda peşimden geldiğini anlayınca yavaşladığımda yanyana yürüyorduk.

"Ee, sen sor ben söyleyeyim." biraz düşündükten sonra cevap verdi. "Taeyong sana ne diye iftira atmış?"

Yüzüm birkaç saniye donuk kalmıştı, taehyung'a öylece bakarken o da bana döndüğünde önüme döndüm. "Birlikte yattığımızı söylemiş, hayır senin gibi bir domuzla yatsam bile kime ne?"

"Yattın mı peki?" adım atmayı bırakıp duraksadığımda o da birkaç adım sonra duraklamıştım. "Ciddi değilsin dimi?"

"Yani seni tanımıyorum, yapmışta olabilirsin ama beni ne ilgilendirir zaten."

Seni ne ilgilendirir, öyle mi? Yüzümden nefret aka aka adımları hızlandırarak öne geçtim, onu beklemeden yürürken oflamaya başladığını duyabiliyordum. Haklıydı gerçi ona ne?

kolumdan tuttuğunda yavaşlasam da yürümeye devam ettim, "Neyine sinirlendin ki sen şimdi bunun?" erkek beyni işte basmıyor.

"Sinirlenmedim, eve gitmem lazım."

"Bırakırım dedim." kolumu çektiğimde elini çekmiş ve yanımda yürümeye devam etmişti. "Kendim gitmek istiyorum belki."

"Birazdan yağmur yağar ama sen bilirsin tabi."

"Yağmur da yürümeyi seviyor olabilirim." dudaklarını birbirine bastırıp tekrar kolumu tutmuştu. "Beni ilgilendirmesini istediğin için mi sinirlendin sen?"

"Ne alaka, haklısın zaten sanane?"

"Vazgeçtim, ilgilendiriyor artık." Kırmızı ışığı görmem ile duraksadığımda ona bakmamı bekliyor gibi karşımda duruyordu. "Ne bakıyorsun?"

"Hocanla düzgün konuşsana."

"peki, ne bakıyorsunuz hocam?"Yesil ışığın yanması ile kolumu tutup hızlı hızlı yürüdüğünde karşıya geçmiştik. kolumu tekrar çektim.

"Kol fetişin mi var ne tutup duruyorsun?"

Sırıttığında cebinden arabasının anahtarını çıkardığında yolun üzerinden gelen otobüsü görmem ile tanrıya şükretmem bir olmuştu. Otobüse durması için hareket yaptığımda taehyung anlamsız anlamsız bakıyordu.

Otobüs durduğunda içeri geçtiğimde ona dönüp el salladığımda bir şeyler zırvalıyordu ama ne olduğunu da merak etmemiştim.





ya ben cok betimleme sevmedigim icin kısa tutuyorum ama kotu mu sizce uzatsam mi azcik

a big mistake |➳TaennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin