Ayy hello
Arkadaşlar oy vermeyi unutmayın
Ve yorum yaparsanız çok sevinirimİyi okumalar💥
...Yazardan
Yoongi ve Jimin birbirlerine açıldıktan sonra sevgili olmaya karar verdiler.Havaalanına gittikleri zaman bunu arkadaşlarına da söylediler ve herkesin tepkisi 'sonundaaa'oldu.Şuan Seul'e giden uçaktalardı.Taehyung ve Jungkook'ta yaşadıkları geceden sonra sevgili olduklarını söylediler ve şuan uçakta öpüşmekten başka birşey yapmıyorlardı.
...
Seul'e vardıkları zamanın ardından iki gün geçmiş ve okula geri dönmüşlerdi.
Şuan hoseok dışında herkes bankta oturuyordu.Sohbet sırasında bir bağırış duydular ses Hoseok'a aitti."AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA"
Nefes nefese yanlarına gelen hoseok konuşmaya başladı "ayh ben ay ben aşık olduuummmm" dedi bir seferde.Jungkook "neee hayır hyung seni kimseyle paylaşamam hayır" diye sitem etti."kusura bakma jungoo sen fingirdeşirken ben yalnız kalamazdım"
Jungkook oflayarak yerine oturdu.Namjoon"kim peki bu kişi "diye sordu Hoseok telefonunu açarak fotoğrafını gösterdi" Adı sia Jiwoo okula yeni gelmiş veeeeeee jungkook'un
sınıfındaymış dedikoducu kızlardan öğrendim "dedi ve fotoğrafı gösterdi
" nasıl taş gibi ama değil mii"diye sordu Hoseok.Taehyung "şimdi sen beğendiysen bize laf söylemek düşmez ama kız harbi güzel" diye söyledi.Jungkook kaşlarını çatarak"güzel mi?sen artık beni sevmiyosun anladım. ben gidiyorum"diyip ilermeye başladı.
"Kook bekle ama yanlış anladın" diyip peşinden ilerledi.Yoongi"bak bak nasıl köpek olmuş amına koyayım "Jimin gülerek" sende benim köpeğim oldun ama"dedi.Yoongi Jimin'in yanağını öperek "doğru" dedi."Bak şimdi jin nasıl buluyorum instasını"
Dedi ve birini aradı yaklaşık iki dakika sonra "BULDUMM" diye çığlık attı hoseok.İnstagram'a girip profilini arattı.Sia.jiwooo_ adlı kişinin profili
Biyo:❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Your Voice~taekook
FanfictionTAMAMLANDI Taehyung müzik yarışması için hazırlanırken bir takım sorunlar sonucu vocalistini değiştirmek zorunda kalmıştır ve karşısına okula yeni gelen 1.Sınıf öğrencisi Jeon Jungkook çıkmıştır.