Amfide ders esnasında ne ara kafamı masaya yasladığımı bilmiyordum ama gözlerimi açtığımda kimse kalmamıştı. Zar zor başımı kaldırdıktan sonra masanın üzerindeki eşyalarımı çantamın içine rastgele fırlattım. Çantamdan aynamı çıkartıp saçlarımı biraz düzeltirken kapıdan içeri giren Taehyung'u gördüm.tam gülümseyip yanına gidecektim ki peşinden bir kadın içeri girmişti. İkiside beni görmezken öylece kitlenip ikisini seyretmeye başladım, birkaç saniye sonra kadın çantasını bir kenara koymuş Taehyung'un yanına yaklaşmıştı.
taehyung umursamasa da daha fazla uzaktan izlememek adına öksürmeye başladım ve yanlarına ilerledim, taehyung beni fark edip baktığında gülümsedim. "Sende mi buradaydın ya?"
"Evet, peki senin ne işin var?"
Yanındaki kadın sırasıyla ikimize de bakarken süzmeye başlamıştım, taş gibi de kadındı. "Birkaç eşyamı unutmuşum."
"İyi, bekle istiyorsan birkaç dakikaya çıkacağım seni de bırakırım."
Başımı hayır anlamında salladığımda tekrar konuştum, "yok sağol,sen sevgilini yalnız bırakma." kadın anlamsız bakışlar atmaya başladığında Taehyung kadının konuşmasına izin vermeden ayağa kalktı.
"Teyzem Seina, sen genç falan sandın herhalde."
önümde birleştirdiğim kollarım çözülürken bir anlık öylece kalakalmamla kendimi toparlayıp teyzesi olan kadına döndüm. "Memnun oldum, Jennie ben de." umarım bozuntuya vermemek adına daha büyük bir gerizekalılık yapmamışımdır.
Taehyung arkasına dönerken sırıtıyordu, rahat rahat görebilmiştim. "Bende memnun oldum tatlım, benim birkaç işim var siz bekleyin beraber geçeriz."
Gülümseyip gidişini seyrederken kapıdan çıktığında suratım ciddileşmiş şekilde Taehyung'un bana olan bakışlarından kaçmaya çalıştım. "Bende gideyim artık-" kapıya yönelecekken önüme geçtikten sonra fazla yakın olmamızdan dolayı birkaç adım geri çekildi.
"Önce Joohyun sonra Teyzem, bundan sonra bir şeyleri yanlış anlamadan önce bana sor tamam mı?" Dudaklarımı birbirime bastırıp etrafta göz gezdirdim o konuşurken.
"Teyzen benden genç duruyorsa napabilirim? Ayrıca benimle bir şey paylaştığın yok ki bileyim."
"Ben sana hiçbir zaman sevgilim var demedim Jennie." Gözlerimi devirip yana geçtiğimde tekrar önüme geçmişti. "Gideceğim ben çıksana."
"beraber gideriz dedim Jen, uzatma." sesinin sertleşmesi beni bir tık etkilemiş olsa da kendimi kaptırmadan arkamı döndüm. "Sana kolay gelsin Taehyung, iyi günler."
Kapıyı kapatıp gidecekken kolumdan tutup içeri çekmesiyle kapıyı kapattım.
"Beni sevdiğini söyleyip benden kaçman saçma değil mi?"
yutkunabilirim, yutkunabilirim. Cevap vermem lazım ama dizlerimin titremesine engel olabilmeye çalışırken fazla mümkün olmuyordu.
"Ben söyleyeyim, saçma."
Suratıma dümdüz bakarken bende ona döndüm, "senden kaçmak gibi bir amacım olsa buradan çoktan çıkardım."
"Nedense bana öyle gelmiyor, yine sen bilirsin." fazla yakın olduğumuzdan dolayı kendini geri çektiğinde yeni fark etmiştim, derin bir nefes aldım. "sana öyle gelmiş." diyecek bir şey bulamadığımı bu kadar belli etmeseydim keşke.
"İyi, ağlatmayalım seni bu seferlik." söylediği şey ile kaşlarımı çatarken pişkin pişkin bakıyordu. "Senden kaçıyor olsam bunu yapmazdım değil mi?"
"Neyi yapıyor olmazdın?" tam sırasıydı ve bu fırsatı kaçıracakta değildim.
Birkaç adım öne geldikten sonra bir elimi çenesine koyup yanağını öptüm, anında geri çekilmiştim bile.
sanırım bunun bende bu kadar heyecan oluşturmasının sebebi birine karşı attığım ilk adım olmasıydı. Taehyung kaşlarını çatıp şaşkın şaşkın bakarken çoktan pişman olmuştum bile.
"Bunu sık sık tekrarlamana izin verebilirim."
okulda telefonumu kaptirip bugun aldigim icin bolum atamadım aceleye geldi bu da biraz kusura bakmayinn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
a big mistake |➳Taennie
FanfictionKim Taehyung, başkasına atacağı nude'u yanlışlıkla öğrencisi Kim Jennie'ye gönderir.