2.3

402 26 1
                                    






Ne kadar şu an beni görmesini istemesem de hazırlanıyordum. Üzerime kot pantolonumu ve kazağımı giydim, zaten hastaydım ve crop giyersem beni geberteceğini de biliyordum. Makyajımı da bitirdiğimde evden alelacele çıkıp aşağıya indim. Binanın kapısından çıkmadan önce derin bir iç çektim, "Sakin ol gerizekalı, ilk defa görmüyorsun."

Kapıyı açıp gözlerini bana dikmiş olan Taehyung'a baktım, suratında hiçbir ifade olmaması daha da korkutucu oluyordu. Yanına geldiğimde üzerime baktı, "İyi, en azından sıkı giyinmişsin."

Suratımı ekşittiğimde arabaya binmek için çekilmesini bekledim, o da kenara çekilip arabaya bindi. Önceden klimayı açmış olduğu belliydi, araba sımsıcaktı. Kollarımı birbirine sardığımda o da arabayı sürmeye başladı, "Ne bu soğukluk?" sorduğu soruyla kaşlarımı çatıp ona baktım, "Soğuk değilim ben, sen duvar gibisin."

Başını yoldan ayırmayarak yavaşça bana çevirdi, "utanıyorsun, beni görmemek için bir sürü bahane uyduran da sensin. Pişman mı oldun yoksa?"

Başımı arkaya yaslayıp gözlerimi yumdum, "Değilim, sana kanıtlamak zorunda mıyım ben?" bir an da sırıtmasıyla baktım, "Bana aşık olduğun için kanıtlarsın diye düşünmüştüm."

Olduğum yerde doğrulup gözlerimi ayırmadan ona baktım, "Durdursana arabayı." Yan yan bana bakıp yine sırıttı, "Niye kabullenemiyorsun ki bunu?" ne diyeceğimi bilemeyip etrafıma baktım, en sonunda saçma bir şekilde kolunu tuttum, "Kimliğimi de almadım zaten yanıma, atlarım bak durdurmazsan."

En sonunda arabayı sağa çektiğinde direkt arabadan indim. Diyecek bir şey bulmama fırsat vermeden o da anında inmiş ve yanıma gelmişti. "Şu utancını bir kenara mı bıraksan artık." kalçamı arabaya yaslayıp yavaşça başımı çevirip ona baktım, "Utanmıyorum."

içinden bir şeyler mırıldandığında karşısına geçip ona baktım, bir şey dememi bekliyordu ama sessiz kaldığımda o konuştu. "Utanmıyorsan yine öpsene beni." bir an da suratına bakakalmam hoşuna gitmiş gibiydi, "Sen benim neyimsinki öpeceğim ben seni?" suratı asılmıştı, belli etmemeye çalışsa da yapmak istediğim şey de buydu zaten. "Dün neyinsem bugün de öyle."

"O gün hata yapmışım demek ki." bu sefer ciddi ciddi bozulmuş gibiydi, suratındaki o ifadeyi donuk bir ifadeyle değişmişti. "O ne demek?" sanırım cümlelerimi yanlış seçiyordum, "O anlamda söylemedim."

"Hangi anlamda söyledin?" olduğu yerde gerilmişti, bende kendimi açıklama gereği duymuştum. "Ne anlamda söyleyebilirim? ilişkimizin bir adı bile yok ve öpüştük. Normal mi bu?" Yüzündeki gergin ifade gittiğinde ben de rahatladım, istediği cevabı almış gibiydi. Sonrasında yine gevşek gevşek konuşmaya başladı, "Bizde adını koyarız o zaman."

"O nasıl olacak? Öğrencinim ben senin." sorduğum soruyla birkaç saniye düşündü.
Dişlerini sıktığında sinirlendiğinden emin olmuştum, arabaya yaslanmış kendi kendime içime sinişmiştim. "Giderim ben de, bu kadar basit."

"mesleğini mi yakacaksın?" Sorduğum soruyla iç çekip karşımda durdu, kollarını vücudumun etrafına sardığında göz temssı kurmakta zorlandım. "Halledeceğim güzelim."  Ne kadar etkilenmemeye çalışsam da Kim Taehyung'un karşısında durmak bile beni etkilerken sırıtmamak elde değildi, o da sırıttığımı görünce gülümsedi.

"Peki." Yutkunup bana baktı, "Benimle çıkıyorsun o zaman?" soruyu sorma şekli sinirimi bozduğu için somurttum. "Mağarana ışık tutayım mı?" Taehyung umutsuzca etrafına baktı. "İlk defa birisine çıkma teklifi ediyorum, alttan alabilirsin bence."

Başımı eğip ona baktım, "ve son." tereddütle söylediğim cümleyle onaylar gibi başını salladı. "Sevgili miyiz?" sorduğu soruyla bu sefer ben başımı salladım.  Şu an beni öpmek istediğini çok net bir şekilde bakışlarından görebiliyordum ama yol kenarında olduğumuzu hatırlamamla kendimi geri çektim. "Bence bunu sonra yapmalıyız." Arabanın kapısını açtığımda pis pis sırıtmasıyla kaşlarımı çattı, "bence şimdi de öpüşebiliriz." Yüzümü ekşittiğimde birden kahkaha atmıştı, "ne kadar komiksin."

"Komik olsun diye söylemedim sevgilim." Sevgilim demesine aldırış etmemek birkaç saniyemi alsa da kendimi toparladım. "Sen susup arabayı sür, konuşma."

Arabaya bindiğinde kapısını kapattı, yanağıma bir öpücük kondurup önüne döndü. "Sen nasıl istersen sevgilim."




iki ay sonra bölüm yuh

a big mistake |➳TaennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin