Selammmm
İyi okumalarrrr muahhhh
..."Eee neyle gidiyoruz araba uçak gemi hangisi?" Taehyung elindeki valizleri zar zor getiren Yoongi'nin konuşmasıyla arkasına döndü bi kendi elindeki içine eşyalarını koyduğu sırt çantaya baktı birde Yoongi'nin elinde ki valizlere baktı "Lannn bunlar ne? " Yoongi'nin yanına gidip eliyle valizleri gösterirken sordu soruya karşılık "Valla buradan bakınca valize benziyor Taehyung' ama oradan bakınca neye benziyor bilemiyorum."dedi mala anlatır gibi.
Taehyung ciddi bir cevap beklerken aldığı cevapla bir iki dakika Yoongi'nin yüzüne bakarak gözlerini kırpıştırdı "Yapma ya yapma hiç belli olmuyordu Lan ben onu mu diyorum bu kadar valizi napacan amına koyayım. " Yoongi artık valiz taşımaktan yorulduğu için taehyung'a cevap vermemeyi seçti "Çok konuşmada valizlerimi getir" dedi arkasını dönüp giderken. Taehyung elleri havada kalmış bu şekilde öyle Yoongi'nin arkasından baktı.
Ancak Yoongi'nin geri dönmesi kısa sürmedi çünkü Yoongi'yi sürükleyen bir adet Lisa ve Felix vardı,Taehyung ne olduğunu anlamaya çalışırken Yoongi'nin küfürleri yüzünden anlayamadı.Lisa Yoongi'yi Felix'e bırakıp Taehyung'un kolundan çekiştirmeye başladı.Sınıfa sürüklendiğini geç olsada anladı.Sınıfa girdiklerinde onları karşılayan sınıf arkadaşlarını gördü.Taehyung ve Yoongi'nin ardından Namjoon Jin ve Jungkook ta geldi-sürüklenerek-Jin "heyyoo noluyo buradaa. "
Ardından Yeonjun lafa atladı "Hani yarışmaya gidiyorsunuz ya salak moral verelim dedik. " Yeji,Yeonjun koluna hafif bir şekilde vurup onu susturdu.Bu sefer konuşan Hyunjin ve Jennie oldu aynı anda"Salakklaaaarrr kazansıııınnnn. "diye şarkı söylemeye başladılar.Soobin ve Minho onlara eşlik ederken Ryujin çığlık atıp onları susturdu"Yah ben demedim mi söylemeyin bu boktan şeyi diye! "Jisung"Ryujin haklı ilk defa. "Lisa en sonunda Hepsine işaret verip"BASTIR BANGTAN!!!"herkes alkışladığında Namjoon konuşmaya başladı.
"Sevgili sevgisiz sınıf arkadaşlarım çok teşekkür ederiz. "
"Bak valla bu çocuğun psikolojik sıkıntıları var demedi demeyin he. " Diye söylendi Felix.Jungkook kendi astları olmadığı için kendini orada fazlalıkmış gibi hissettiğinde suratı düşmüştü.
Taehyung bunu fark ettiğinde
Jungkook'un kolundan tutup onu dışarı çıkarmıştı.Taehyung karşısındaki bedeni duvara yaslayıp konuşmaya başladı."Neyin var hm?stresli misin?" Jungkook kafasını sağa sola olumsuz anlamda salladığın da Taehyung elini karşısındaki zarif çocuğun çenesinden tutup kafasını kaldırdı."Ne olduğunu söyleyecek misin yoksa zorla söyleteyim mi?"Jungkook derin bir nefes aldıktan sonra kafasını kaldırıp karşısındaki esmer ve oldukça çekici adama bakıp "Sadece biraz fazlalık oluyorum gibime geldi. "
"Fazlalık mı??!! Jeon sen fazlalık falan değilsin bunu aklına sok,yüzün gülsün asık görmüyeceğim tamam mı??"
"Peki hyung."
"Lan dangalaklar kıyıda köşede napıyorsunuz,lan yoksa..dur Jungkook tekrar düşün bu malla olmaz hayır. " diyen Minho'ya Taehyung ters bi bakış atıp sınıfa geçmişti."Minho hyung öyle bir şey yok merak etme"Minho kendini yere atarak"Ohhh beee kalbim çıkacaktı."
Minho yerde kıvranırken sınıf hocasının geldiğini görmemişti bile."Lee Minho,
Ne yapıyorsun yerde?""Ahh şey ayağım takılmıştı da Sehun hocam kusura bakmayın hehe. " deyip sınıfa girmişti.Sınıfın gürültüsü Sehun içeri girince durmuştu.Sehun konuşmaya başladı "Evet çocuklar biliyorsunuz ki Bangtan grubumuzun bugün yarışması var birazdan Jeju adasına yola çıkacaklar.Umarım buraya kupa ile dönersiniz." Birden herkes alkışlamaya başladığında Yoongi hocası sınıfta yokmuş gibi sıranın üstüne çıkmış eliyle halkını selamlamıştı"Eyvallah Eyvallah."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Your Voice~taekook
FanficTAMAMLANDI Taehyung müzik yarışması için hazırlanırken bir takım sorunlar sonucu vocalistini değiştirmek zorunda kalmıştır ve karşısına okula yeni gelen 1.Sınıf öğrencisi Jeon Jungkook çıkmıştır.