Ya of ağlayacağım galiba
İlk göz ağrım ilk deneyimim
Final oluyo yaaaa🤧Bölümü bitirdikten sonra sonuç kısmını okursanız sevinirim 🩷🩵
Bu bölümle size iyi okumalar🦋
~~~
6 ay sonra
"Vay be vayy be bir dönem daha bitti" dedi Seokjin. Aradan altı ay geçmiş, yaz tatili gelmişti. Fakültedeki hocalarıyla vedalaşmış, şu anda geri dönüyordı.
"Seneye son sınıf oluyoruz" dedi Taehyung. "Ben ve jiwoo ikinci, hobi hyung üçüncü oluyor" dedi Jungkook sevgilisinin elini sıkı sıkı tutarak."Eee yaz tatilinde ne yapacaksınız? " diye sordu Jimin. "Ben seninleyim birtanem" deyip Jimin'in yanağından öptü. "Ben de çalışmaya başlayacağım babamın restaurantında" dedi Hoseok."bayan eleman alıyorlar mı, evde oturmaktansa yanında çalışırım daha iyi"dedi Jiwoo.
"Biz Namjoon'la benim memleketime gideceğiz, ailemle tanışacak" dedi Jin.
Jungkook meraklı gözlerle Taehyung'a bakıp yaz tatilinde ne yapacaklarını düşünüyordu."Sana süprizim var"dedi Taehyung Jungkook'un kulağına fısıldayarak.Herkes kendi evine dağılırken Taehyung Jungkook'u kendi evine çağırmıştı. "Hyung? " dedi Jungkook. "Efendim? ".
" süprizin ne? "Dedi merakla." gel benimle"deyip balkona çıktılar. Taehyung balkonun ortasına küçük bir masa yerleştirmiş ve yemek yapmıştı?"Gel, otur" deyip sandalyeyi çekti.
Taehyung sabah olduğundan daha heyecanlı görünüyordu, Jungkook sebebini anlamasa da fazla kurcalamamıştı.Yemeklerini yeyip bitirdikten sonra masadaki bulaşıkları kaldırıp tekrar balkona geçtiler. "Kook? " dedi Taehyung konuşmayı başlatarak. "Hm? " dedi Jungkook. Taehyung cebinden bir zarf çıkartıp sevgilisinin önüne koydu. "Bu ne? " dedi Jungkook zarfı eline alarak.
"Aç" dedi Taehyung.Jungkook zarfı merakla açmaya başladığında içinden iki tane bilet çıktı.
"Taehyung? " dedi."Jungkook-ah benimle Paris'e gelir misin? "
~~~
1 hafta sonra
Jungkook'tan
Taehyung ile Paris'e gelmemizin üzerinden tam bir hafta geçti. Bana ilk bu teklifi ettiğinde şaka sanmıştım ama öyle değilmiş. Ben gitmeyi kabul etsemde Busan'daki ailemi zar zor ikna etmişti Taehyung. Şu an tam Eyfel Kulesi'nin karşısındaki apartmandan bir daire kiralamış, balkonda akşam serinliğinde oturuyorduk.
Bu geçen bir haftada ailemle defalarca görüntülü konuşmuştuk. Hoseok hyung sürekli arıyordu beni her aradığında ise beni özlediğini söyleyip ağlıyordu. Yoongi hyung, Jimin hyung, Jin ve Namjoon hyung hatta Jiwoo bile bizi özlediğini söyleyip duruyorlardı. Bende onları özlemiştim ama şuan ki durumumdan gayet memnundum.
"Taehyungie ben yine Kruvasan istiyorum cidden dedikleri kadar varmış" dedim. Taehyung bana bakarak "sen yeter ki iste bebeğim" deyip Telefonunu çıkardı mükemmel Fransızcası ile siparişi verip tekrar bana döndü.
"Uykum geldi" diye mırıldandı. "Uyuyalım istersen? " diyen teklif sundum ona. "Olur hadi gel" deyip elimden tuttu. Beraber yatağa girdiğimizde aklıma gelen şey ile hemen oturur hâle geldim. "Kookie? N'oldu? "
Diye bana baktı merakla. "Hyung sen gitarını getirmiştin değil mi? " dedim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Your Voice~taekook
Hayran KurguTAMAMLANDI Taehyung müzik yarışması için hazırlanırken bir takım sorunlar sonucu vocalistini değiştirmek zorunda kalmıştır ve karşısına okula yeni gelen 1.Sınıf öğrencisi Jeon Jungkook çıkmıştır.