Mekanın önüne gelip arabayı bir kenara çektikten sonra hemen indim. Telefonumu çıkarıp Jennie'yi arasam da açmıyordu. İçeri girmek çok zor da olmadığı için hemen içeri girip Jennie'ye bakındım, kenarda bir yerde durmasını söylemiştim ama yoktu.Bir köşeye çekilip gözlerimi etrafta gezdirdiğimde bar taburesinde oturup içki içen Jennie'yi görmemle yanına ilerledim. Shot atacağı bardağı elinden almamla kafasını kaldırıp bana baktı, "Versene ya!"
"Yok, kalk." Zar zor ayağa kalkıp sarsılarak elini bardağa uzattı, "Ver dedim, hadi." sesi yüksek çıkıyordu, etrafıma bakındım, birkaç arkadaşı burdaydı ama onlarla takılmamıştı.
İçkiyi yere döktüm, "Çıkıyoruz hadi." omuzlarından tutup önden sürüklemeye başladığımda arkasına döndü,"kibar davran bana." omuzlarını silkip yürümeye başladı. Yanına geçip koluna girdiğimde güldü, yanağımı öpüp konuştu"Aferin, öğretirim ben sana böyle."
"Aynen, öğretirsin." Leş gibi alkol kokuyordu, sarhoş sarhoş yürürken durduk yere gülümseyip duruyordu. Arabanın önüne geldiğimizde arka kapıyı açtım, "Ben öne bineceğim." öne geçmeye çalıştığında tuttum, "Ama arkada olman lazım."
Dudaklarını büzdü bu sefer, gözlerimin içine baktığında ilgilenmiyormuş gibi davrandım. "Kötüsün." Başımı olumsuz anlamda salladığımda o da aynısını yaptı, "Senin için buradayken mi kötüyüm?"
Söylediğim şeyle sırıtıp saçlarıyla oynadı, "gerçekten benim için mi?" Başımı evet anlamında salladım, şu an ne kadar komik ve tatlı göründüğünü bilmeyecekti.
"Neyse, bineyim o zaman." Sırıtıp oturduğunda kapısını kapattım ve ön koltuğa geçtim.
Aynadan ona baktığımda ceketini çıkarmış, sırtını kapıya yaslayıp uzanmıştı. "Şarkı açsana."
İç çekip telefondan rastgele bir şarkı açtım, "Ruhun yaşlı senin, değiştir şunu."
"Öyle mi? Sen ne istersin?" Birkaç saniye sessiz kaldıktan sonra konuştu, "Janti açsana," sırıta sırıta söylediğinde şarkıyı açtım.
Direkt doğrulup şarkıyı söylemeye hazırlanmıştı bile. Bağıra bağıra şarkıyı söylerken bende arabayı sürüyordum, kafasını cama çarptığında bana bağırmıştı, "Yavaş be!"
Enerjisi bitiyormuş gibi kafasını cama yasladığında şarkının sesini kıstım, sonunda biraz rahatlayabilirdim.
"Birde seninle uğraşacağız."
"Sus be." Mırıldanıp konuştu. Sesi uykuluyken daha tatlıydı. Köşeyi dönüp oturduğu apartmanın önüne geldiğimizde kapıyı açıp jennie'yi dürttüm.
"Kalk hadi." Mırıldanıp diğer tarafa döndü, "Jen, hadi."
"kucağına alsana ya." söylediği şeyle gözlerim bir anda büyümüştü, sakin kalıp uyumaya devam ettiğinde yavaşça kucağıma aldım, kapıyı zar zor kapattığımda suratına baktım. Hareket edinmeye başladığında bakışlarımı çevirdim, başını omzuma yaslamıştı.
"İçeri girelim, soğuk burası." iyice sokulduğunda tebessüm ettim, kendi kendime ciddileştim sonra.
"Anahtarını bana verebilir misin Jennie?"
"Çantamda." gözlerini açmadan söylediği şeyle koluma zar zor taktığım çantanın içinden anahtarı çıkarttım. Alt kapıyı açtıktan sonra asansöre bindim, "Kaçıncı kat."
"Of, bir rahat bırak be kardeşim! bas sekize."
İster istemez sırıttım tuşa bastıktan bir süre sonra kata geldiğimizde adının yazdığı kapıya yöneldim, anahtarla kapıyı açıp içeri geçtikten sonra odasını aradım.
Işığı açıp içeri geçtim, Jennie'yi yavaşça yatağa bıraktım, ellerimi belime koyup ne yapacağımı düşünüyordum salak gibi.
Ayakkabılarını çıkartıp ona baktım, kendi kendine bir şeyler konuşuyordu.
Tabi bir anda çığlık atıp kalkmasını beklemiyordum. Nefes nefes kalktığında karşısına geçtim, "İyi misin?"
Başını hayır anlamında salladığında dolu gözleriyle kendini yatağa bıraktı. "Of!"
Battaniyesini kırıştırdığında yanına oturdum, "Su getireyim mi?" Bana dönüp elimi tuttu, ne olduğunu bilmiyordum ama bu haliyle bile kalbime çarpıntı yaptırıyordu.
Elimi yavaşça geri çekmeye çalıştığımda bırakmadı, "Gitme." gözlerini yavaşça kapattı.
"Tamam, buradayım ben." Gülümseyip gözlerini tamamen kapattı, elimi de bırakmamıştı.
"Sana aşık olmamak mümkün mü şimdi?"
yazarken pek boyle hayal etmemistim istwdigm gibi olmadi ama aklima baska bi sekilde gelmedi uzgunum😞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
a big mistake |➳Taennie
FanficKim Taehyung, başkasına atacağı nude'u yanlışlıkla öğrencisi Kim Jennie'ye gönderir.